"Bir şiir olsam"

149 14 12
                                    

Yüreğim den ne geçiyorsa o dökülüyor dilimden kalemime...

°•○●°•○●°•○●°

Bu bölüm çeyreklerim in Ali si ve Alimin Yeldası için... 🍀🍃❤

Ve Bekirim in duası.... Allahım önce sana sonrada birbirimize ısındırdığın kalplerimizi bir an olsun bırakma. Biz bizi bıraksak da sen bizi bırakma. ( AMİN...) (Can içim ruhu güzelim ❤ )

°•○●○•°•○●○•°•○●○•°•○●○•°

Bir şiir olsam dolaşsam dillerde ama dönüp dolaşıp yine gelsem sana.
Son bulsam sende, dilinde, yüreğin de...
Son olsam bir kaç satırda... dilinden gönlüne düşen gönlünden sarı sayfalara...

Sonra yeniden hayat bulsam bir kemancının solo şarkısın da yada bir çocuğun okul sıraların da... Belkide uçup giderim bir kuşun kanadın da...
"Öyle ya sevda kuşun kanadın da"
Bulurdum belki bende öyle deli gibi seveni uçardım, kanat çırpardım sonsuzluğun maviliğinde....

Belki bir gökdelenin tepesine konardım anlatırdım orada nerelerden gelip de bir sevdaya kucak açtığımı...

Gece olurdu yıldızlara anlatırdım... bir şiir olsam ancak böyle olabilirdim...

Bir şiir olsam ancak bu kadar severdim... derdim...

Bir şiir olsam...ancak bu kadar olurdum işte.... Belki daha azı ama daha fazlası değil...

°•○●○•°•○●○•°

"Aşk bazen sadece kitaplarda güzel erişilmesi güç yasanilmasi zor..."

Allaha emanet olunuz.

Sevda Kuşun kanadın daHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin