Bölüm 2

567 21 5
                                    

Hazal ile derse girdik aynı sınıftayız ve birbirimizi anlattığım kadar çok seviyoruz o benim 6 yılım onunla birlikte her senemiz çok heyecanlı aksiyonlu geçiyor. Tabi onla birlikte olunca ipin ucunu birazcık kaçırıyor olabilir çünkü ikimizde baya atarlı ve saygısızlığa tahammül edemeyen insanlarız, onun için genellikle başkalarıyla kavga ederek geçti çok fazla ceza aldık okulda herkes bizi tanıyordu çok yaramazdık anlayacağınız ama olsun gayet eğlenceli senelerdi, yine olsa yine kavga eder yine ceza alırdım...

                           ****
09:40
Teneffüs oldu, her zaman ilk tenefüsleri sevmişimdir. Hazalla birlikte dışarı çıktık. Kış yeni bitmesine rağmen hava gayet güneşli ve sıcak bir gündü herkes kısa kolluyla duruyordu. Herkes sakin sakin dolaşıyor güneşin tadını çıkarıyordu Ankara burası güneş çok fazla olmuyor, haliyle herkes çok seviyor güneşi...

Bende öyleydim ama nedense içimde bir kıpırtı hani şu kelebek etkisi dedikleri şey var ya işte onu ilk defa yaşıyordum. Çok güzel bir hismiş, gayet hoşuma gitti ama beni daha çok heyecanlandırıyordu. Tabi o zamanlar biz yedinci sınıfız ve sevdiğim biri bana çıkma teklifi edecek çok garip hisseder değil mi insan çünkü neredeyse kimse sevdiğine kovuşamıyor, herkes şikayet içinde sevdiği kişi başka kızı seviyor, o kızda başka erkeği seviyor bir kere sırayı kaydırmışlar ve bence siz sevdiğinize değil ona kufretmelisiniz...

Neyse işte dışarı çıktık öyle sohbet ede ede küçükleri izliyoruz, etrafta geziyoruz, basketbol oynayanları izliyoruz, voleybol oynamayı ikimizde çok seviyoruz zaten okul takımındayız hemen voleybol sahasına geçip diğer yedilerle voleybol oynamaya başlıyoruz.

09:50
Teneffüs bitiyor ve biz içeri giriyoruz sınıftayız. Batu'da aynı sınıfta ve sürekli beni izlediğini hissedebiliyorum yani utancımdan bakamasamda hissediyorum gözleri sürekli benim üzerimde ve hiç ayırmıyor.

10:30
Yine bir teneffüs, artık bizim sınıf derslerden ne kadar bıktıysa her zilin çalmasıyla kendilerini dışarı atıyorlar.
Teneffüs bir iki dakika geçiyor, ben yine herzamanki gibi deftere birşeyler çiziyorum Hazal bana birşeyler anlatıyor dinliyormuş gibi yapıyorum ama bütün aklım Batu'nun ne yapacağı konusunda çalışıyor. Bir anda Hazal "Gel kanka"diyor. Bende safım tabi hemen yanına gidiyorum. Sınıf dolaplarının önüne getiriyor beni "Noldu mal"diyorum. Batu kapıdan bana doğru geliyor. O an kalbim duruyor çünkü şimdi çıkma teklifi edecek kafamın içinde bin bir türlü soru onları susturmaya çalışıyorum ama ne yazıkki olmuyor, yüzümde tebessümle gelişini izliyorum. Geliyor yanıma ve o hiç konuşmaya bile cesareti olmayan çocuk kıpkırmızı olmuş bir şekilde utancından öle öle sessizce "Alya benimle çıkar mısın?"sözleri dökülüyor dudaklarından hep fark etmişimdir heyecanlı iken yada sinirlenince dudağını ısırmaya başlar. Onun için sinirli mi yoksa heyecanlı mı karar vermeye çalışıyordum ya benle çıkmak istemiyorsa, ama o zaman niye çıkma teklifi ederdi ki, belki arkadaşları "Kanka bir kaç gün çıkar sonra sıkılırsan ayrılırsınız nolacakki"dediyse, ya gerçekten 1-2 gün çıkıp kalbimi kıracaksa, o an aklımdan geçen sorular tarifsiz çünkü hepsi korku dolu ve şüpheli...

En sonda dayanamıyorum ve "Evet"diyorum. O an ki gülüşünü ah bir görseniz böyle sanki şeker alınmış çocuk gibi gözleri parlıyor ve tebessüm ederek gülümsüyor ben tabi heyecandan o sırada napıyorum hiç hatırlamıyorum...

Hazal'ı yanıma çağırıyorum "Kanka bir gelsene tuvalete gidelim"diyerek çıkarıyorum sınıftan dışarı doğru yöneliyorum "Kanka hani tuvalete gidiyorduk?"diyor ben, "Tuvaletin sırası mı şimdi ben ne dediğimi bilmiyorum şuan gel dışarı çıkalım" diyorum. Bana pis pis gülmeye başlıyor. "Ne oldu?"
Hazal:"Sen ondan sadece hoşlanmıyorsun. Sen ona AŞIKSIN."
Benim söylediğim tek şey "Saçmalama ilk günden aşık olunur mu"diyerek gülmek oluyor...

Ama bilmiyorum ki ileride neler olacak.

Sen Benim OlacaksınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin