Crima

146 6 4
                                    

Ane-am uitat la film si dupa doua ore de stat in pat la hotel si raspuns la mesaje imi suna telefonul si am e Andrei
A:sa fi copil cuminte si sa te culci repede ca maine mergem dupa Andy la gara si dupa la meeteng.
Eu:ok tati uite acum ma culc.
Am inchis si pentru ca eu copil cuuminte am ascultat de tati si m-am culcat.
Sincer abea astept ziua de maine. E primul neu meeteng si habar nu am cum o sa fie acolo.
E ora 5 bai la 7 trebuie sa fim la gara deci imi pun muzica sa ma trezesc fac un dus imi iau blugi un tricou negru un hanorac larg geaca de piele ma incalt si fug....oups am uitat sa opresc muzica...
Am oprit muzica si am fugit...e 5:45 nici nu stiu de ce ma grabesc...
Baieti nu sunt aici am sa ii trimit un mesaj lui Andrei sa ii spun ca ii astept jos la masa.
:
Eu:Tati vezi ca eu va astapt jos la masa.
A:ok venim si noi in 5 min.
Eu:te pup ceao.
A:si eu ceao.
Au ajuns baieti am mancat repede repede si am plecat pe drum m-au intrebat cum a fost filmul...
Eu:horror cum sa fie abea am dormit aseara.
A:trebuia sa imi spui poate ramaneam cu tine...
Eu uitanduma pe geam cabd am auzit eram ceva de genul ok acum sigur ma place.
Eu:nu e o idee rea.
M:perversilor!*zambet*.
Am ajuns la gara a venit Andy ...a aflat ca eu azi la 5 dimi ii ascultam melodiile dar de astai viata daca baiatu face muzica buna nu am ce face.
A:hai sa mergem!
M-a loat labga el si baieti erau in spatele nostru.
Nu stiu de ce am impresia ca azi o sa avem parte de o zi ciudata.
Am luat un taxi si am ajuns la mall la fix.
A trecut prezentarea acum facem poze cu fani.
Era totul linistit cand de-o data aud :
???:HANORACUL LUI ANDY VA FI AL MEU !
???2:MAX E AL MEU!
???3:SELLY E AL MEU!
Fanele astea incep sa ma enerveze.
Vin astea trei cucoane si sar pe baieti mei!?
Eu:date jos de e el e Andrei al neu!
???3:sunteti impreuna?
Eu:AM ZIS SA TE DAI JOS DE PE EL!
E fata cuminte asa ca s-a dat jos si a fugit.
A:hai sa ii ajutam pe baieti !
Eu:ASTIA DOI SUNT PROPRIETATEA MEA !MANA DE PE EI CA ALTFEL ....NU MAI ZIC!
Au fugit si astea doua.
An & M:mersi!
A:fata asta are grija de noi de acum!
Eu:ok sunt de acord.
Am semnat am facut poze de toate ....
Eu:mi-e foame...
An:si mie...
A:e un kfc in molul asta daca vreti...
M:mmmm kfc ...ce mai dtati gai sa mancam sanatos!
Omului asta ii e mai foame ca mie...
Am plecat la kfc si baieti ne-au lasat pe mine si Andrei sa comandam...am ciudata impresie ca ne vad ca pe un cuplu...
Dar de imi place de Andrei e grijuliu si dulșe si super dragut....acum inteleg de ce are atatea fane baietasul...
Am comandat si ni ceva picant ca doar de....si am mancat....nu mai stiu cine a venit cu ideea ca maine sa facem o colaborare de aia mare...

________________________________
P.S. cele 3fete sunt Ioana , Elli si Ralu!participa spontan la scrierea acestai carti.
Next maine seara..
Sorry De greseli domnisoarele de mai sus vor sa vada cartea...

Viata De YoutuberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum