Broken Heart (JongKey)

424 20 3
                                    


'' Hello.... Ki Bum ah.... "

ဖုန္း Speaker ကေန ေလးေလးပင္ပင္ အသံတစ္သံ သို ့ေသာ္... မသိ မသာ ေလး... ညည္းတြားေနသေယာင္ေလသံေလးကို Ki Bum ၾကားလိုက္ရသည္.....

'' ...... ''

သက္ၿပင္းခ်သံမွ အပ စကားသံတို ့တိတ္ဆိတ္လ်က္....

"ငါ့ ကုိတစ္ခုခုေတာ့ၿပန္ေၿပာေလကြာ... ''

Kibum နာရီ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့....

'' ဘာၿဖစ္ရၿပန္တာ လဲ ညဘက္ ၾကီး မူးေနၿပန္ၿပီလား... မင္းကလဲကြာ ဘယ္အခ်ိန္ထိ ဒီလို ဆိုးေနမွာလဲ ငါဒီတစ္ခါတကယ္မကူ.. ''

တစ္ဖက္ က ခ်ံဳးပဲြခ် ငိုသံၾကား ရခ်ိန္ Ki Bum တစ္ကယ္ မေနနိုင္ေတာ့.... သူမသြားရင္လဲ မၿဖစ္..

-- ဟို ကေလး ၿပန္ေရာက္လာရင္ ငါမရွိလဲၿဖစ္မွာပါ.....--

Ki Bum တစ္ေယာက္ ေရရြတ္ရင္း...

'' မင္းအခုဘယ္မွာ လဲ....ငါလာခဲ့မယ္..... ''

ခပ္ၿမန္ၿမန္ စာတစ္ေစာင္ခ်ေရးကာ... ကားေသာ့ေကာက္ဆဲြၿပီး.... ေၿပးထြက္သြားခဲ့သည္....

Key's POV

ကၽြန္ေတာ္ေရာက္သြားေတာ့ ေကာင္းကင္ ကို ေငးစိုက္ၾကည့္ေနရင္း...ပါးၿပင္မွာ မ်က္ရည္ ေတြစီးေၾကာင္းေတြနဲ ့သူ ့ကို ကၽြန္ေတာ္ ေတြ ့လိုက္ရတယ္.....

ေရာက္ေနတာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ၾကာသြားၿပီ လဲေတာ့မသိ

သူ ့ေၿခေထာက္ နားက Soju..ပုလင္းေတြ ခါတိုင္း ထက္ေတာ့ ပိုမ်ား ေနတာ အမွန္ပဲ...

xxxxx

ဟန္ၿမစ္ေဘးတစ္ေနရာတြင္.....

ကၽြန္ေတာ့္ မ်က္ရည္ေတြ အတားအဆီးမရွိ စီးဆင္းေနတာ ကိုရပ္တန္ ့ဖို ့ ဒီအစိမ္းေရာင္ပုလင္းေတြကို အေဖာ္ၿပဳေနရတာ မ်ားလွၿပီ.... ဘယ္ေတာ့မ်ား မွ ... ဘယ္အခ်ိန္မွ... သူ ကၽြန္ေတာ့္နားကို ေရာက္လာမွာလဲ....

ဒီမ်က္ရည္ေတြက မကုန္နိုင္ေတာ့ ဘူးလား....

--Okay... ဒီမ်က္ရည္ပဲကုန္သြားမလား....ငါပဲေသာက္နိုင္မလား...ၾကည့္က်ေသးတာေပါ့....--

ေနာက္တစ္ပုလင္းေကာက္ဆဲြၿပီး ပါးစပ္နားေတ့လိုက္ခ်ိန္ လူတစ္ေယာက္ လက္ထဲက ပုလင္း ကို လွမ္းဆဲြ လိုက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေမာ့ၾကည့္မိတယ္...

If U Really Love Me,Where stories live. Discover now