Noatak vzal od zlodejou Kurai do krčmy kde sa predtym ubytovaly a kde mali už zaplatenu izbu . Kurai bola ešte stale omamena drogou , Noatakove telo sa zvladlo jedu zbavi rychlo no Kurai bola žena a bola drobnejšiehovzrastu takže mala s jedom vetšie problemy. Vyvaril trochu mesačnice svetlej. rovnakej liečivej rastliny aku použil na vyliečenie rany dievčatka . Mal ju v makej myske s horucou vodou ktoru zafarbila na tmavo zeleno. Namačal do nej malu handričku a utieral nou Kurainu tvar. Otvoril okno aby dnu pustil trochu čerstveho vzduchu a znova sa knej vratil , zvyjala sa akoby mala ten najhorši najodpornejši sen. Chytil ju za ruku , bola prenho niečo viac ako kamaratka , bola prenho ako vlastna sestra, a ked ju vidle takto , citil sa ako by bol zlomeny akoby časť neho umierala . "Nevieš prisť dveramy?" povedal z nicoho nič. V na okenej paratnej doske sedela Carla osobne " Takto je to viac sexi" odvetila . Noatak sa na pozrel "čo za sračku ste jej to daly?". "Aleeee netrap sa zajtra bude na nohach a bude vymyšlať plany ako ma zabiť". Noatak vstal a pustil Kurainu ruku. "Povedz mi teda čo vieš , vlkodlak je mrtvy". Carla sa zahladela z okna a po chvily sa obratila znova knemu "Sama toho moc neviem , je tozahadne miesto , viem lenže pred 10 rokmy mesto zazračne zbohatlo a že sa sem chystaju demoni, ale to všetko už vieš, no možem ti dať mena ludi čo ti povedia viac". Noatak suhlasne prikyvol hlavou. Carla začala menovať" Talal - miestny starosta, Samir - miestny lekar, Jaffar - najlepši lovec, Lorenz- velmi bohaty obchodnik a Jakob - rytier leviej legie a blizkky pratel starostu.". Noatakovy savratil usmev na tvar. "Asi ich skoro navštivim". Carla sa znova zahladela z okna "ešte jedna vec , vraj sa vlkodlaci prvy raz zmenia na 12. narodeniny, ten vlkodlak bola matka dvoch deti , a ten chlapec bude mať o par dni 12". Noatak sa zamračil. Prstamy pohladil rukoveť meča ktory mal pri pase, meča ktorym zabil vlkodlaka. "Demoni, Vlkodlaci" zamumlal si popod nos. Carla na neho prekvapene pozrela. "Niečo od teba chcem ". " čo?" spytala sa Carla. "Pošly posla do Columbie, ak sa sem chystaju demoni budeme potrebovať viac než len dvoch zabijakou ". Carla sa usmiala "nebude to zadarmo". "Viem". Prstamy pohladil svoj privesok na krku ktory znazornovať draka z rozprestrenimy kridlamy vo vnutri kruhu. "Potrebujeme viac Stoparou, a hlavne potrebujem najlepšieho zabijaka akeho poznam". Carla sa zadivila " Kto je to ? " spytala sa a nadvyhla obočie. Noatak podyšiel ku oknu "Moja sestra".
YOU ARE READING
Kruh dňa a noci
FantasyTato kratka poviedka zo sveta Arion je venovana mojej sestričke Lighty,Niky, Vivi , Beks a Alexe :) dakujem vam za všetko :)