Capitolul VIII

32 2 0
                                    

De dimineata m-am trezit linistita pur si simplu... si nu stiu de ce .Ei bine era destul de insorit afara.

M-am ridicat din pat si am vazut un apel nepreluat de la Harry si un bilet langa telefon.

" Of...nici nu stiu cum sa-ti spun , dar a trebuit sa plec . Adica e ceva legat de bunica mea... O sa ma intorc probabil  peste 1-2 luni . O sa-mi lipsesti mult pitico ... si vezi ca am lasat bani pentru tot ce-ti trebuie , stai la mine acasa si ... Offf TE IUBESC !  "

De nervi , am aruncat telefonul pe jos si am plecat in baie ...Am facut un dus si m-am imbracat incercand sa fiu dura. Am plecat afara sa ma plimb putin... Imi lipseau atat de mult sarutarile lui Harry si atingerea lui... 

Dar el m-a lasat balta . M-am decis sa ma duc in parcul de distractii , poate asa imi mai trecea supararea. 

Mi-am luat vata pe bat si m-am imprieteni cu un baiat de 17 ani cu numele Cristi . E brunet si are ochii negrii . Ne-am dat pe roata cea mare , pe leagan si pe Montagne Russe* si dupa ne-am dus in parc. Simteam ca o sa devenim buni prieteni . 

Ne-am pus pe o banca si Cristi m-a luat de mana... Ma simteam emotionata  . Eu stiam ca sunt cu Harry , dar m-a lasat si urasc asta  si totusi mi-am tras mana si am spus ca putem fii doar prieteni , daca e n regula pentru el . Mi-a zambit si m-a pupat pe frunte , a raspuns da . 

Se facuse seara asa ca am plecat spre casa si ajunsa acasa m-am trantit in pat si m-am uitat la telefon . Niciun apel . Nu parea sa-mi simta dorul , dar nu ma ingrijorez . Mi-am pus discul meu de blues sa cante si mi-am luat pijamalele si am inceput sa dansez pe melodia lui Amy Winehouse " I told you I was trouble " si apoi m-am intins pe pat . A inceput melodia "Back to black " si au aparut si lacrimile . Am adormit plangand de dor si ascultand melodia mea preferata de jazz&blues....

#feelingstrong

Printre Umbre....Where stories live. Discover now