#3

560 35 0
                                    

Víte co je nejlepší? Když vám uteče rychle první vyučovací den. Jo, jenom že já tady tvrdnu v poslední hodině snad roky. Sleduji neustále hodiny, ale tím je to snad jen horší. Jsem duchem úplně jinde. Promítám si v hlavě co se stalo pře deseti minutami. Scott je alfa. Co si asi pro to, aby se stal alfou musel vytrpět?  Když zazvonilo během našeho rozhovoru mi řekl, že se sejdeme po škole. Co asi chce? Proč se s ním mám sejít? Vezme mě do smečky?  V tu chvíli zazvonilo. Necítila jsem lepší pocit. 

Došla jsem k mojí skříňce a začala si balit všechny učebnice do tašky. Bylo jich hodně. Měla jsem to namířený ke dveřím, když v tom jsem uslyšela Scottův hlas ,,Pojď sem. Následuj můj hlas." Poslechla jsem a vydala jsem se po zvukové vlně.

Došla jsem do kabinetu, který byl prázdný. Tedy ovšem kromě Scotta a Stilese. ,,Chodíte pořád všude spolu?" Zeptala jsem se ve dveřích. ,,Ano." Řekli naráz. Podívala jsem se takovým tím pohledem - Jako fakt? Po chvilce se na sebe podívali a vyjekli za ráz ,,Ne!!!" ,,No dobře..." Smála jsem se. Zavřela jsem dveře a v tom Scott začal mluvit ,,Povídej nám něco o tobě."  Vzdychla jsem a začala jim všechno vyprávět. 

,,Jsi vlkodlak už dlouho?" Zeptal se Stiles. ,,Odjakživa." Usmála jsem se ,,Jaké to je, když o tobě ví rodiče?" Zeptal se Scott. ,,Mám jenom mamku a Dereka. Moje rodina uhořela v rodinném domě. Prej to byla nehoda a největší tragedie ve městě." Vysvětluji. ,,O tom jsem něco slyšel. A náhodou to neb..." Přerušil Stilese Scott, když ho praštil do ramena. Podívali se na sebe. Tak tohle bylo divný. 

,,Chci, aby jsi byla v mé smečce." Nabídl mi. Nevěděla jsem co v tu chvíli řeknu. Zaskočil mě. ,,Patřit někam, kde máš své vrstevníky je skvělé, ale připadá mi to divné. Vůbec mě neznáte." Řekla jsem. ,,Poznáme tě." Odpověděl. ,,Je vás víc?" Zeptala jsem se. ,,Bonn..." oslovil mě. ,,Nejsou jen vlkodlaci. Beacon Hills je magnet na nadpřirozeno,"  Pokračuje ,,sejdeme se ve čtyři v knihovně. Dojdeš?" Zeptal se Stiles. ,,Budu tam." Usmála jsem se na něho. ,,Co takhle si vyměnit čísla?" Namítl Scott. Přikývla jsem a začal mi ho diktovat. ,,Měla bych už jít. Tak teda ve čtyři..." ,,Jo, fajn." přikývl Stiles a Scott. Jsou celkem roztomilí, pomyslela jsem si. 

Odešla jsem ze školy a v mé hlavě bylo tolik nezodpovězených otázek. Nevěděla jsem, na kterou se mám obrátit první. Moje pocity byly v jednom kole.

Došla domů. Máma tady nebyla. Nejspíš je pořád v práci. 

Během dělání dnešních úkolů jsem zapomněla na čas. Podívala jsem se na mobil, bylo půl čtvrté. Šla jsem se obout a vyrazila jsem. 

U školní knihovny jsem byla kupodivu vážně rychle. Tak jsem seděla na chodníku než se tady objeví Scott a Stiles. 

Za pár minut se tu objevil tyrkysový  jeep. Zaparkoval na parkovišti hned u knihovny. Byl to Stiles. Zamával na mě. Zvedla jsem se a šla k němu. Když jsem byla v půlce cesty na chvilku jsem myslela že jde ke mě, ale mýlila jsem se. Šel k přední kapotě jeepu. Otevřel jí a v tu chvíli už jsem byla u něho. ,,Ahoj." Zamumlala jsem. ,,Ahoj." Řekl s úsměvem. ,,Jsi tu brzy." ,,Jo, doma.. Doma byla nuda." Bože doma byla nuda? Nic trapnějšího jsem nemohla odpovědět. ,,Prosím podržíš tu kapotu?" Úsměv mu z tváře pořád nemizel. ,,Jasně." Odpověděla jsem. Stiles obmotával kusy  lepící pásky na nějaké trubky kde by lepící páska neměla vůbec být. ,,Páni, to je vážně hodně pásky." Směji se. ,,Jo, to teda." Směje se taky. ,,Pojďme dovnitř než tady bude Scott." Dává si přes rameno tašku a jde směrem ke knihovně.  Následuji ho. 

Vcházíme do knihovny. Je tady cítit prach a mentolky. Divný. Míříme ke stolu se čtyřmi židlemi. U stolu je pár knížek, který tady asi někdo zapomněl a stolní lampička. Sedáme si.

 ,,Tak? Jak se ti líbí v Beacon Hills?" Ptá se mě Stiles. ,,Je to tu fajn" Odpovídám. ,,Nebude se ti stýskat?" Dívá se mi do očí. ,,Po domově? Ne, neměla jsem tam rodinu a ani přátele." V mém hlase zní optimistický tón. ,,Aha." Kývne Stilles. Už sem jde Scott s nějakou holkou, kterou určitě co nevidět poznám. ,,Ahoj,myse ještě neznáme jmenuji se Kira Yukimura." Podala mi ruku a já s ní potřásla. ,,Bonie Hale. Těší mě." 

,,Nevíte kde je Lydie?" Zeptal se Stiles. Kira tázavým pohledem zamířila na Scotta. Scott pokrčil rameny.  Věděla jsem, že jde určitě o tu holku se kterou jsem se seznámila v tom obchoďáku. ,,Chodí často pozdě?" Zeptala jsem se všech tří. ,,Nikdy. Občas. Podle toho jaká je situace." Váhá chvilku Stiles. ,,Neuvěříte tomu," ozval se dívčí hlas ze dveřích. ,,na silnici se byla zácpa! Jak idiot jsem musela čekat, až se pohne těch dvacet aut přede mnou!" Stěžuje si Lydie a míří si to rovnou k nám. ,,Čau." řekne nakrkle. Posadí se k nám. ,,Tak?" Začnu. ,,Jsme tu všichni?" ,,Vlastně, ještě Malie a Liam, ale oba jsou  zatím mimo Beacon Hills." Říká Kira. Chvilku bylo ticho. Nejspíš nevěděli jak nebo kde začít. 

,,Takže další vlkodlak, že?" Ptá se Lydie. Kývnu. ,,Scott a ten další kluk Liam, je taky jako ty."pokračuje. ,,Kira je Kitsune. Víš co je zač?" ,,Emm... Jo." ,,Fajn. Správně. Já jsem Benshee. Víš jsem zač? ,,Ano." Odpovídám. Ostatní jen sedí a nechávají to na Lydii. ,,A Malie je kojotodlak, tak to bychom měli." Usmívá se. ,,A já jsem Stiles. Jen Stiles." Všichni se smějí. ,,Jak to že jsi člověk?" ptám se. ,,Někdy je to vážně stokrát lepší. Nikdy jsem netoužil být ničím jako vy. Možná by to bylo jiné, ale já chci být prostě Stiles." uchechtne se. 




Já v Beacon HillsKde žijí příběhy. Začni objevovat