4. Miluje mě???.....

652 26 0
                                    

Po cestě mi došla esemska od Fran,čtu: Ty ses líbala s Leonem?! ... Jakto ví?

Odepisuji:Jak to víš?

Odepisuje:Viděla jsem vás :) Byly jste k sežrání :D.... fajn.Co bude teď , budeme se s Leonem tvářit, jakože se nic nestalo?? Nebo co?!

Doma jsem si dala Olginu večeři a ta byla ráda, že jsem to opět neodmítla. Potom jsem se zavřela v pokoji a zpívala písničku Mi mejor momento.Skončila jsem, když mi někdo zaklepal na dveře.
Byl to Fede „čau kočko"řekne s mrknutí na mou osobu.

„Ahoj co zubař?" Zeptám se.

„Nic dobrý"řekne a usměje se „ a co bylo dnes ve studiu?"ptá se.

„No jak jsem ti vykládala o Leonovi a Laře, dnes byly ve studiu a uspěli ze zpěvu"řeknu s úsměvem od ucha k uchu.

„Počkej, vždyť zkoušky jste šli teprve domluvit"řekne Fede

„To ano, ale Antonio řekl jestli by nemohli zazpívat hned" objasním.

„Aha, jo slyšel jsem že jsi s Leonem zpívala"řekl Fede s lišáckým úsměvem.

„Jo, máma chtěla abych zazpívala s Thomásem, jenže ten šel k zubaři dnes taky. No a tak poprosili Leona," usměji se spokojeně při vzpomínce.

„A jaké to bylo?" začal ihned Fede s výslechem.

„Uchvatné, on je tak sladký a má medový hlas a ty jeho karamelové oči" zasněně básním o Leonovi.

„Pane bože, ty ses do něj zamilovala" řekne Fede a směje se.

„Nesměj se, ty jsi taky zamilovaný a ještě k tomu do Ludmily," řeknu znechuceně.

„Jak to víš?" Vyhrkne.

„Jednoduše, jednou jsem tě slyšela."

„Sakra a opovaž se jí to říct" pohrozí mi ukazovačkem.

„Neboj, taková nejsem"řeknu a Fede si úlevně oddechne.
„No nic už půjdu"řekne a odchází z mého pokoje.Já se jdu osprchovat a potom jdu spát.

* * *( LEON)* * *

Byl jsem sám ve svém hotelovém pokoji a přemýšlel jsem.Bude Violetta předstírat, že se ta pusa dnes nestala?? Nebo ne? Budu to předstírat já? Miluje mě?
....Jasně, že jo ty pako, jinak by ti nedala pusu.... říká mi druhý hlas.
Musím mě milovat, jako já ji. Usínám..

Probudil jsem se a zjistil že je něco málo po osmé.Vylezl jsem z postele a šel něco sníst.Zachvíli přišla i sestra a řekla mi že si mám pohnout, protože o čtvrt nás bude dole čekat Via.Oblékl jsem si modré džínsy a k tomu kostkovo-červenou košily.Sešel jsem dolů, před hotel a zjistil, že už tu je Via a i má sestra.Via vypadala božsky, jako vždy.
„Ahoj"řekl jsem a usmál se

„ahoj"řekla a usměv mi oplatila.Sestra šla napřed a básnila o zkoušce a otom jak se bojí apod.My s Vio jsme šli za ní a když jsem byl přesvědčený, že se Lara neotáčí, chytl jsem Viu za ruku.

* * *(VIOLETTA)* * *

On mě chytl za ruku.Byla jsem jako v sedmém nebi.On mě miluje a já jeho. Propletla jsem si z Leonem prsty.Došli jsme před studio,kde jsem si myslela že mě pustí,ale stále měl semnou propletené prsty.

Na dnešní zkoušce bude Antonio, Pablo a Gregorio.Vejdeme do zasedačky a všimneme si, že Antonio s Gregoriem jsou tu.Chyběl jen Pablo, ten došel chvíli po nás.Pustili písničku a jako první šla Lara,až na jednu malou chybu se jí to povedlo.No a Leon, ten jako vždy tančil bezchybně a naprosto úchvatně.

„Já vás beru"řekl Antonio s úsměvem.

„Já taky" přidá se Pablo.

„No jako chlapče nebyl jsi špatnej, ale tvá sestra, se toho má ještě co učit"řekl negativní Gregorio, jako vždy.

„Takže dva hlasy pro a jeden ne"řekne Antonio a Pablo dodá „jste přijati". Oni to dakázali.Budou semnou chodit do studia. Samím štěstí jsem se rozběhla a skočila Leonovi okolo krku.Potom se to stalo..........

Doufám že se líbí a omlouvám se za chyby :/ :) #Rézi ♥

*Oprava


Kluk z Madridu (Violetta)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat