(UN)EXPECTED

780 124 86
                                    


Uhvatio me je za vrat i grubo prodrmao dok me je gurao ka zidu streljane.
'Oxana, ne volim se igrati sa plavušama.' - Rekao mi je sa besom u očima.

Ali zato se plavuše vole igrati tobom. Odgovorila sam mu.
Bolje one, nego njihovi očevi.

-Znaj da nemam vremena za gluposti. Ne podnosim lažljivice. Takve ne prolaze kod mene.

Hladnim pogledom izgovorila sam njegove ime. Ime mog oca.

Sergej Mogiljevič.

Pogledao me je ozbiljno, spustio ruku sa mog vrata i upitao 'Šta sa njim?'

Svi znaju da ima dete, ali niko ne zna da sam to ja. Krio me je kao zmija noge.

-Čisto sumnjam da će kriminalac kao on imati osećaja za svoje dete. Verujem da ga nije briga ni ko si ni šta si. Ima on bitnija posla.

Prišla sam mu otresito, naša lica su bila udaljena na par centimetra. Njegove raširene oči i nozdrve su bile ogledalo njegovog besa.

Nisi ovde da bi mnogo komentarisao. Kad si pored mene ćutiš, jer sam ovde jedina koja ima moć. A dokaz tvoje slabosti je to što se na slobodi pokoravaš čoveku u zatvoru.

Daj mi neko vatreno oružje.
-Rekla sam mu odlučno.

-Ne želim da počiniš ubistvo. Verovatno ne znaš ni vrata da otvoriš, a kamoli da upravljaš oružjem.

Praviću se da ovo nisam čula i ponoviću, DAJ MI NEKO VATRENO ORUŽJE. Prodrala sam se.

Uplašeno i zbunjeno me je gledao dok je koračao ka putnoj torbi, uzeo pušku i predao mi je.

Čudno je kako se 8 godina stariji muškarac pokorava ženi kada zna da ona ima nekog jakog iza sebe.

-Hajde da te vidimo.
Na kratko je podigao obrve, dok mu je lice bilo radoznalo.

AK-74, šališ se? Da imam sedam godina to bih izabrala. Stara puška koja se menjala od 60-ih. Sadrži komoru protiv korozije. Savršena za Bliski istok, koriste je ruske specijalne snage.

-Čudi me da znaš toliko.
Nasmejao se dok mi je sarkastično aplaudirao.

Budući da mi je Sergej otac, znam sve.

-Dakle.. ti si Oxana Mogiljevič?

Da, ćerka bivše miss Angelique Martin i najvećeg kriminalca Rusije.

-Zašto te javnost ne poznaje?

Dužnost mi ne dozvoljava da me poznaje. Otac je na to mislio na vreme. Rekla sam ispalivši otprilike 10 metka iz AK-74.

-Uu, svaka čast. Verovatno te je otac učio ovome.

Otac bi mi često kupovao porcelanske lutke, a ja bih njima u glavu pucala.
Da li ti je sada jasno zašto sam ovde?

Pogledala sam ga i primetila da mu se pogled zadržao na mojim nogama. Vratio je pogled i odgovorio mi je.

-Da. Sergej te je poslao da preuzmeš posao. Ti ćeš biti ta koja će u njegovo ime krijumčariti vatrenim oružjem.

-Zna pametno da postupi.
Savetujem ti da se ne predstavljaš kao njegova ćerka, retko ko je od poverenja.
Možeš za tren da izvisiš kao tvoj otac.

Veruj mi, to se neće ponoviti.
Već sam razmislila o tome, za tebe od sada i za ostale sam Ivette Furtado, bivša balerina.

-Ta priča.
Balerina za kojom su svi balavili, a ona je nakon navodne 'povrede' završila karijeru do kraja života. Zanimljivo.
Moraću dobro da te čuvam. Sergej ima poverenja u mene, nikada ga nisam izdao. Zato te je poslao meni.

Ne brini se ti.
-Uputila sam mu provokativni pogled.
Znam sama da se čuvam.

-Svejedno, nećeš moći sve sama. Tek si početnica, moraću svemu detaljno da te naučim, iako je to Sergej već sigurno uradio, želim biti siguran.

Kako god. Zanima me samo suština ovog posla, a to je novac.

-Iako se fizički ne primećuje, mnogo ličiš na oca. Ista vam je narav. Drski ste, hrabri, ne popuštate.

Da, izgledom ličim na mamu, a ustvari sam ista kao otac. Ne bih želela da je drugačije.

-Pored svega toga, sa tobom se može lepo razgovarati. Sergej nikog ne sluša, za razliku od tebe.

Ovo je neki kompliment?

-Recimo da jeste. Želim da se malo bolje upoznamo.
-Namignuo mi je.

Sutra uveče u 20h u StandArt hotelu. Samo da znaš, ne podnosim kašnjenje. Ovoga trenutka ili nikad.

-Znaš posao, mala. Sve više i više me oduševljavaš. Da mi je neko rekao da ću ovakva posla imati, ne bih mu verovao. Svaka čast.

Prišao mi je, stavio ruke na kukove i oblizao donju usnu, a zatim zažvalio.

-Vidimo se sutra uveče. Ako sad ne znaš ko sam, sutra ćeš saznati.
Izustio je šapatom, pun samopouzdanja.


Ovo je moja prva objavljena priča. Očekujem kritike, i dobre i loše. Neću postavljati uslove za sledeći deo, ali bi mi jako značilo da glasate i komentarišete. Ako ste raspoloženi prosledite prijateljima. Jedva čekam da vidim vaše reakcije i nadam se da će vam se svideti. :* :*
~pericandjela~

Like nobodyWhere stories live. Discover now