Tanışalım...

68 9 3
                                    

Hey ben Selo evet sizinde tahmin edebileceğiniz üzere ben bir R5er' ım ve bu kitapta R5 hakkında belki Rydel, Ratliff , Riker , Ross , Rocky gibi başrollerimizi tanıtıcam. Şöyle söyliyim böyle sıkıcı konuşmalar yapmamaya özen göstericem çünkü sıkıcı olmayı hiç sevmem... Herneyse

Şimdiden söyleyeyim aralarında en sevdiğim Ross ama ben sadece Rosser değil bir R5er'ım ve hatta ben bir LYNCHER'IM bununla gurur duyuyorum...
Evet kısacası şöyle anlatayım R5er'ı (Kendi düşüncelerimle):
Çok çılgın bi 5'liler hepsi birbirinden komik ve eylenceli gözüküyor. Yani her insanı resminden tanıyamam ama onları en az venim kadar tanıyanlar vardır. Ama eğer hepsini tanımak istiyorsanız ilk önce Riker'dan başlayın derim çünkü o bana göre muhteşem...
Ross biraz garip mesela neresi garip diyecekseniz şöyle açıklayayim mesela en son kliplerinde Ross ve Cortney en ön plandaydı ama Ratliff ve Rydel onlarda önce ilişkileri vardı neyse buraları geçelim...
Rydel dünyadaki hiçkimseye onu değişmem. Süper bir kişi olduğu ve inanılmaz çılgın biri olduğu resimlerde belli olduğu kadar gerçek hayattada öyle olduğu videolardada belli oluyor. Ratliff grubun en sevimlisi bence öyle çünkü Rydel kadar çılgın ve komik...
Veeee Rocky onun ne bileyim fotoğraflarına baktığımda gördüm tek şey gülümseme..
Belki rock işareti belki başka garip şeyler ilgi çekici hiçbir şey yok ama şuna inaniyorum ki oda en az diğerleri kadar eğlencelidir...

Onları seviyorum onlar süperler nasıl eğleneceklerini biliyorlar onlar R5 ve bizde R5er herzaman onların yanındayız...

EĞER R5ER OLMAMIZ BASKASINI RAHATSIZ EDIYORSA BEN BU RAHATSIZLIKTAN DOLAYI GURUR DUYUYORUMM...

PEKI YA SIZZZ ????

R5ER OLMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin