Take me higher

479 83 55
                                    

18:25 je.
Mm, bliži se. Mogla bih početi da se spremam. Neće mi biti potrebno mnogo toga. Izgleda da je već pao na mene.. a možda sam i ja na njega. Ne izgleda uopšte loše. Zapravo.. izgleda predobro.

Kad bismo bili 'normalni ljudi' i kad bismo spadali u drugu polovinu sveta bili bismo odličan tandem.

Ustala sam i pogledala se u ogledao. Plava kosa, tamne oči, uvučeni obrazi, puna usta.
Pomislila sam kako je lepo biti ja.
Misle da me znaju, a nemaju pojma.

Kad bi ustvari znali šta se krije iza ove lepote koju sam nasledila od majke. I osećaja za koje niko ne zna jer se bojim sama sebi da ih priznam, a kamoli drugima.
Nasmejala sam se sama sebi i produžila do kupatila.

Napunila sam kadu i prosula morsku so. Uživala sam u kadi oko 20 minuta.
Ustala sam, uvila se u bademantil, a kosu u peškir.
Otvorila sam oraman sa omiljenim crnim haljinama.

Crna je moja boja definitivno. Slaže mi se uz narav.

Osušila sam kosu, obukla usku crnu haljinu i našminkala se. Crne visoke potpetice i tašna. Jedino što se razlikovalo na meni je bio jarko crveni karmin na mojim usnama. Malo maskare mi je bilo sasvim dovoljno.

Definitivno spremna krenula sam na dogovoreni sastanak. U stomaku sam osećala nešto poput mučnine.

Evo ga.
Pomislila sam u sebi dok sam ga čekala u podzemnom parkingu.

Tako savršen. Crna kosa, tamne iskošene oči sa gustim trepavicama. Izražena vilica i mala brada. Veoma visok i snažan.
Svako drugi bi pomislio da je odvažan biznismen ili političar, a ne saučesnik u kriminalu.

Zanesena krenula sam prema njemu.
Hm, mogla bih se malo pozabaviti ovim mestom.
Tiho i zlobno sam se nasmejala.

Potrčala sam ka njemu, čuo je zvukove mojih brzih koraka i u trenutku kada se okrenuo šutnula sam ga u lift. Nije uspeo da se zadrži i otme mojoj snagi, pao je i okrenuo se.

-Dobro da li si normalna?
Da nisam bio zamišljen završila bi ti i pre nego što bi počela.

Ućuti. -Odgovorila sam mu.

Ušla sam u lift i kliknula broj 7. Sela mu u krilo i počela strasno da ga ljubim. Osetila sam njegov bezobrazni osmeh. Rukama mi je milovao obraze, ruke pa zadnjicu. Sisao mi je usne i lizao vrat.

Čoveče, tako je dobar. Šta drugo i očekivati od tridesetdvogodišnjeg muškarca. Tako je muževan.

Lift je zastao, ustala sam sa njega. Oblizao je i palcem prešao preko donje usne. Dok me je odmeravao ustao je sa poda.

Ćutke smo zajedno ušli u apartman.

Gurnuo me je ka vratima, podigao ruke i grubo ljubio ispod uveta, vratu, zatim se spustio ka grudima.
Odelela sam njegovim poljupcima, uzela mu ruku i dovela ga do telefona.

6 paketa šampanjca

-Molim? Pitao me je zbunjeno.

Naruči 6 paketa šampanjca. Ponovila sam jasnije. I jagode, dodala sam.

-Da li si sigurna da možeš podneti toliko alkohola?

Pa, sa 5 paketa ćemo napuniti kadu, a jedan ćemo ostaviti za nas.

Pozvao je, naručio i vratio se obrađivanju mog vrata. Spustio me je na krevet, počeo je da mi skida crnu haljinu, izuo crne potpetice i bacio ih.

Gurnula sam ga tako da bih ja mogla biti na njemu, zamenili smo uloge. Sada ja napadam. Sela sam na njega, povlačila majicu ka njegovoj bradi i sisala njegove pločice. Pomogao mi je skinuvši majicu. Par sekundi smo se gledali u oči dok neko nije pokucao.

Zar baš sada? I ja sam zahtevna. Pored ovakvog muškarca jedino što mi je potrebno su 6 pakovanja kondoma, a ne šampanjca-pomislila sam.

Otišli smo do kupatila i napunili kadu.

Milujući i mazeći skidali smo jedno drugo i ušli u nju.

Počela sam da ga jašem, dok sam usnama sisala jagodu koju mi je on držao. Gledao me direktno u oči. Ima li išta intimnije od toga?

Ljubila sam ga, mazio me je po čitavom telu, budio je razne osećaje u meni. Nikad ovakvo nešto nisam doživela, niti osetila nešto približno. 

Popio je na ex flašu hladnog šampanjca i vratio se na moje vrele usne..

Ustao je, uzeo me u naručje i odneo do kreveta gde smo nastavili sa svojim planom.

02:34h-ležim na njegovim grudima, češka me po ruci i ljubi po glavi..
Zahvaljući njegovim dodirima vrhovima prstiju kroz moje telo prolaze trnci i često se naježim.

-Divna si. Rekao mi je nežno.

Zahvalila sam se dugim poljupcem i u trenutku smo umorni zaspali.

Ovo je drugi deo koji ste po reakcijama željno isčekivali.
Htela sam malo kasnije da ga objavim, ali sam se zahvaljući vašim divnim komentarima predomislila.
Hvala svima na predivnim komentarima za prvi deo, zaista nisam očekivala toliko odličnih reakcija za jedan dan.
Kao što sam već rekla-ne postavljam uslove.
Uživajte❤️

~pericandjela~

Like nobodyWhere stories live. Discover now