Love Beginner [2Min & JongKey]

113 10 3
                                    

"Hyung...ဘယ္သြားမလို ့လုပ္ေနတာလဲ...." သူထြက္လာေတာ့

တံခါးေရွ ့မွာ အိတ္ေတြခ်ၿပီး ေသာ့ခတ္ေနတဲ့ Onew ကို ေမးလိုက္သည္...

'' Ah.. Hyung .. JaeHee နဲ ့သြားေနေပးမလို ့... Kibum ရဲ့... သူခုတေလာေနမေကာင္းၿဖစ္ၿဖစ္ေနလို ့... "

ဒီပံုက ေနေကာင္းလဲ သြားေနမယ့္ပံုၾကီးပါ... ၿပန္အဆင္ေၿပသြားၿပီထင္တယ္...

JaeHee ကအဲ့လိုပဲ ေဆာင္တြင္းဆို ခဏခဏဖ်ားေနၾက..

" ေသခ်ာဂရုစိုက္လိုက္ပါဦးေနာ္.... ဒါနဲ ့ဒီအခန္းက လူမေနေတာ့ဘူးဆိုရင္.... Hyung ၿပန္အပ္ခ်င္အပ္လို ့ရတယ္ေနာ္... "

" Arnyee... ကၽြန္ေတာ့္အဝတ္အစားေတြပဲအေပၚယူသြားမွာ ဆိုေတာ့... က်န္တဲ့ ပရိေဘာဂေတြကို ဒီမွာပဲထားထားဦးမွာ.... အမ်ိဳး ေတြဘာေတြေရာက္လာရင္လဲေနလို ့ရတာေပါ့... "

"လူမေနဘဲ လခေပးေနရမွာစိုးလို ့.... "

" လခ ကဘာအေရးလဲ.. Kibum ကူညီထားတာေတြနဲ ့ဆိုဘာမွမေၿပာပေလာက္ဘူး.... လခလို ့သေဘာထားမေနပါနဲ ့... "

"Hyung ကလဲ အားနာစရာ... "

'' Jagiyah....သြားမယ္ေလ..."

''umm "

သူနဲ ့Onew စကားေၿပာေနတုန္း တံခါးေနာက္က ရုတ္တရက္ေခၚလိုက္တဲ့ နာမည္ေၾကာင့္ Onew သူ ့ေနာက္လွမ္းၾကည့္လိုက္မိသည္...

Jjong ေဘးဘီ မၾကည့္ဘဲေခၚလိုက္တာကို သတိရသြားတဲ့ပံုနဲ ့... ရွက္ကိုးရွက္ကန္းၿဖစ္သြားေလသည္....

'' လာလာေနာက္က်ေနၿပီ... အေရးထဲ မင္း အရင္ရည္းစားနာမည္ေတြေခၚမေနနဲ ့သြားမယ္...."

"Hyung ဒါဆိုေနာက္မွပဲေတြ ့မယ္ေနာ္... ခြင့္ၿပဳပါဦး... "

Jjong ကို ဆဲြၿပီး... Onew ေရွ ့ကေနသူ အလ်င္ၿမန္ဆံုးထြက္လာရေတာ့သည္.....

xxxxxxxxxxxxxxxxx

" 1, 2 , 3 , 4 "

စည္းခ်က္အတိုင္း နံပတ္စဥ္ ေတြေရရြတ္ေနရင္း... ဖုန္းကေန Vibration အသံၾကားေတာ့.... စိတ္ကို သီခ်င္းသံဆီ ၿပန္နွစ္ရင္း ဆက္ၿပီး ကေနလိုက္တယ္....

Vibration က ၁ခါကေန... ၂ ခါ... ၂ခါကေန ၃၊ ၄ခါၿဖစ္လာေတာ့

'' ဘာလဲကြာ... မလာမခ်င္းကို ပို ့ေနေတာ့တာပဲ "

If U Really Love Me,Where stories live. Discover now