Gözümü araladım. Her yerim kasılmıştı. Bacaklarım ve kollarım ağrıyordu. Nefes almaya çalıştım. Eskisi kadar kolay değildi. Olanlar teker teker aklıma gelmeye başladı.Stiles'in yaralanması. Malia'nın gelmesi. Çığlığım.
Gözümü kırpıştırıp çığlık atmadan önce Malia'nın durduğu yere baktım. Bir beden yatıyordu. Insan bedeni. Donup kaldım. Heyecandan ellerim titriyordu. Doğrulmaya çalıştım. Heyecan tüm bedenimi titretiyordu.
Doğrulmayı becerdim ve Malia'nın bedeninin yanına ilerlemeye başladım.
Malia'nın saçları yüzünü örtmüştü. Saçlarını kulaklarının arkasına attım. Kulağından kan süzülmüş ve kurumuştu.
Dönüşmüştü. Benim çığlığım yüzünden.
Heyecanım gittikçe arttı. Kaslarımın uyuşukluğu gittikçe azalıyordu.
Bu sefer Stiles'a döndüm. Kurumuş kan ile kaplıydı. Kurumuştu. Daha iyi olduğunu umut ederek yanına gittim.
Sarstım. Inleme dışında başka hiçbir tepki yoktu. Heyecanımın yerini korku bıraktı. Onu ittim ve daha güzel bir pozisyonda uyumasını sağladım. Elini tuttum. Üşüyor olmalıydı. Hipotermi geçiriyor bile olabilirdi.
Yanımıza hiçbir şey almamıştık. Bende üşüdüğümü hissettim. Hava iyice kararıyordu.
Tekrar Malia'nın yanına döndüm. Eline dokundum. Buz gibiydi. Gözünü araladı. Korkuyla bana baktı.
"Şimdi sakin ol, insana dönüştün." Gözünü kaçırdı. "Hatırlıyorum. Kulaklarımın kanadığını da." dedi iğneleyici bir tonda. "Peki memnun musun? "
Ayağa kalkıp gitceğini düşündüm. Yapmadı. Çıplaktı sonuçta.
"Kaç yıldır çakaldım." Ne diyeceğini biliyordum. Kızmakta haklıydı da. Ama amacım onu insana çevirmek değildi. "Sonsuza kadar burada mı kalmak istiyorsun yani?" dedim sözünü keserek.
Çıplak olması umrunda değilmiş gibi ayağa kalktı. Ellerini kalçalarının yanına uzattı. "Bu seni ilgilendirir mi?"
Ilginç bir şekilde kalbim kırıldı. Sanki kalbimi eziyordu. Dediklerinde haklılık payının çok yüksek olması kalbimi iyice yakıyordu. Gözümde acımaya başladı. Boğazım kurudu.
Sinirli bir bakışla döndü. Bir saniye sonra geri döndü. Siniri iyice artıyordu.
"Malia sen insan olmaktan korkuyorsun." Malia kaşını çattı. "Anılarından kaçamayacağını biliyorsun."
♤♢♤
Çoktandır yazmıyordum umarım bu bölümü beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatıralar {MALYDIA}
FanfictionBir Malydia Fanfiction'u ♤♧♤ Stiles ve Lydia bir gün ormana giderler. Tek bilmedikleri şey gitmenin dönmek kadar kolay olmayacağıdır...