Kusura bakmayın arkadaşlar bölüm geç geldi ama en kısa zamanda güzel bi bölüm yazıcam umarım bu kesidi begenirsiniz...
Korkuyordum hemde deli gibi . Ben daha önce hiç böyle hissetmemiştim onca olandan sonra herşey bu kadar güzelken birden herşey tepetaklak olmuştu. Eskiden olsa daynabiliyodum ama artık olmuyo o benden nefret ettikçe ben kendimden daha çok nefret ediyorum. İsteyerek yapmamıştım oda bunu biliyo. Ben masum olan hiçkimsyerek isteyerek öldüremem ki. Ne kadar herkez beni duygusuz taş kalpli bi katil olarak bilsede yapamam o kadar ileri gidemem .
Kaldıramıyodum artık . Gücüm kalmadı . Topragı havası kan kokan bu şehir artık benim kanımı istiyodu sevmedigim birinin koynuna girmemi kendimi diri diri gömmemi istiyodu. Her kızın hayali olan gelinlik yerine kefen giydirmek istiyodular.
Bu yürekten ateşlerde yanan kara sevdamı nasıl söndireyim ha yıllardır uzaktan izledigim bu sevdayı nasıl bitireyim . Onun gözlerine içine bakarak sırf bu şehir töre yüzünden birinin daha kanını akıtmaması nasıl başkası için gelinlik giyebilrim ha . Nasıl evlenebilirdim baş düşmanımla . Dyanamazdım yapamazdım.
"POLAT DUYUYOMUSUN BENİ KÜÇÜĞÜNE KEFEN GİYDİRMEK İSTİYOLAR KENDİ ATEŞİNDE CAYIR CAYIR YANMASINI İSTİYOLAR . DAHA SENİN KANIN KURUMADAN BENİM KANIMI TOPRAGA GÖMMEK İSTİYOLAR. KARA SEVDAMDAN VAZGEÇMEMİ İSTİYOLAR. "
Artık gözlerimdeki yaşları tutamıyodum. yagmur misali tek tek damlıyodu topraga .
"HEY TAŞI TOPRAGI KAN KOKAN ŞEHRİM DAHA KAÇ CAN İSTİYOSUN HA YETMEDİMİ DÖKTÜGÜN KANLAR YETMEDİMİ YAKIP KAVURDUGUN SEVDALAR SIRA BANA MI GELDİ ÖYLE OLSUN PEKİ BENDEN SONRA BİTCEKMİ BU KAN DAVASI SENİN CANINI YAKTIGIN KADAR YAKTIN MI CAN SON BULCAKMI ÖLÜMLER HA BİTCEKMİ İİÇİMDE YILLLARCA SAKLADIGIM BU SEVDA O ZAMAN OL BU CANIMI KANIM KARIŞSIN TOPRAGINA .
BEKLE BENİ POYRAZ GELİYORUM YANINA BİTİYO BU HASRET "
Ve kalbe giren bi kurşun . Herşey bitmişti buraya kadardı . Şu an ölüm o kadar huzurluydu ki helede son defa gözlerin kapanmadan önce sevdalının son kez sesini duymak , son kez o içimde koyboldugun gözleri görmek , kokusunu son zerrene kadar içinde hissetmek.
Benim hikayemde buraya kadarda. Bu şehir yine bir kara sevdayı kanla bitirmişti. Yapamamıştım dayanamamıştım . Verdigim sözü tutamamıştım .
"Özür dilerim poyrazım sana verdigim sözü tutamadım töreye karşı gelemedim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- KARA SEVDA -
Romance(bu bir töre hikayesi değildir) Mardin de sevda aşk yoktur Kara Sevda vardır. Sonunun toprak olacağını bile bile sevdalanırsın. Kitaplarda anlatıldığı gibi bir aşk hikayem yoktu benim. Benim hikayem farklıydı. Toprağı da havası da kan kokan bu şe...