Capitolul V

67 2 0
                                    

M-am trezit langa Harry care se uita la mine.

- Harry...stii ma gandeam daca acele entitati ma vor urma pentru totdeauna ?

- Amy ... ai incredere in mine... nu se va intampla nimic.

- Bine...

- Haide vreau sa te duc in Paris.

- Cand ?

- Pai , avem zborul maine la 5 dimineata.

- Woww!! Ce frumos o sa fie ! Te iubesc , Harry.

I-am dat la o parte carliontii si l-am sarutat usor pe buze.Harry m-a prins de mijloc si m-a tras mai aproape de el , facand sarutul sa fie mai intens.Harry imi explora gura facand sarutul mult mai pasional. Dupa cateva minute , am rupt sarutul amandoi gafaind usor.

- Harry....

- Shhtt... baby.

L-am sarutat usor pe obraz si am plecat afara. Era asa frumos! Sa respiri aer curat. Trebuia sa-mi indepartez cat mai repede gandurile rele care imi inundau capul.M-am pus pe iarba si ma uitam la lac.Ma uitam la reflexia mea.Am vazut in apa reflexia unui monstru langa mine.Am sarit in sus speriata , uitandu-ma in jurul meu.

Imediat a aparut entitatea.

- Credeai ca scapi asa repede de mine ? * spune cu o voce foarte groasa*

- Lasa-ma in pace!

- Haha! O sa te omor!

Am fugit repede in casa luand un cutit. Harry a fugit dupa mine , intrebandu-ma ce se intampla.Am iesit afara si am dat de entitate.Avea o drujba.

- Amy!! Ce se intampla?!

- O sa va omor pe toti!!!Asa cum am omorat-o pe mama ta!!!

- Mai asteapta!!!

Entitatea mi-a luat mana si a vrut sa mi-o taie. Harry a prins-o si i-a taiat capul.

Entitatea a urlat si s-a dus in Iad! Unde ii era locul.

M-am uitat la Harry.

- Trebuie sa rezolvam asta.

- Ii vom omori pe toti.

.............................................................................................

                                                                                                       BE CONTINUED....

Printre Umbre....Where stories live. Discover now