Ceva ciudat

205 6 0
                                    

Deci eu tot nu am inteles. De ce m-a sarutat Andrei pe frunte?
Eh am lasat asta si m-am culcat....acum calumea.
. ........
E dimineata....pebtru mine probabil ca daca o intreb pe mama in ce parte a zilei imi spune ca e pranzul deci dap...
Imi suna telefonul...
Eu:neata! *atitudine somnoroasa*
A:neata! .... Am in seara asta mergem la un film ce zici vi si tu?
Eu:ce film?
A: Crimson Peak
Eu:mmm suna interesant .... Cred ca vin...
A:ok venim la 8 sa te lom.
Eu:bine ceao!
Si inchide....sincera sa fiu habar nu am nimic de filmul asta asa ca am intrat pe net sa caut chesti....deci e un film produs in spania gen telenovela horror.....mmmmm daca ma gandesc mai bine nu a fost o idee buna...
Mno acum cu ce sa ma imbrac?
Tinand cont de faptul ca afara sunt 3 grade cred ca iau o pereche de blugi mulati si un tricou de la fratemiu . (fur tricouri ce nu ati mai vazut?)
E o tinuta lejera in care ma simt eu aleg tenesi de iarna fiindca am 4 perechi . una pentru anotimp.
Ma duc jos sa mananc si ma intalnesc cu Max:
M:neata!
Eu:hey
M:vi la film azi?
Eu:dap...
Am mancat impreuna am povestit de o posibila colaborare si chesti de astea de vlogeri.
Eu:ma duc sa ma ptegatesc ceao!
M:ceao!
Bun acum. ... Tinand cont de faptul ca eu copil cuminte are un par care nu vrea sa fie drept ....am sa fac o baie si vad eu cum il asez..
Am facut baie si an decis ca il prind gen Adiana Grande.Acum ii astept pe baiete....ia sa filmez eu ceva pana atunci.
Eu:salutare tuturor eu sunt Adri si azi nu sunt acasa. Probabil va intrebati de ce? Pai voi fi la fan meetingul de maine si dap....ce sa mai zic ne vedem maine.am inchis fic cand au venit baieti.
Am pus chestia aia fe 4secunde pe youtube si am plecat
________________________________siiiiiii asta a fost pentru acum stiu stiu e putin dar eu copil lenes am teme .. O gramada de teme.
S
Am sa mai scriu diseara.
Si sorry pentru greseli

Viata De YoutuberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum