Bir arkadaşım var hani şu geçen gün anlattığım not kaçıran. Bu aralar sürekli benimle konuşma ve buluşmaya çalışma çabalarında.
Ne yapsam gerçekten bilemiyorum. Aslında böyle birseyden dolayı insanlarla arasını açan biri değilimdir. Fakat yaptıkları beni o kadar yıprattı ki... Artık her hareketine altında baska birsey mi var acaba gozuyle bakıyorum. İnanın ki benim gibi birisi için bu hesapları yapmak çok zor.
Ben ki erasmus için bana daha iyisi sunulduğunda, arkadaşımı satmış gibi olurum hocam gitmeyeceğim o ülkeye diyen insanım. Salaklik bende. Neden derseniz, o satmadigim arkadaşım anında atladı teklife. Işte bu diger olasılıklar benim aklıma gelmiyor. Olması gereken ilk kararimmis gibi geliyor. Bunu değiştiremiyorum.
Yine kasvete bagladim ―,.―
Güzel şeyler de oluyor hayatımda aslında.
Bir süredir NewYork'da intornluk yapan (6.sinif tıp ogrencisi yani) bir çocukla konuşuyorum. Gariptir genelde anlamam çünkü böyle şeylerden. Bana kendi eğitim sistemimle ilgili sorular sorarak girdi konuya. Öyle tanıştık. Garip geldi. Sordum nedenini. Çünkü amerikada olan biri niye buradaki eğitim sistemiyle ilgilensin ki? Ilgilenmiyormus zaten. Ben de (hayatimda ilk defa) biri icin "oha bana yaziyor mu bu?" diye düşündüm. Kezbanca mi oldu acaba bu? Yoksa birisinin sizinle durduk yere gereksiz bir bahane ile tanisma ortami yaratip, arada bir halinizi hatrinizi kirk yillik arkadasmiscasina sorgulamasinin baska bir nedeni var mi?
Ben gercekten bu islerden anlamam. İnsanlardan hoslanamam. Yani hic hoslandigim biri olmadi. Neden acaba? Bazen kendi duvarlarim olduğunu düşünüyorum.
Etrafımda o kadar iyi erkekler var ki! Gercekten... Ama nedense 'o' gözle bakamıyorum. Sebebi belli degil.
Belki 14 şubat yaklastigindandir... Ama sevgilim olsun istedim bu aralar. Olsa fena olmazdi. Sürekli yaninizda size destek olacak birisi. Gerci dostlarim ve ailem var. En buyuk destekcilerim. Ama nedense toplum baskısı yüzünden mi yoksa bir sure sonra ihtiyaç duyulduğundan mi bilmem... Istiyorum bu aralar. Eskiden aklimin ucundan gecmezdi oysa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlük
ContoCiddi ciddi kendi günlüğüm. Farklı bir şey sanip okumayin diye uyarayım baştan. Gereksiz birisinin içinde kalanları dışına vurmasından başka bir şey değil. Vaktinizi boşa harcamalarınızı öneririm. Gerçi okuyup olmamanız da pek umrumda değil.