Nu pas begint het

67 10 1
                                    



3 maanden later... 


Vandaag zal Jouad terug komen dus zijn we met heel de familie gaan verzamelen bij en groot restaurant iedereen denkt dat het gewoon en famillie etentje is , maar er zit dus meer achter het is nu 17;56 en over 4 minuten moet Joad volgensmij mij beneden staan . Na 4 minuten zeg ik dat ik naar de wc moet en loop naar beneden ik zie en jongen staan in de verte hij loopt mijn richting op bij elke stap die hij dichterbij er komt zie ik zijnn gezicht wat beter ... ''Jouad?' hij begint beetje te rennen en geeft me en lange knuffel tranen stormen over mn wangen en ik begin te huilen op zn schouder ik laat hem niet meer los na 5 minuten te hebben geknuffeld ... ''kom we gaan deze famillie compleet maken'' zeg ik op en sneaky toon en we lopen samen naar binnen ik loop alvast naar de mensen en begin te praten ''weten jullie nog jaren terug Jouad dat die weg ging en we allemaal zoveel pijn hadden dat ik nachten niet kon slapen dat we en deel verloren van ons familie '' en er rolt en traan over mijn wang iedereen krijgt tranen en ik hoor Jouad naar binnen lopen iedereen kijkt alsof ze water zien branden ik zie dat Jouad tranen krijgt .. nadat iedereen knuffeltijd heeft gehad gaan we met zn alle eten ''waar was je al die tijd konjo'' zegt mn broer droog ''en hoe kwam je in contact met Jouad Dounia?' Allemaal vragen die iedereen een voor een stelde ik en Jouad keken elkaar aan en hij begon sneeaky te kijke en te knikken , ja ik weet wat dit betekend ik keek hem sneaky terug en we riepen samen '' ZOEK DEKINGGG'' en we begonnen te gooien met onze eten , dit deden wij altijd vroeger gewoon yolo iedereen rende weg ''Dounnn'' zei jouad serieus nadat we klaar waren met eten en buiten liepen '''Ja'' zei ik hopeloos '' hoe kwam je er bij om me te bellen '' '' hoe kwam je dr bij om me te verlaten niet eens alleen mij maar ons '' vraagde ik boos terug '' oke ik ga je alles vertellen , en tijdje terug dus jaren terug begon het ik was vaker op de straat dann normaal en leerde veel mensen kennen , slechte mensen ik werd bedreigd om geld terug te geven omdat ik ooit moest lenen en ik had het geld niet dus ik moest dealen , dealen voor andere om geld terug te betalen en met de dag kwamen er miljoenen bij dus ik moest kiezen werken voor hun of miljoenen terug betalen toen ik het geld niet kon vinden moest ik toch kiezen voor die eerste dus ik begon voor hun te wrken op en dag werd ik gebeld voor en opdracht ik moest in Frankrijk mensen gaan vinden en hun bedreigen met nog en paar jongens omdat hun ook geld terug moesten betalen vervolgens deed ik alles wat ze zeiden maar op en dag was ik de lul ik moest geld ergens brengen miljoenen euros maar ik was wat anders van plan ik wou vluchten anders was ik nu nogsteeds  niet van hun af dus ze hadden me door en ik werd opgesloten voor en paar maanden elke dag pak slagen gekregen maar echt Dounia jullie waren niet eens 1 seconde te missen in me gedachtes elke nacht die jij niet hebt geslapen dounia zoveel nachten heb ik gehuild voorjou omdat ik je miste dounia omdat ik niet bij je kon zijn omdat ik niet goed genoeg voor je was enomdat je me nu gaat haten omdat je dit nu weet dounia omdat ik je niet kon zien opgroeien hoe je nu bent veranderd in en grote mooie knappe dame omdat ik daar niet bij kon zijn dounia..''  ik zie en traan over jouad zn wang vallen en van 1 naar en miljoenen tranen hij zakt op de grond en doet zn handen voor zn ogen , ik begin ook tranen te krijgen geen woord die nog uit me mond komt.....



DrerriesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu