Κεφάλαιο 3
- Χρήστο όχι μη με γαργαλάς, όχι άλλο!
Οι φωνές τους αντιχούσαν σε όλο το σπίτι. Ο Χρήστος απο πάνω της να τη γαργαλά ανελέητα. Το γέλιο της ακουγόταν μουσική στα αυτιά του. Δε την έβλεπε να γελά συχνά αλλά οπότε το έκανε όλος ο κόσμος του φωτιζόταν.
Ξαφνικά κόλλησε τα χείλη του πάνω στα δικά της.
Το είχε ανάγκη.
Τα χείλη τους κουνιόντουσαν ρυθμικά, του έδωσε πρόσβαση να βάλει τη γλώσσα του στο παιχνίδι, δάγκωσε το κάτω χείλος της απαλά κερδίζοντας έναν αναστεναγμό της. Τα πόδια της τυληγμένα γύρω από τη μέση του τον έφερνε όλο και ποιο κοντά της.
Τα χέρια του χάϊδευαν τη πλάτη της, κατέβαιναν αργά στους γλουτούς της την έσφιξε πάνω του, η πίεση στο παντελόνι του μεγάλωνε, όσο περισσότερο τα κορμιά τους ερχόντουσαν σε επαφή τόσο περισσότερο μεγάλωνε και η ηδονή τους.
Το στόμα του βρήκε το λαιμό της κατέβαινε όλο και ποιο χαμηλά μέχρι που στάθηκε στη καμπύλη του στήθους της, τα βογκητά της έβγαιναν πνιχτά, τα νύχια της είχαν βρει το δέρμα του κάτω από τη μπλούζα και το έγδερναν πότε απαλά πότε δυνατά.
- Χρήστο σε θέλω! - Τα λόγια βγήκαν σαν ψίθυρος από τα χείλη της μα εκείνος ξαφνικά δεν άκουγε δεν ένιωθε τίποτα κοίταξε τριγύρω και η Ιφιγένεια είχε χαθεί.
Πετάχτηκε πάνω ανοίγοντας διάπλατα τα μάτια του, το σώμα του είχε ιδρώσει, προσπάθησε να σταθεροποιήσει την ανάσα του.
- Όχι πάλι! - Μονολόγησε, η καρδιά του χτύπαγε σα τρελή.
"γιατί πρέπει να μου συμβαίνει αυτό!" αναρωτήθηκε. Έκλεισε σφιχτά τα μάτια του ανασένοντας δυνατά, όταν τα ξανά άνοιξε ένιωθε κάπως καλύτερα. Κοίταξε την ώρα και είδε ότι είχε πάει 10:00 το πρωί. Έσπρωξε τα σκεπάσματα απο πάνω του και μπήκε στο μπάνιο για ένα γρήγορο ντούζ.
Μόλις βγήκε άρχισε να έτοιμάζεται, άρπαξε ένα τζιν και μια μαύρη μπλούζα απο τη ντουλάπα και τα φόρεσε γρήγορα.
Βγήκε απο τη πόρτα κλειδώνοντας πίσω του. ανέβηκε στη μηχανή και ξεκίνησε για να βρει τον κολλητό του.
[ ... ]
- Φίλε πρέπει να ξυπνήσεις! Κοίτα σε καταλαβαίνω, την είχες δαγκώσει άσχημα τη λαμαρίνα με τη γκόμενα αλλά πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι έχει περάσει τόσος καιρός, δεν συμπεριφέρεσαι φυσιολογικά, και στη δουλειά που έρχεσαι με το ζόρι!
ESTÁS LEYENDO
ΣΠΑΣΜΈΝΑ ΦΤΕΡΆ
Romance❝Αγαπημένε μου Χρήστο .. Διαβάζοντας αυτό το γράμμα σου εξηγώ όσα δε μπόρεσα ποτέ να σου πω από κοντά .. Ένα συγγνώμη που σε πλήγωσα. Ένα Σ' αγαπώ που δε μπόρεσα ποτέ να στο πω.. Και τέλος ένα αντίο που φεύγω έτσι ξαφνικά από τη ζωή σου..❞