Stelah kejadian Yg brlku di mcountdown tempoh hari,eunna dan jungkook snyp antara satu sma lain. Shinggakn....
"Eunna,aq nk ckp sikit dgn kau. Dh la x yh nk larikn diri drpd aq. Asal knn kah brtmbung dgn aq je kau lari. "Kata jungkook llu mnahan tgn eunna drpd prgi.
"Kau nk ckp ape! Kau nk ckp yg halla punca smua ni?! Ha?! Ape kau ingt aq x de mate ke?! Eh kau dgr sini eh jungkook klau kau nak thu aq ingt kn kau ni baik, lain drpd namja2 kt luar sana. To rupe2nye kau ni sama! Aq ingtkn bila aq khwin ngan kau tnpa rse cinta aq dpt bhgia bile lps khwin .tp tak! Prkhwinn ni lg mnyeksakn aq! Dh la lpskn aq!sakitla! " jrkah eunna.
" x aq xkn lpskn kau slgi kau x dgr pnjlasn aq. Tlg dgr eunna. Ye aq xkesah kau jrkah2 aq mcmni and aq x kesh klau kau x respect aq sbgai husband kau. Tp tkpe aq just nk kau dgr pnjelasn aq. " rayu jungkook dgn hrapn yg eunna akn mmprcyainya.
"Apa lagi yg kau nk ckp?!!! Dh la ak........"kata eunna trputus akibat tndakan kookie yg tiba2 mmeluknya ke dakapan kookie. Eunna trkedu dgn tndakan kookie shingga tidk dpt mneruskn kata2 nya.
" aq nk kau thu yg kjdian yg kau tgok tu smua tk btul. Halla yg ttiba tarik aq kdinding dn trus kiss aq. Aq x blh nk leraikn kiss tu sbb halla mnhan aq dgn kuat. Maafkn aq eunna. Aq x blh tgok hbungn kita mcm ni.ni smua sbb aq dh JATUH CINTA dengan kau. Sejk kli prtma aq jumpe kau kt rmh omma kau, hati aq brkata yg kau adlh satu2 nya my first llove .neomu saranghaeyo park eunna.!"terang jungkook lalu memluk eunna dgn lbih kemas lgi.
"Jungkook aq pon sygkn kau. Sori slma ni aq sbagai isteri kurg ajr dgn kau.aq fkirkn yg kau xkn jatuh cinta dn akn tgglkn suatu hr nnti. Tp tak .btul kate omma aq yg kau adlh namja yg lain drpd yg lain.aq bangga ade suami mcm kau .Aq jnji lps ni aq akn mnjdi isteri yg trbaik dlm hidup kau.nao saranghae jeon jungkook " Balas eunna dgn airmata lalu dia pin mmbls pelukn jungkook.
"Dh x nk ngis2. Nnti x cntik wife oppa ni. Lps ni syg kene pnggil oppa, oppa eo?"kata jungkook lalu mleraikn pelukn dn mnyapu air mata eunna mnggunkn ibu jarinya.
"Nae oppa. "Bls eunna pndek lalu trus mmluk jungkook dgn lbih kms lg.Omo! Eunna yg dlunya bncikn jungkook, ttpi skrg dia pulk yg sygkn jungkook. Aigooo halla ni pon satu kacau rmh tgga org btul la. So mcmana msing2 dh pon luah prasaan msing2 .ape pulk yg akn jdi?! .wait and see ek. Harap readers x jdi readers yg snyp .vote la klau suka and blhla comment klau author ade buat ksilpn.ok bye korg 😉