Hari ni bts ade concert di mcountdown.mereka akn mmbuat comeback lgu trbru mreka dsna iaitu 'run' .so alang2 tu dia ajak skli eunna untk mnyksikn comebacknya.
"Eunna jom Ikut aq g mcountdown .alang2 tu blh la kau tgok comeback aq. Lgpon kau x prnh kan tgok concert aq scara live. "Ajak jungkook smbil mnyiapkn dirinya untk prgi ke mcountdown.
"Eh xnk la aq! Tgok kau buat ape .klau tgok performance exo scara live tkpe. Exo ade x kt sane?"tanya eunna
"Aiii kau ni lebih2 pulk.exo sunbaenim x de diorg ade concert kt mne ntah so diorg xleh nk buat performance hr ni .jom ah.degil la kau ni. " kata jungkook lalu menarik eunna yg sdg duduk diats sofa .
Nasib baik si eunna ni dah pkai bju elok. Kira ok la pkai dress and reben ats kple.
Semasa brada ddlm kreta kdua2nya mmbisukn diri shingga la jungkook brsuara .
"Eh eunna aq nk tnya npe ek kau ni minat sgt ngan exo sunbaenim. Ye la mmg aq x nafikn yg lgu diorg mmg best2 tp apesk kau bnci sgt ngan bts.? Ape lgu kitaorg x best ke?"tanya jungkook pada eunna yg sdg leka brmain iphone 6+ miliknya.
"Hah ape kau tnye td. Oh kau tnye npe aq bnci sgt ngan korg. Meh aq nk bgthu. Aq sbnrnya bkn la bnci tp cuma x suka. Sbb bg aq korg mrmps exoL yg dlunya mint exo and then ttiba pulk jd fanclub korg ape tu Army kan. Hah army. Tu yg aq sakit hati sgt. Tp tkpela. Rse bnci aq dh brkurg sbb kn kau la. Kau kn hri2 nynyi trpekik trlolong kt rmh tu nyanyi lgu kmpuln korg kan .so slow2 la aq blh hlgkn rse bnci tu. "Balas eunna lalu smbung brmain iphone miliknya .
"Oh mcmtu kesahnye. "Bals jungkook pendek.
"Tkpr kau tgok suatu hr nnti aq akn tnjukkn kau yg kau bruntung sbb dpt husband drpd grouo bts mcm aq ni. And aq akn tnjuk bts ni blh buat kau bngga. "Desis hati jungkook prlahan.
Setelah bbrapa minit brlalu,kereta yg dpndu kookie tlhpun smpai di mna tmptnya brada mcountdown trsebut. Mereja dberi masuk mlalui pintu vvip ats dsr kookiie mmpunyai pas vvip. So kira untungla si eunna ni blh msuk free2 je tnpa byrn. Stlh brada di backstage mcountdown eunna brasa trpegun mlihat kesibukkn dan kriuhan disblik backstage itu. Bnyak artis yg ade. Ade yg sedg brsolek. Ade yg sdg brlatih mnynyi ade jugk yg sdg tidur.
"Annyeong korg. Sori lmbt.jln jam td.ni mmprkenalkn wife aq. park eunna! " kata jungkook setelah mmsuki bilik dimana tmptnya bts brsiap brsma eunna.
"Annyeong! Nice to meet you all." Ucap eunna lalu tunduk 90° sbagai tnda hormt.
"Eh kau ni kookie kitaorg dh tau la nme bini kau ni eunna. Hye eunna,, cntiknye awk. Hr tu x smpat pon nk jmpe awk. Awk sibok sgt smpai x semppt nk jmpe kmi smua. " kata jimin smbil mmbuat suaranya yg comel.
" ha ha ha hyung. Jgn nk ngada nk ngorat bini aq tu. Kang aq pelempuk kang kple hyung tu. "Kata kookie lalu prgi ke bilik prsalinn untk mnukr pakain performancenya.Eunna ketawa mengekek setelah trdgr kata2 kookie sbntr td.
Eunna dibnrkn untuk duduk didlm bilik trsebut krana dia adlh bini kookie.kira eunna ni vip la ye. setelh tiba msenya untk bts mmbuat performance. Eunna diarh oleh kookie untk brada ddlm bilik trsebut shaja. Dlm tu dia hnya blh mliht performance mlalui tv yg dsediakn.
" ala kookie ni. Ni bkn kira live dh ni. Klau mcm ni baik aq tgok kt rumh .kt tv jugk aq tgok ha.. ha kookie wow daebaknya. Wow wow macho nya diorg. Eh jap.knpe ttiba aq fangirling ngan diorg pulk ni.ah lntakla kesah pulk aq. " bebel eunna seorg diri lalu smbung untk mlht Performance bts .
Setelah performance diorg habis, koookie brgegas untk kbilik air sbb dr ats stage lg dia rse nk trkncing .kbetuln stlh bbrapa minit kookie prgi, eunna trut hndk k bilik air.
"Fuhh lega nya. " kata kookie smbil mmbtulkn sluarnya stlh kluar drpd bilik air .
Tiba2 kookie dtolk sseorg kdinding."
"Eh halla kau nk ape ni. Eh lpsla kang ade org nmpk la.! " rengus kookie krana halla sdg mngusp2 dadanya yg bidang.
" hushhhhh xpe. Xkn ade org nmpk kita kt sini .sini tnds yg jrg org masuk .emmmm kookir i dh lme suke kt you tp you ni sllu x hiraukn i. " kata halla lalu mncium kookie dgn rakusnya .halla mnggigit bwh bibir jungkook dn mnybbkn jungkook 'moan' dgn prlhn.
Kookie cuba untk mlpskn diri ttpi ciumn hall mnybbkn dirinya trsekat. Ciuman halla trllu rakus untk dirinya mlpskn diri.
Secara tidak lgsung eunna Yg bru shja kluar drpd bilik air trnmpk jungkook dn halla yg sedg brciumn.air mata halla jatuh kepipinya.
"Jungkook!smpai hati kau buat aq mcm ni?!!!! Aq bnci kau. Dasr jntan gila seks!"tengking eunna lalu prgi dlm keadaan air mata yg brjuraian.
"Eh eunna.aishhh tepi la. Shit pnye pompuan. Bini aq dh nmpk ape yg jd. Kau nk ape lg hallla. Yg lps tu dh la. Aq dh xnk kau.!!! " marah jungkook lalu mnolk halla shingga trjatuh. Jungkook trus mngejar eunna hingga kepintu kluar.
"Eunna! Tggu kjp. Ni smua slh fhm. Ni bkn slh aq. Smua ni sbb halla! Dia yg tiba2 dtg dn kiss aq.tlg eunna prcyakn aq. " pujuk jungkook stelh mnhan tgn eunna drpd prgi.
" eh dhla! Kau ingt aq buta .!? Its such a nonsense la.alsn kau bg aq.kau blh bla la weh!!!" Jerkah eunna lalu prgi dlm keadaan yg tresak2.
Setlh eunna prgi mnaiki kreta yg dpndu mnager bts. Jungkook kmblinke bilik bts.
"Maafkn aq eunna. Ni bkn slh aq!" Kata jungkook lalu mrms rmbutnya. *muka jungkook frust mcm gmbr kt ats tu*So cm ne ni?tiba2 pulk ade watak halla yg jahat dlm ni.tp nk ke eunna ni maafkn jungkook ats ape yg dlihtnya. Hmmm dhla relationship jungkook dgn eunna br nk elok dh jd hal mcm ni. Tggu next part la pulk klau nk thu ape yg jd strusnya.