chap 9: special stage

136 6 5
                                    

Harini jungkook mmpunyai showcase bulletproof di seoul hall stadium.showcase ini hnya dikhaskn untk bts mlkukn performance mreka dr awl debut shingga album yg trkini.
"Good morning chagi!Morning kiss please " Ucap jungkook smbil mmuncgkn mulutnya kearh eunna yg trbngun drpd tidur dseblhnya.
"Good morning husband. Mmuah!. Dh bngun kjp lg oppa ade showcase kan?" Balas eunna dgn kucupan kecil dibibir jungkook lalu duduk brsila smbil mngikat rmbutnya yg serabai akibat bngun drpd tidur *fhm2 sndiri la ye author pning nk ssun ayt~T_T~*
"Ehmmmmmmm mlsnya nk bngun. Nti oppa kne tgl chagu sorg2 dekt rmh. "Rengek jungkook smbil mletkkn kplenya diats peha eunna.
"Its sokey la oppa. Oppa prgi ok .nnti ksian pmint2 oppa .prgi eo?"pujuk eunna smbil mngusp kple kookie yg brada diats pehanya.
Setelah dipujuk bbrpa kli,akhirnya kookie bngun untk mndi. Ttpi kookie bukn mndi kseorgn, dgn eunna skli. Ni smua ats pksaan kookie nk ajak eunna mndi skli*aigooo byuntaenya kookie ::>_<::*
Setelah mreka brdua slesai mndi ,eunna trun untk mnyediakn srpn buat kookie smntara kookie mnyiapkn dirinya diats.

" oppa meh trun breakfast! Breakfast dh ready ni! " pnggil eunna drpd tgkt ats.
"Nae chagi oppa trun la ni. Balas jungkook smbil mmkai topi dkplanya.
"Wow hnsemnya husband chagi ni. Emm nnti msti rmai pmint yg trgilakn2 husband eunna ni. "Kata eunna dlm keadaan mulut yg mncebik*mcm mrajuk la ni*
"Cuppp"hnggo satu ciumn dibibir eunna. "Ha kn dh kena kiss ngan oppa. Spe sruh buat mulut mcm tu .? Comel sgt .naik nafsu oppa. Grrr " gurau kookie smbil mngunyah sandwich yg dbuat eunna
"Jom ikut oppa prgi showcase. Msti chagi x prnh rsa showcase bts mcmni kn? Mklumla chagi kn HATERS bts. " kata jungkook smbil mnekn ayt HATERS tu.
" ala oppaa ni start la tu nk sindir eunna bgai. Tp btul ke eunna blh ikut oppa ni?, are you serius?"tanya eunna truja smbil mmegang tgn jungkook.
"Yela chagi .tkkn oppa nk tipu ksygn oppa ni "bals jungkook smbil mngusp pipi mulus eunna.
"Ok eunna tukr baju dul"kata2 eunna dpotong. "Tak payah.pkai je bju ni. Dh cun ape." Kata jungkook smbil mliht eunna dr ats kebwh.
Stelh dsuruh oleh jungkook. Dia hnya mmkai skinny jeans and tshirt dn jugk sneakers *sbijjik mcm dlm gmbr kt bwh*

 Dia hnya mmkai skinny jeans and tshirt dn jugk sneakers *sbijjik mcm dlm gmbr kt bwh*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kira ok la tu. Swag gitu. Stelh 15 minit kreta yg dpndu jungkook tlhpon smpai dmana tmptnya showcase itu akn brlgsung. Mreka brdua mmsuki pintu vvip dr arh blkg. Eunna jugk diarh msuk krana dianngap vip .
"Wow rmainya fans. Meriah nya kt luar sna dgn lightstick. " kata eunna truja.
"Kan.eunna ingt sng ke nk mnghiburkn fans yg srmai tu. "Kata jimim smbil mrenung muke eunna yg klihtn truja.
"Ehem ehem hyung jgn nk lebih2 tnung wife saeng tu. Krang saeng hempuk kpla hyung kan. "Tegur jungkook yg sedg mnstailkn rnbutnya di crmin.
"Ok ok are yoy ready guys? This is the Time to go"pnggil pdnim kpd bts
.smua ahli bts sdg mnyiapkn mic yg dpkai msing2.Mreka klihtn cool dgn pkain yg dsediakn.
"Chagi chagi chagi duk kt sni ye. Jgn prgi mne2 nnti ssh oppa nk cr"kata jungkook lalu mncium forehead eunna.
"Nae oppa.. "anguk eunna smbil mngenyitkn matnya.
"Ingt tntg rncgn kita" bisik jungkook prlhn kpd krew yg brtgas.
Setelah bbrapa minit bts mlkukn prsmbhn,tiba2 dtg seorg llki lalu mmberinya shelai gaun putih*like in the picture kt bwh tu* .llki itu mnyuruhnya mmkai gaun trsebut . Eunna pon prgi mnukr pkainnya tnpa bnyk tnya.

Innocent Wedding Where stories live. Discover now