Rainy Blue[Onew]

68 7 0
                                    


'' JaeHee...yah... မသြားပါနဲ ့... ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္.....''

သူ ့လက္ကိုလွမ္းဆဲြထားရင္း.... ငိုေနတဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္......

ဆဲြထားတဲ့လက္ကို ရုန္းၿပီးထြက္သြားဖို ့ ၾကိဳးစားေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို မသြားပါနဲ ့လို ့ထပ္ထပ္ခါေၿပာေနမိတယ္......

ေၿပာမရတဲ့ အဆံုး သူ ့ကို ဘယ္မွမသြားနိုင္ေအာင္ ဖက္ထားလိုက္မိေတာ့တယ္.....

ရင္ခြင္ထဲသူ ရုန္းေနရာက တၿဖည္းၿဖည္းအရွိန္ေလ်ာ့လာေတာ့ ကိုယ့္ကိုမ်ားလက္ခံလာၿပီလားလို ့သူ ့ကို ေမးမလို ့သူ ့ပုခံုးကိုကိုင္ဖို ့ၾကိဳးစားေနရင္း....

သူက တၿဖည္းၿဖည္း မ်က္စိေရွ ့မွာ ၿမဴမွဳန္ေတြအၿဖစ္ေၿပာင္းလဲသြားရင္း ေနာက္ဆံုး ေၿပာသြားတာက....

'' Sorry ပါ Onew ရယ္... JaeHee ကိုခြင့္မလႊတ္ပါနဲ ့... "

Sorry တဲ့လား..... ရင္တစ္ခုလံုးကဲြေၾကေနတာကို Sorry တစ္လံုးနဲ ့ ေၿဖသာနိုင္ပါ့မလား....

'' မရဘူး....မင္းမသြားရဘူး.... ဘယ္ကိုမွမသြားရဘူး...

"JaeHee... JaeHee yah... မင္းဘယ္မွာလဲ.... JaeHee.... ''

ေပ်ာက္ကြယ္သြားတဲ့ သူကိုလိုက္ရွာေနရင္း.... သူ ့ကိုေအာ္ေခၚေနရင္း ...

" Kim JaeHee..."ဆိုတဲ့နာမည္ တစ္ခုနဲ ့အတူ Onew အိပ္မက္ဆိုးေတြကေန လန္ ့နိုးလာခဲ့တယ္....

အသက္ရွဴသံခပ္ၿပင္းၿပင္းက လဲြလို ့တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ အခန္းတစ္ခု ထဲမွာ Onew ဆီက ရိွဳက္သံတစ္ခ်ိဳ ့ထြက္ေပၚလာေလသည္....

စားပဲြေပၚက စာရြက္ေတြၾကားမွာ သူ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့တာပဲ..... သူ ့ေမွာက္အိပ္ထားတဲ့ စာရြက္ေတြကို ၿပန္ၾကည့္ရင္း...

'' ကိုယ့္ကို ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္မွာ ဘယ္လိုမ်ားလက္မွတ္ထိုးၿပီးထားသြားနိုင္ရတာလဲ JaeHee ရယ္.... ''

ငိုေနတဲ့မ်က္နွာ ေလးေပၚလာၿပန္ၿပီ

ခုခ်ိန္ JaeHee ဘယ္လိုေနမလဲသိခ်င္လာမိသည္..... သူေနတာ JaeHee အခန္းေအာက္မွာ

ခဏေလး....ခဏမွ တကယ့္ ခဏေလးပဲၿဖစ္ၿဖစ္.. သူ ့အခန္းေရွ ့သြားၾကည့္ၿပီးရင္.....ငါေနနိုင္ေလာက္မွာပါ....ဒီအခ်ိန္ အိပ္ေနေလာက္ေရာေပါ့

If U Really Love Me,Where stories live. Discover now