Allison
- Ce zici de asta? ma intreba Lydia si imi arata o rochie cu model floral.
A luat-o de pe umeras si si-a pus-o peste ea. Chiar ii statea bine.
- E frumoasa.
- Stiu!!! tipa si zambi ca un copil, am chicotit la reactia ei si m-am mai plimbat printre rafturile magazinului.
- Nu se poate sa nu-ti placa nimic! o aud pe Lydia in urma mea.
- Uite ca se poate, rad.
- Nu, nu se poate! imi blocheaza calea. N-ai gasit tu hainele potrivite! zice si fuge pe un alt rand cu haine, probabil, ca sa imi gaseasca ceva.
Nu sunt tocmai tipul de fata careia ii plac orele petrecute la mall prin magazine si alte chestii. Prefer mai bine sa stau in pat in compania Netflixului si a unei pizze de la Domino's.
- Incearca astea! zice Lydia si imi aseaza in brate un teanc de haine.
- O sa ne ia o vesnicie! protestez.
- Daca te grabesti, nu o sa ne ia, zice facandu-mi din ochi, iar eu m-am dus la cabinele de proba.
***
- Mie foame..., ma plang de pe scaunul soferului.
- Asta vroiam sa spun si eu! rade Lydia, iar eu zambesc. De-asta suntem cele mai bune prietene!
- Vreau la Mc, spun, iar ea coteste pe straduta de la McDrive. Bine ca inca nu iesisem din incinta mall-ului ca sa mai consumam ceva timp.
- Bun venit la McDonald's!Cu ce va putem servi?
- Doua meniuri mari la 15,5, rosti Lydia catre microfonul de langa geam.
- Comanda dumneavoastra va fi gata in 90 de secunde. Va rugam sa inaintati ca sa va puteti prelua comanda. O seara buna!
Vocea robotizata s-a oprit,iar Lydia a apasa usor acceleratia pentru a inainta. La una dintre ferestre se afla un baiat brunet si ne-a dat comanda, imediat ce Lyds a platit mancarea.
- Vroiam si eu sa dau! zic cand iesim de la McDrive si luandu-mi mancarea.
- Prea tarziu! chicoti si apuca niste cartofi prajiti.
Dupa ce am mancat, Lydia a condus catre casele noastre. Faptul ca suntem vecine este un lucru bun.
Dupa 17 minute, Lydia a parcat in garajul casei ei si am coborât.
- Pâna aici ti-a fost biletul, draga! spune si iesim din garaj. Am ras si am privit-o cum a inchis usa garajului cu telecomanda.
- Ne vedem maine! zice si intra in casa. I-am facut cu mana si m-am asigurat inainte de a trece strada catre casa mea.
Ajunsa pe partea cealalta, m-am indreptat catre curtea mea, dar ceva mi-a atras atentia din tufisurile din spatele casei. Am vazut doua luminite rosii, care au disparut la fel de repede cum au aparut, si niste zgomote ciudate. Cu pasi inceti, mi-am ocolit casa si m-am indreptat catre curtea din spate. Am ciulit urechile pentru a fi pregatita sa tip daca era nevoie si am continuat sa merg. Se auzeau fosnituri din gardul viu al mamei. Am auzit un mârâit si m-am oprit imediat. Nici sunetele nu se mai auzeau, doar greierii.
- E cineva? am intrebat cu vocea tremuranda. Nu trebuie sa-mi fie frica. Poate era doar o pisica.
Pisica nu maraie. Atunci un caine. Cainele nu are ochii rosii!
Gandurile mi-au fost intrerupte de un raget, de data asta, auzit din alta parte, apoi un urlet. Mi-am marit ochii speriata si am alergat inapoi in partea din fata a casei. Am descuiat repede usa si am incuiat-o de doua ori, adaugand zavorul. Respiram sacadat. Alergatul nu e chiar punctul meu forte.
- Allison, tu esti? striga mama din bucatarie, dar parca nu mai puteam vorbi. Aceasta a venit pe hol si a tresarit cand m-a vazut pe jos, rezemata de usa si transpirata.
- Allison, ce s-a intamplat? zise si ma ajuta sa ma ridic.
- E..e... e ceva afara, am reusit sa spun, iar ea m-a privit speriata in ochi.
- Ce..ce ai vazut?
- N..nu stiu, se auzeau niste zgomote din tufisurile din spate si...si niste chestii rosii...
- Richard! striga mama, iar tata veni din sufragerie.
- Ce s-a intamplat? spuse inchizandu-si ziarul.
- Du-te si verifica curtea, rosti mama si il privi pe tata intens. Acesta parca îi intelesese mesajul si aproba lent din cap.
- Allison, du-te in camera ta, imi ordona tatal. Nu trebuia sa imi spuna de doua ori.
Am urcat la etaj si m-am trantit in pat. Ce a fost chestia aia?
Am tras aer adanc in piept ca sa ma pot calma. Un dus mi-ar prinde bine...
Am cotrobait prin dulap dupa niste haine de schimb si am tulit-o afara din camera, catre baia de la etaj. Odata acolo, am dat drumul la apa fierbinte sa curga, in timp ce ma dezbracam. Am intrat repede in cada si m-am lasat prada apei, incercand sa uit de ce se s-a intamplat cu putin timp in urma.
__________________________
Bonjour mishamigos
gata examenele, le-am luat cu brio yaaay
mai cititi chestia asta? =)))))))
e scurt capitolul, dar il aveam deja scris de ceva timp si am pierdut ideea, insa stiu ce se vo intampla in celelalte capitole
all the love x
CITEȘTI
Wolves × h.s.
Werewolf" In the middle of the night when the wolves come out, One by one, I gotta take them down, We can't run and hide, ain't goin' down without a fight. „ Toate drepturile rezervate itsmeandre 2015 © .