Fact number #599
Tema muzicală a lui Sasuke - „Rătăcitor" (漂泊, Hyōhaku) este auzită de câte ori apare pe ecran și îi descrie natura rătăcitoare.
Interesant.Muzica uneori poate descrie mai bine decat insasi cuvintele ceea ce este in sufletul unui om.
P.S.:Acesta este penultimul fact.Pregatiti-va sufleteste.:P
Fact number #600
Naruto apare pe coperta capitolului 766 al seriei One Piece. Persoana care stă în spatele lui Nami (care poartă un changpao cu simbolul Konohăi) pare a fi Naruto. De asemenea, ambele personaje principante mănâncă mâncarea preferată a celuilalt, Naruto mănâncă niște carne iar Monkey D. Luffy mănâncă ramen. În plus, acest capitol a fost lansat în săptămâna în care au apărut ultimele 2 capitole din Naruto.
Inseamna ca Kishi si Oda sunt buni prieteni daca au adaugat fiecare in propria manga simboluri din manga celuilalt.:3
P.S.:Dupa cum am spus si in capitolul anterior,iata si ultimul capitol din seria de carti Naruto Facts.Cu acesta inchei volumul 2 si cu parere de rau va anunt ca nu cred ca va mai exista si un al treilea volum.Chestia e ca pur si simplu am epuizat stocul de facts care chiar erau interesante si meritau sa fie puse si oricum nu mi-ar ajunge pentru inca 200 de facts.In fine,ca sa nu va intristati chiar asa de rau,voi incerca sa reiau lucrul la Enciclopedia Personajelor Naruto si pe langa asta,zilele astea voi posta si o noua carte pe care voiam s-o postez de multa vreme,dar n-am apucat din cauza ca in trecut nu exista posibilitatea de a aduga elemente media si in capitole,dar acum, odata cu update-ul Wattpad, voi putea in sfarsit s-o postez.
Pe langa asta,as vrea totusi sa nu renunt la cartile de genul cum a fost Naruto Facts,asa ca va ofer posibilitatea de a alege voi ce carte de acest gen sa mai fac:
1)Fairy Tail Facts
2)Diabolik Lovers Facts (dar va trebui sa cer acordul cuiva pentru lansarea acestui proiect daca va iesi castigator in acest sondaj)
3)Otaku problems/An Otaku's life (un fel de carte cu facts despre otaku,cred c-ati mai vazut chestii de genul)
4)Teenagers Posts (stiu ca pare cam expirata chestia asta,dar poate se mai gasesc totusi si persoane care sa vrea sa citeasca o astfel de carte)
5)Love Facts
6)Anime Zodiac (iarasi,si pt asta va trebui sa cer acordul cuiva daca iese invingatoare in sondaj)
7)Altceva sugerat de voi
Desigur,odata cu incheierea sondajului si alegerea cartii castigatoare pe care s-o incep,o sa am nevoie si de o coperta,deci astept un voluntar pe care sa ma pot bizui ca-mi va putea face o coperta misto.
Si astea fiind spuse,putem spune oficial ca Naruto Facts si-a atins finalul.Vreau sa va multumesc tuturor pentru faptul ca ati citit mereu si ati lasat voturi si comentarii.Datorita voua aceasta serie de carti a cunoscut momente frumoase si glorioase si de asemenea,voi ati fost motivatia pentru care nu am abandonat cartea.Va multumesc nespus pentru tot sprijinul acordat si pentru ca ati fost si veti ramane mereu niste fani fideli si prieteni de nadejde!<3
CITEȘTI
Naruto Facts II
RandomContinuarea cartii Naruto Facts, cartea va contine in continuare cu facts despre personajele anime-ului Naruto/Naruto Shippuden si despre creatorul lui,Masashi Kishimoto.