2.BÖLÜM

23 2 0
                                    

Multide Rana var.😂 Sonda yazdığım Notu okursanız sevinirim. İyi okumalar.

Güneş ışınları yüzüme vururken uyandım. Saate baktığımda sekizdi. Yatağımda oturup biraz kendime geldikten sonra banyoya gidip bazı işlerimi hallettikten sonra elimi yüzümü yıkayıp çıktım.


Aklıma Bulut geldi. Bugün okul işlerini halletsek iyi olacaktı yoksa okula gidemeyecektik. Saate baktığımda sekiz buçuğa geliyordu. Genelde bu gün erken uyandığı için uyanıktır diye aramaya karar verdim ve numarasını tuşladım. İkinci çalışta açtı.


"Günaydın panda" diye neşeli bir şekilde ona seslendim bu Bulut'la aramızda 5. Sınıftan kalmış bir şakaydı. Bulut ona panda dediğimi duyunca "Günaydın tavşan" demişti.


Bunlar hep 5. Sınıfta oynadığımız tiyatro yüzündendi tiyatroda o panda bense tavşan olmuştum ben bunu düşünürken telefondan "Alo" diye bir ses gelince homurdandım. Kendi kendime neyse derken ona "Bugün okulun kayıt işlerini halletsek olur mu?" diye sordum. Hemen "Tamam olur. Ben şimdi eve gidiyorum. Duş alıcam. Kahvaltımı yapıp sizin eve gelirim." dediğinde düşünüp "Kahvaltıya bize gel en sevdiğin çikolatalı krepi yaparım." dediğimde sevindiğini belli eden sesler çıkararak "Hiç sormayacaksın sanmıştım bir saate sizin evdeyim." deyip telefonu kapattı.




Bunu kendime yediremeyip onu geri aradım. Açınca anında kapattım ve zaferle gülümsedim.

Elimde telefonla mutfağa gittim telefonu masaya bırakıp saçımı topladım ve en sevdiğim tavayı çıkarıp yağladım. Krep hamurunu hazırlayıp tavaya döktükten sonra üstüne nutella sürüp bir kat daha hamur döktüm.


Bunları bitirdikten sonra masaya bir kaç şey çıkardım ve tam o zırr zırr diye zil sesi duyunca koşarak kapıyı açtım "Tam zamanında geldin." diyerek Bulut'u içeriye ittim. Bulut düşecek gibi olsada son anda toparlamış ve bana kötü kötü bakmıştı. Ona şirince gülüp masaya doğru gittim. Bulut masayı görünce gözleri büyüdü.


Bana dönüp "kızım yine donatmışsın masayı." diyerek sandalyeye oturdu ve yemeye başladı. İkimize birer bardak meyve suyu doldurdum. Sallana sallana kahvaltılarımızı bitirdik. Bulut kalkıp içeriye gidecekken kolundan tutup onu durdurdum.



Eğer kahvaltıyı ben hazırladıysam toplamamda bana yardım etmeliydi. "Ne oldu" diye sorduğunda "Ya ben seni çok özledim özlem gidermek için kahvaltıyı birliktemi toplasak ne." "Sen bu aralar fazla film izliyorsun sanırım." "Sanırım evet" deyip somurttum. Tam gidiyordu ki yine kolundan tuttum bu sefer pes edip birşey demeden bana yardım etti.


İşimiz bitince içeri geçip koltuklara yayılmıştık ki saati görünce hemen kalkıp odama çıktım. Saçımı düzeltip bir ruj bir de eyeliner çektikten sonra altıma pudura pembesi eteğimi giyip, üstüme düz beyaz tişört giydim. Ayakkabı olarakta beyaz dolgu topuklarımı giyip aşığıya indim.



Bulut ben aşağıya inince beni hafif bir süzdü. "Bir okul kaydı için fazla bekletmedin mi?" "Geldim geldim" "Hadi çıkalım" dediğinde evin anahtarını alıp arabaya doğru yürüdüm.




Arabaya bindiğimiz de hiç konuşmadan okula gittik. Okula vardığımızda arabadan inip okula doğru adımlamaya başladık. Bulut'la okul merdivenlerini çıktıktan sonra müdür odasına girdik. Müdür bizi içeriye davet edip oturmamızı işaret etti. Oturunca "Kayıt işemlerini tamamlamak için mi geldiniz?" "Evet" diye atlayınca Müdür bana baktı. "Sen Haluk Yılmaz'ın kızı mısın?" "Evet" diyince kafasını sallayıp işlemlere devam etti.


Hakkımızda bir kaç şey sorduktan sonra bazı evrakları bize uzattı. Elinden alıp Bulut'la beraber "Teşekkürler" diyerek odandan çıkıyorduk ki bir çocuk bana bodozlama dalınca geriye doğru yalpalarken çocuk yere düşmüş evraklara bakarken bir küfür murıldandı.



Kafasını kaldırıp bana baktığında gözleri arkamdaki Bulut'a kaydı. Kaşları çatıldı...

~OKURLARA NOT~

Merhabalar. Biliyorum bu bölüm çok geç kaldı ama Nisa ile evlerimiz uzak olduğu için 15 tatilde buluşup yazamadım ayrıca çok fazla ödevimiz vardı. Bu yüzden kusura bakmayın.

Başka bir konu ise hiç beğeni ve yorum gelmiyor bunu her seferinde yazıyorum ama pek bir etkisi. Yani en azından emeğe saygı gösterip birşeyler yazıp beğenirseniz çok seviniriz.

Süpriz haber😂😂 Artık her pazar ya da pazartesi yeni bölüm gelecek. Sınavım olduğu zamanlarda aksama olabilir mazur görün.

Yeni bölümlerde görüşmek üzere kendinize iyi davranın öpüldünüz🙄😊😊😂

~Sıfırdan~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin