princess vampire

1.7K 129 7
                                    

Ep10:princess vampire..
Kebenaran dan kesedihan..
Dirumah ji hyo&jong kook..
Kim jong kook menundukkn wajahnya apabila dia dipndang 12 vam dan song ji hyo...
Hari yg tdk mahu dilewati kini sdh tiba dimana hari yg dia terpaksa jujur sejujurnya tntng identiti ji hyo yg sebenarnya..
Ji hyo:appa siapa ji hyo sbenarnya knp mereka ckp benda yg bkn2 song ji hyo puteri mereka..appa please say something .
12vam hanya mmpu diam dan memerhati pendebatn antara puteri mereka dan penjaganya..
Jong kook menarik nfs pnjng dan memgang bahu anak kesayangannya..
Jong kook:apa yg mereka katakn semuanya betul..song ji hyo adalh puteri terakhir puak vampire...
Ji hyo menutup mulutnya seakan tdk percaya yg dia bkn manusia...
Jong kook:dulu omma ji hyo yg menghantar ji hyo untuk lindungi ji hyo dri puak mereka yg rakus...appa berusaha keras untuk sembunyikn identiti ji hyo dri diketahui umum...dan gelang yg ji hyo pakai selama nie adalh tnda piteri terakhir vampire..
Ji hyo marah dan serta merta wajahnya bertukar dia menerkam appanya...nmn tiba didepan wajah appanya dia terus memeluk tubuh jong kook lma..
Ji hyo:appa tolonglh ckp yg semua nie mimpi..
Jong kook:no this is not dream..ini adalh realiti yg perlu ji hyo hadapi...
Ji hyo pulanglh..kasihanilh omma Taeyeon..
Ji hyo:omma??
Kris:princess Taeyeon adalh omma princess ji hyo..
Ji hyo:mne dia sekrng??
Kris:dia dikurung oleh puteri jessica..sdh berabad lamanya dia dikurung...separuh dri kuasanya hilang sbb itu princess ji hyo perlu pulang ke forest blood sebelum kuasa princess Taeyeon dirampas sepenuhnya oleh puteri jessica..princess ji hyo perlu hapuskn puteri jessica dgn cra nie...
Kris membuka sebuah kotak lama yg didalamnya mengandungi pasir yg berkilat..
Kris:hanya last princess yg mmpu memegang pasir ajaib ini...pasir ini hanya boleh digunakan sekali saja...dgn membaling pasir ini kemata puteri jessica dia akan lenyap serta merta...
Ji hyo:siapa puteri jessica??
Lay:puteri jessica adalh adik kepada princess Taeyeon yg iri dgn kelebihan princess Taeyeon...
Puteri jessica juga yg membunuh kedua ibu bapanya dan juga suami princess Taeyeon dan merampas castle blood...jdi tugas princess ji hyo adalh selamatkn forest blood dan puak kita yg rata2nya telah tertipu dgn puteri jessica...
Ji hyo:siapa pulak vampire yg selalu memerhatikan sye setiap kali sye bersama dgn mangsa sye??
Suho:itu adalh princess Taeyeon yg merentasi mse untuk mengawasi princess vampire..
Kai:dan sekarang kita dlm bahaya puteri jessica sdh pun mengetahui kewujudan last princess...kita kena hati2...kita kena segera pulang ke forest blood..
Ji hyo:boleh sye bwa appa sye..
Jong kook:appa x boleh ikut syg dunia kita berbeza...
Jong kook memeluk erat tubuh kecil ji hyo..
Jong kook:jgn risau appa akan sentiasa ingt anak appa yg cute nie..you the only one my beloved son..
Mereka sme2 larut dlm kesedihn yg tiada penghujungnya kerana perpisahan ini adalah perpisahan yg tiada pertemuan...

Sorry lmbt post dah kering idea nie...and ff nie dh lari dri sinopsis...
Ep seterusnya ep terakhir...

Princess VampireWhere stories live. Discover now