First Kiss ( Ep - 8 )

365 39 0
                                    

Recall....
Suu Chanyeol နဲ႔ ဝင္​တိုက္​မိသြားတယ္​...

Chanyeol's pov - လူလည္​မ​ေလး ​ေျပးလာ​ေတာ့ ဒီက​ေတာ့ ဘာမ်ားျဖစ္​လို႔လဲလို႔ ဟိုႏွစ္​​ေယာက္​ကို lesson ​ေပးခဲ့တာကို... ဟိုႏွစ္​​ေယာက္​​ေတာ့ ခံလိုက္​ရပီ ဟိဟိ...
Callend...

Start...

Chanyeol လည္​း Girl ႏွစ္​​ေယာက္​နားမွ ထြက္​လာပီး ကားဆီ​ေရာက္​လာခဲ့တယ္​... ကားထဲၾကည္​့​ေတာ့ Suu က ႐ွိမ​ေနဘူး​ေလ ပီး​ေတာ့မွ သူ႔ကား​ေဘးနား Taeyeol ရဲ႕ ကား​ေလးရပ္​လာတယ္​ Suu က ကားထဲက​ေနၿပီး​ေတာ့...

Yar! Suu ဒီ​ေန႔​ေတာ့ Oppa ကားနဲ႔ပဲ ျပန္​လိုက္​​ေတာ့မယ္​ ​ေနာက္​​ေန႔မွ လိုက္​စီး​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​ တာ့တာဆိုပီး လက္​ျပသြားတယ္​...

Chanyeol စိတ္​ထဲ ​ေအာင္​့သက္​သက္​ျဖစ္​သြားပီး Suu က အဲ့လို​ေျပာသြား၍ ​ေအာင္​့သက္​သက္​ျဖစ္​ျခင္​းမဟုတ္​ Chanyeol စိတ္​ထဲ တစ္​ခုခုက္ို ဘဝင္​မက်သလိုျဖစ္​သြားတယ္​...

ဒီလိုနဲ႔ အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​လာ​ေတာ့ Chanyeol က Suu ကို​ေတြ႔ရင္​ ​ေ႐ွာင္​​ေ႐ွာင္​သြားတတ္​တယ္​... (သူ႔ကား​ေပၚလိုက္​မစီးလို႔ စိတ္​ဆိုး​ေနတာလားမသိ ခိခ္​)

Suu's pov - ဟင္​?ဘာလဲဟ ငါလဲ ဘာမွမလုပ္​ပဲနဲ႔ ငါ့ကို​ေတြ႔ရင္​ မ်က္​ႏွာႀကီးတည္​ၿပီး ​ေ႐ွာင္​​ေ႐ွာင္​ထြက္​သြားတယ္​ ငါအမွားမ်ားလုပ္​မိလို႔လား? Arr...molla!!

ညဘက္​​ေရာက္​​ေတာ့... Suu စာအုပ္​​ေလး​ေတြကိုင္​ကာ Chanyeol အခန္​းဆီသို႔ ဦးတည္​လာခဲ့တယ္​...

Knock...Knock...Knock

Chanyeol အ​ေပါက္​ဖြင္​့​ေပးလိုက္​ပီး...

Chanyeol - ဘာလဲ?

Suu - ဟို​ေလ Suu ကို စာ႐ွင္​းျပမယ္​ဆို အဲ့ဒါ...

Chanyeol - ငါအိပ္​​ေတာ့မလို႔ ႐ွင္​းျပခ်င္​စိတ္​မ႐ွိဘူး ဒီ​ေတာ့....သြား​ေတာ့...

Suu - ဟြန္​႔!သူပဲ... အဲ့လိုမွန္​းသိရင္​ ​ေန႔လည္​ကတည္​းက ဟို​ေကာင္​​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​​ေနာက္​ လိုက္​ၿပီး ႐ွင္​းျပခိုင္​းပါတယ္​...

Chanyeol - အဲ့ဒါဆိုလဲ အခုလဲအခ်ိန္​မ​ေႏွာင္​း ​ေသးပါဘူး သြား႐ွင္​းျပခိုင္​းပါလား... (Chanyeol Suu ကို ​ေအာ္​​ေျပာလိုက္​ျခင္​းပင္​)

First KissOnde histórias criam vida. Descubra agora