"Bismillahirrahmanirrahim"
Rahman ve Rahim olan Allahın adı ile"Besmele her hayrın başıdır"
"Hayrı yapan hayra vesile olan gibidir."
☝🍂☝🍃☝🍀☝❤☝
Yol bilmez iz bilmezdim
Nefsim nereye götürürse oraya giderdim
Bazen bir yol kenarında bazen de bir uçurumun kenarında bulurdum kendimiBazense dalgaların köpüklerin birbirine karışıp bir olduğu bir sahil kenarında....
Öylece değil di hiç bir şey herşeyin bir sebebi vardı vardı daa işte o sebebi bir türlü fark edemiyordum
Duyuyordum derinlerde biryerlerde bir ses var ama anlayamıyorum acı çekiyor
Bir kurtuluş arıyor ama ona cevap veremiyorum duyuyorum ama konuşamıyorum...
Sonra bir ses işittim hemde öyle güzel bir ses di ki o içim de ki acıya cevap verir gibiydi
Dinledim o sesi dinledim.... sonuna kadar
Sonra sesin ezan olduğunu fark ettim içim sanki yırtılırcasına kalbim yerinden çıkarcasına o sese koşmak istiyordu yüreğimin ayak sesleri bütün benliğimi esir almış gibiydi gitmek istiyordu kurtuluşa gitmek istiyor du işte...
Artık tamamen içim de ki o sese yön verdi ayaklarım ve kendimi bir camii avlusunun şadırvanın da buldum...
Hatırlıyordum eskilerden birşeyler çocukluğum dan çünkü kalbim o zaman da böyle yerinden çıkacakmış gibi çırpınıyordu...
Oturdum seyrediyordum insanların yaptıklarını sonra bir Amca geldi
"Evladım hadi geç kalacağız huzura bir an önce gidelim de ön saflarda yerimizi alalım."
Huzur diyordu huzur....
Sahi huzur neydi ben yıllar oldu unutalı ama şimdi içim de öyle bir şey var ki o huzura gitmek istiyor ayaklarımı benden habersiz o yöne döndürüyor...
"Evladım hadi al abdestini de aksın gitsin bütün günahlar."
Abdest? Dedim kendi kendime ve günah?
Evet günah ben belkide çok günahkarım ve dünya ya o kadar aldandım ki o huzuru unuttum..."Evlat hadi bak insanlar bekliyor bir an önce al abdestini de kimseye engel olma."
İnsanlar? Evet etrafım da bir çok insan vardı ve hepsi sabır be sükunet için de bekliyorlar dı ve yüzlerin de öyle anlamlı bir ışık vardı ki içim de ki ses daha çok arttı hadi diyordu hadi çıkar beni bitsin bu dünya derdi hadi al ilk abdestini de huzura gidelim...
Evet bende istiyordum artık o huzura gitmeyi...
Aldım ilk abdestimi gözüm de anlamsızca akan yaşlar la içimi öyle garip bir huzur kapladı ki sanki yıllardır bu anı bekliyormuş gibi yaşlar o kadar güzel akıyor du ki silmiyorum bırakıyorum aksın yıllardır kurumuş göz pınarlarım yeniden aksın...
Ve kolumda yine o Amca hadi diyordu hadi huzura...
Onun la beraber yürüdüm bende kocaman bir kapı ve üzerinde anlayamadığım bir yazı
"Rahman ve Rahim olan Allahın adı ile" Dedi Amca haydi
"بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحٖيمِ
Dedi ve sağ ayağıyla kapıdan içeri girdi
Bende ona ayak uydurdum ve söylediğini tekrarladım"BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM"
~°•○●○•°~°•○●○•°~°•○●○•°~
Devam edecektir...
Selam ve dua ile Allaha emanet olunuz...☝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda Kuşun kanadın da
Poesía"Bir yol ayrımı hayatım" "Tam buldum derken kaybolduğum " "Ve aslında hiç olamadığım " "Yola düşüp" "Bir arayış içindeyken ışığımı bulduğum" "Ve tevafuk etmiş hayatım" "Denk getirilmişim bir ruhu güzele" " Şimdi ben gerçek yolumu bulmuşum" "Ben şai...