Miluju ho,akorát nevím jak ho budu uklízet.Vypadal ještě užasněji, než na plánu.Má dvě garáže s velkou příjezdovou cestou,vstupní bránu a potom až vstupní dveře.Jsou tu okolo vysázené palmy.Všechno spolu do hromady je to kouzelné.Leon zastavil,vylezli jsme s auta a šli se podívat dovnitř.Vstupní dveře jsou na levo,ale už při vstupu a otevření branky jde vidět do obyváku.Vejdeme dovnitř a je to tu nádherné.Vstupní chodba je velká a na pravo jsou schody,které vedou do prvního patra.Dvě zrcadla,svíčky a malý gauček s křesílkem.(tu chodbičku na obrázku si představte trochu tmavší,né tak světlou)Leon mi dá pusu do vlasů a táhne mě do další místnosti. Je to kuchyň,ta je trochu tmavší, než vstup, ale i tak se mi líbí.Vždycky jsem si přála bar.A pak jsem uviděla ten překrásný jídelní stůl.Stůl byl udělán z masivního dřeva a židle byly zjímavé.I od sud vedly schody nahoru.Leon mě vedl dál a před námi se oběvil obyvák....Poté jsme se šli podívat nahoru.Zde mi Leon ukázal náš pokoj,pokoj pro hosty,čtyři pokoje pro děti,tři koupelny,zkušebnu a kancelář.
Prošli jsme vše a Leon mi řekl,že už pojedeme, aby jsme se mohly zbalit.Leon mě vyhodil doma a jel k sobě.Já si šla balit do svého pokoje.Po hodině jsme měla skoro vše zbalené,ještě jsem si přibalila nějaké fotky.Nakonec jsem se rozhlídla po pokoji a rozloučila se sním.Poté jsemse šla rozloučit s mámkou,Fedem a Olgou.Ta plakala a říkala že se jí po mě bude stýskat. Mě po nich taky,ale bydlíme jen dvě ulice dál.Takže se můžeme často naštěvovat.Někdo zazvonil a ve dveřích se oběvil Nicolas(vypadá jako Cherán z Violetty, má syna Alexe).
"jé ahoj strýci"řeknu,i když to doopravdy strýc není
"ahoj neteřinko, Angí"řekne a napřáhne náruč k Angie.Objali se a daly si pusu na tvář.
" a co já"řekl Fede
" neboj ty můj synovče"řekl Nicolas a chlapsky ho objal.Někdo opět zazvonil a tentokrát to byl Leon.
"tak já už budu muset jít"řeknu a jdu s kufry směrem k Leonovi, který mi jde naproti.
"Vio, teprve jsem přišel"řekl Nicolas
"promiň,ale můžete se všichni stavit u nás"řeknu a usměju se.Leon naložil kufry do auta a jeli jsme k nám domů.* * *
O osm měsíců,později:
Už v našem domě bydlíme osm měsíců a každou chvíli je u nás někdo na náštěvě. Violetta už má velké bříško a za měsíc,už bude rodit.Jsem s ní štastný. Jo abych nezapoměl Nicolas s Angie se před dvěmi dny zasnoubili.Oba spolu vypadají šťastně. "Leone"křikne Violetta z obyváku,utíkám za ní
"co se děje?řeknu starostlivě...........
Pokračování přístě :) Doufám že se líbilo.Další díl možná ještě dnes. Uvidíme :D Rézi ♥
ČTEŠ
Kluk z Madridu (Violetta)✔
FanfikceCo když se do města přistěhuje nový kluk? #3 v kategorii violetta (17.2.2019) * Můj první příběh,takže ho berte trochu s rezervou :)* * Budu ho do budoucna opravovat*