Dar stiu ca daca mai stau cu ea ii fac rau,dar ii fac si mai mult rau daca o parasesc...
Nu stiu....sa ramanem doar prieteni...sa imi schimb comportamentul fata de alti?
CU SIGURANTA STIU CA RETARDETUL ALA SAU ORICE ALT OM NU MAI PUNE MANA PE EA!
Perspectiva Adrianei:
Nu e vina lui ca ma iubeste nu e vina lui ca tampitul ala tine mai mult la bani decat la un prieten nu e vina lui ca il iubesc ...de fapt pentru ultima e vina lui dar de...
E destul de tarziu nu mai pot dormi...rana e ceva minor dar nu am voe sa ma ridic din pat sau sa mananc/beau ceva mai cald decat temperatura camerei ...
Macar o sa fie Andrei cu mine si o sa imi treaca repede...atata timp cat eu nu ies cu el nu are voie singur afara....nu vreau sa i se intample ceva...El inca doarme este atat de dragut. Nu pot sa rezist l-am sarutat sti filmele alea cand fata se trezeste sarutata de baiat? Eh aici e invers . dar nu pot sa ii rezist sorry...ochisori aia negri si gura aia perfecta ...il ador.
A:neata viata mea!
Eu:te ador!
A:si acum?scuze ca am facut asta nu am vrut . spune curgandui o lacrima pe obraz..
Eu:nu plange te rog eu frumos...nu e vina ta ca ala e tampit!
A:e vina mea ca eram cu tine...eu trebuiam sa fiu in spital aseara pe pat nu tu!nu...
Nu l-am lasat sa mai termine l-am sarutat cat de lulce am putut eu si apoi l-am loat in brate.
Eu:eu te iubesc oricum!
A:dar tot iti cer scuze.
Eu:daca altfel nu iti convine scuze acceptate. Dar acum imi e foame!
A:ce vrei sa papi?
Eu:ce imi recomandati?
A:un ceai rece facut de tati si un sendweechi cu nuttela.nu de aia dar doer atat stiu sa fac...
Eu:am sa comand asta va rog!
A:am inteles domnisoara imediat vin!
Trec 5 min si chelnerul nu vine😹😹
Eu:Andrei!
A:DA!
Eu:MI-E DOR DE TINE
Andrei nine cu 2 tave se pune in pat langa mine imi aseaza tavita in fata ma saruta si spune:
A:o sa fiu mereu aici cand ai mevoie sau nu de mine!
Eu:sti ceva de Ralu si George?
A:stiu ca aseara au dormit impreuna.
Eu:deci a meritat...
A:tu nu meriti asta niciodata!
Atunci...
💝💝 💝💝
💝🍡🍡💝🍡🍡💝
💝🍡🍡🍡🍡🍡💝
💝 Miss you! 💝
💝🍡🍡🍡💝
💝🍡💝
💝
Asa mai de 14 feb.
Sper sa va placa
CITEȘTI
Viata De Youtuber
FanfictionProbabil stiti multi vlogeri sau gameri gen: Maximilian Ioan , Andrei Selaru si Bianca dadam...etc ....etc.. Am postat si eu o perioada youtube si cam stiu cu ce se mananca astea...si ma gandeam ca poate ati vrea si voi sa stiti