Κεφάλαιο 2
- Λοιπόν, έχουμε να σας κάνουμε μια ανακοίνωση η Έλενα και εγώ. - Τον λόγο παίρνει ο αδερφός του Αχιλλέας έχοντας μια ευτυχισμένη έκφραση στο πρόσωπο του.
- Η Έλενα είναι δύο μηνών έγκυος! - Η ανακοίνωση του αδερφού του έφερε έκπληξη στους υπόλοιπους στο τραπέζι. Πρώτη σηκώθηκαν οι γονείς της κοπέλας για τα συγχαρητήρια στη κόρη τους και στο γαμπρό τους και έπειτα σειρά πήραν οι δικοί του γονείς, όλοι τους συγκινημένοι.
Τελευταίος έμεινε ο ίδιος, χάρηκε πραγματικά με το νέο αυτό, ήξερε πως προσπαθούσαν καιρό να αποκτήσουν παιδί αλλά δε τα κατάφερναν, πέντε χρόνια παντρεμένοι από τη πρώτη στιγμή ήθελαν να κάνουν παιδιά αλλά δε βιαζόντουσαν μιας και ήταν νέοι ακόμα, αλλά με το πέρασμα των χρόνων η ανάγκη έγινε ποιο επιτακτική.
Τους αγκάλιασε θερμά και τους δύο δίνοντας πολλαπλά συγχαρητήρια και κάνοντας αστεία. Το υπόλοιπο δείπνο εξελίχθηκε ομαλό με τα συμπεθέρια να ανταλάζουν φιλοφρονίσης μεταξύ τους και το ζευγάρι να κοιτάζεται ευτυχισμένο, και εκείνος να κάθεται ήσυχα τρώγοντας το φαγητό του.
Σκεφτόταν το νέο αυτό, ευτυχώς θα ηρεμούσαν και οι γονείς του που είχαν αρχίσει να ασκούν μια μικρή πίεση στο ζευγάρι για να δουν επιτέλους το πρώτο εγγόνη της οικογένειας να γενιέται. Βέβαια ως μικρότερος της οικογένειας θα έπρεπε να πάρει και αυτός σειρά σιγά σιγά, οι γονείς του σε αυτό το κομμάτι ήταν παραδοσιακοί ο σκοπός στη ζωή του ανθρώπου είναι να παντρευτεί και να φέρει στη ζωή την επόμενη γενιά αυτού του τόπου.
Μια πεποίθηση που δεν αντιπροσόπευε καθόλου εκείνον και αυτό τον είχε φέρει πολλές φορές αντιμέτοπω με τους γονείς του, ο πατέρας του στρατιωτικός αυστηρός άνθρωπος από τη φύση του, και η μητέρα του μια απλή καθημερινή νοικοκοιρά που έμενε στο σπίτι και φρόντιζε τα παιδιά της.
- Είναι αγόρι η κορίτσι Έλενα μου; - Ρωτά γλυκά η μητέρα της.
- Είναι νωρίς ακόμη μαμά, σε λίγες εβδομάδες θα μάθουμε.
- Ναι σωστά κορίτσι μου συγγνώμη απλώς παρασύρθηκα από τη χαρά μου. Γερό να είναι!
Μετά από μερικά λεπτά ακόμη στο τραπέζι πέρασαν στο σαλόνι να συζητήσουν όμως εκείνος δεν έκατσε παραπάνω έφυγε με πρόσχημα ότι έπρεπε να πάει στο μπαρ για μερικές δουλειές.
Βγήκε έξω και ανέβηκε στη μηχανή του, είχε πάρει το δρόμο για το μπαρ, τι θα έκανε εκεί τέτοια ώρα ακόμα δεν ήξερε αλλά δεν ήθελε να πάει ακόμα σπίτι του να κλειστή σε τέσσερις τοίχους πάλι.
YOU ARE READING
ΣΠΑΣΜΈΝΑ ΦΤΕΡΆ
Romance❝Αγαπημένε μου Χρήστο .. Διαβάζοντας αυτό το γράμμα σου εξηγώ όσα δε μπόρεσα ποτέ να σου πω από κοντά .. Ένα συγγνώμη που σε πλήγωσα. Ένα Σ' αγαπώ που δε μπόρεσα ποτέ να στο πω.. Και τέλος ένα αντίο που φεύγω έτσι ξαφνικά από τη ζωή σου..❞