Lose

52 4 6
                                    

   - Trezireaaa!!!

    Asta e tot ce aud iar in urmatorul moment sunt trasa de picioare si ridicata cu capu' in jos de fratele meu care niciodata nu se.satura in a-mi strica somnu in halu asta. Ma zbat,dar degeaba,nu ma pot compara cu forta lui. E mult prea mare ,desi diferenta de varsta intre noi e doar de 4 ani,la.fizic clar nu pot sa ii fac fata.

    Dupa ce ma rog de el timp indelungat sa imi dea drumu ca simteam cum tot sangele imi urca la cap si pun pariu ca mai aveam.putin pana la lesin isi face mila de mine si ma tranteste in pat asezandu-se langa mine.

   - Buna dimineata blondo!
  
    Ahh intentionat imi spune asa si stie destul.de bine ca urasc apelativul asta. Ce nu e vina mea ca mama m-a facut blonda. Doar la.culoarea parului ma.refer

     -Buna nu mai e de cand te am vazut . Tip la el iar Ryan nu face decat sa rada.
 
   - Ce vrei? De ce m-ai trezit? E weekend!!

    - Exact. Si d-asta vreau sa mergem la.plaja.

  - N-am chef !

  -Nu te-am intrebat daca vrei sa mergi . Spune si imi face cu ochiu

  Mi-a zis in urma cu timp ca vrea sa petrecem mai mult timp impreuna ca in.curand va pleca la facultate si o.sa vina mai rar pe acasa. Chiar daca ma streseaza mereu e fratele meu il.iubesc mult, si pot spune ca am cel mai tare frate chiar daca ma enerveaza de multe ori.

   -Bine.fie,lasa-ma sa ma pregatesc ,ne vedem jos.

   - Asa te vreau. Se ridica si paradeste camera.

   Nu dupa mult timp cobor la parter si imi vad parintii cum isi beau linistiti cafeaua in sufragerie si pe fratele meu care vorbeste de zor la.telefon. Ii ador cand ii vad asa. Chiar cred ca am o familie perfecta.Mama a stiut sa fie si mama si sotie si nu in ultimu rand doamna. Tata ,cel mai politicos om pe care il stiu si cel mai inteligent. A reusit sa isi deschida propia firma aproape din nimic si stiu ca o iubeste pe mama la fel de mult ca in prima zi. Nu uita niciodata sa ii cumpere cate un mic cadou chiar daca nu este ziua ei. Un sot ca el.mi-as  dori si eu. Iar despre fratele meu ce pot sa zic ca este copia tatalui meu, foarte destept,a reusit sa intre la cea mai buna facultate de medicina obtinand si o bursa. Si nu arata deloc ca un tocilar. Are o masa musculara bine formata si niste gropite in obraji care sigur te dau pe spate ca sa nu mai vorbim de ochii aia verzi superbi. 

   Dupa o.zi petrecuta la plaja in care m-am enervat pe Ryan ca de fiecare data cand un tip.mai dragut se apropia de mine il facea sa fuga mancand pamantul,am ajuns acasa si am ajutat-o pe mama la bucatarie.

    Am mancat si am hotarat cu totii sa mergem la.tara la bunicii,din partea tatului a doua zi.

    Ohhh nuu Ryaannn!!! Tip in sinea mea. Nu din nou.

   Cand deschid ochii deja capu imi este indreptat in jos si tot ce vad e parchetu maro.

  - Ryan,pune ma jos,acum!

  - Sigur blondo.

   Si se face ca imi da drumu si am crezut ca o sa fac cunostinta cu podeaua.

  Un lucru extrem de amuzant pentru Ryan si extrem de enervant pentru mine.

  Am urcat in masina,fratele meu este cel care va conduce iar tata se aseaza pe.scaunul.din dreapta si mama langa mine in spate si pornim spre bunici.

   Ar fi o duminica perfecta daca ploaia asta ar inceta odata! Mergem.de ceva timp.si parca mai rau ploua. Plictisita ca nu pot vedea nimic pe geam incep sa ii dau palme peste cap fratelui meu.
  Imi promite o bataie buna daca nu termin insa nu am chef sa il.ascult. Saturandu-ma de capu lui il ciupesc de burta si  il aud pe Ryan injurand ,mama tipand iar tata incerca sa puna ma pe volan..tot ce mai tin minte e ca m-am trezit la.spital cu o mare durere de cap..

Fara InimaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum