Acum totul era purff-ect! Era aici. *bigsmile* Si nu cred ca va mai pleca vreodata . Era asa sexi cand dormea *laugh* . Upsss *motherfucker* . L-am trezit .
Harry : Mhm..Love . *smile* Te-ai trezit ?
Amy : Normal . E ora 12 .
Harry : Eee , parca nu stii ca eu dorm mult * laugh*
Sare pe mine si ma ia in brate. Aww . My love . De ce e asa dragut ? *fuck* Ok..deci eu vorbesc singura ? *lol*
Amy : Te iubesc Harry. *blush*
Harry : Si eu printeso . Hm.. unde ai vrea sa mergem .. Vreau sa spun intr-o excursie . Sa ne distram , sa ne traim viata .
Amy : Tu vorbesti serios ? *holyshit :o*
Harry : Foarte serios . Chiar vreau sa mergem undeva si tu alegi unde.
Amy: Nu stiu..ce sa zic Harry... *blushing*
Harry ma ia in brate si ma invarte facandu-ma sa rosesc si mai tare .
Harry : Si acum zii . Unde mergem?
Amy : Hollywood ? *wondering*
Harry : Cat asteptam sa zici asta! *laugh* Asteapta-ma aici ca ma duc sa cumpar bilete de avion .
Amy: Chiar mergem acolo ? Woww thanks , love .
L-am sarutat si a plecat grabit .
Hm...o sa fie super..I mean o sa fie extraordinar ! Cred ca ar trebui sa ma apuc sa-mi fac bagajul *smile* . O sa fie super.
Fix atunci am primit un mesaj de la Harry . "Pune-te repede si fa bagajele in 5 ore plecam"
Whattttt?!?!?!?!? Gosh trebuie sa ma grabesc.
Am aruncat toate hainele in bagaj si toate lucrurile , care abia au incaput . Oh god nu pot sa cred ca am terminat in 2 ore *laugh*. Oh...bagajul lui Harry .
Bun a ajuns Harry . Oh thanks goodddd *lol*
Harry -Huh , gata ai gatat tot , tot ? * stress*
Amy : Mai e bagajul tau ...
Harry : Oh , haide .
In timp ce faceam bagajul ..
Amy : Ahm...Harry ? Unde-ti sunt boxerii ?
Harry : Aia ii cauti , tu ? *laugh*
Amy : Pai.... *laugh*
Ma ia in brate si ma tranteste in pat gadilandu-ma .
Amy : Hei *laugh* Lasa-ma in pace .
Harry : Nu te las ! *rofl*
Ma intorc la el si il sarut. Oh god ..de fiecare data cand il sarut parca tot din mine tresare si ma face sa-l iubesc si mai mult.
Harry ma saruta din ce in ce mai mult si a inceput sa-mi sarute umerii si pieptul . Asa ca l-am oprit.
Amy : Harry... Ar trebui sa facem bagajul .
Harry : Poate astepta. *laugh*
Amy: Ahm..nu cred. *scared*
Harry : Oh doamne . *sad* Iarta-ma ... Nu am vrut sa... Daca nu vrei *sad*
Amy: Harry..nu e asta... dar nu vreau inca..
Harry : Ok *kiss* Haide sa facem bagajul .
Off...cred ca l-am suparat .. Dar trebuie sa inteleaga..
Harry : Iuhuuu ! Am terminat bagajele *laugh* Come here my queen . *hug*
Next time.. :>
YOU ARE READING
Printre Umbre....
FanfictionSCARED GIRL ... LOVE... HISTORY....ESCAPE....PASION.....AND Be... Ea> Fata puternica..care pana acum era doar o fetita blanda..a fost capturata intr-un univers paralel de catre entitatile malefice intr-o padure intunecata si lispsita de aer.Ea isi...