2-Dönüm Noktası

139 11 4
                                    

Hayatınızda her zaman için bir dönüm noktanız olmuştur.Bu belki bir terfi belki de bir şehir değişimi olabilir. Benimki de bir anonimin bana soru sormasıyla başladı, heyecanımın sebebi oldu.

Babam bana hep derdi, "Gözlerini kapat çünkü cennet sadece göz kapaklarının altında. " ve ben hep gözlerimi yumardım cenneti görmek istediğimde. Ama şuan cennetim Tumblr olmuştu.

Hayallerim olmadığı gibi bir amacım da yoktu, sonuçta hayalleri olan insanlardan değil amaçsız insanlardan korkulmalıydı çünkü onlar her zaman daha acımasız olurlardı ama ben öyle değildim, amaçsızdım umutsuzdum ama acımasız değildim. Sokak köpeklerini beslerdim mesela bu acımasız bir insanın yapabileceği bir şey değildi.

Gülümsemeyi severdim ama kahkaha atmayı sevmezdim.İtici değildi ama bunu mutlu insanların yapabileceğine inanırdım hep ,sorun şuydu ki ben mutlu değildim.

Cevap vermeden önce neredeyse yüz kez düşündüm ve sonunda bana en mantıklı gelen cevabı verdim,

Sen kimsin?

Bu soru saatlerdir aklımı çekerken sadece bir saat sonra bu soruyu sormaya cesaret edebildim. Biliyordum bir anonimle konuşmak bu kadar zor olmamalıydı.Sayısı geçik insan veya anonim bana yüzlerce soru sormuştu belki de ama hiç böyle bir cevapla veya soruyla karşıma çıkmamıştı. O biraz farklıydı sanki tam olarak bir dönüm noktası gibi.

(Evren Özsoy)


Anında cevap gelirken içimi bir heyecan sardı ve iç sesim yine konuşarak hayallerimi yıktı.

‘Kaç defa daha sana bir anonimle hayal kurmamanı, bir salaktan farksız olduğunu söyleyeceğim acaba?!’

Belki yüzlerce belki de binlerce kez söyleyeceksin!’Diyerek onu susturdum. Ve gelen cevabı okudum,

Belki biriyimdir seni iyileştirecek, belki biri değilimdir seni kötüleştirecek. Bunu hiçbirimiz bilemeyiz.

Sözleri bilmem kaç defa yankılandı zihnimde ama durmak bilmedi yankılar.

Belki biriyimdir seni iyileştirecek,

Belki de öyleydi,bir anonimden fazlasıydı. Benim içimde büyüttüğüm kişiydi belki de.

Belki biri değilimdir seni kötüleştirecek,

Ve bu en kötü ihtimaldi.

Bunu hiçbirimiz bilemeyiz.

Evet bilemeyiz.

💧🌀💧🌀💧🌀💧🌀

Tumblr Kızı #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin