Büyük buluşma bu gece olacaktı ve Ben aydınlık tarafa geçecektim . Arkadaşım beni şatoya götürecekti ve Ben hala hazır değildim , hayatım bu akşam değişecekti artık alıştığımız herşey değişecekti hemde herşey.
Banyo ya girdim ve duş almaya başladım. Son kez bu odadaydım artık aydınlık tarafa geçtikten sonra başka şatoda bulunacaktım. Bu düşünceler kurcalarken neden diye sorguluyordum kendi kendime .
Banyodan çıktıktan sonra kıyafetimi giyip ayna karşısına geçip kendime baktım. Ben gromsa karanlık tarafın en acımasız insanlarından sadece biriyim. Aynanın karşısındaki bu kız son kez siyahlara bürünecekti ve botlarımı alıp giydim. Siyah puf un üstündeki bordo tişörtümü alıp giydim, siyah deri eteğimi de alıp giydim ve deri montumu alıp giydim.
Kendime aynada bakarken kapı çaldı. Kapıya doğru koşup kapıyı açtım. Efes karşımda durup "geç kaldığımızın farkında mısın" dedi.
Karanlık tarafın şatosunda merdivenlerden inerken bu düşme korkusunu bile özleyecektim.Efes e doğru dönerek "son kez bu şatodayım ve hiç gitmek istemiyorum" dedim.
Bana anlamadığım bir bakış atarak "keşke mümkün olsa canım ama bunu yapmak zorundayız " dedi.
Ben Efes'in elinden tutarak bana dönmesini sağladım"ben odama kaçsam sen bana yemek getirirsin değil mi"dedim.Oda bana sarılarak "çocukluk yapma lütfen bu eninde sonunda olacaktı zaten " dedi.
Ben onun önüne geçerek merdivenlerden indim.Bahçe tam anlamıyla iç karartıcıydı bu akşam ve bu bulanık havayı çok özleyecektim.
Son kez içime çektim havayı ve arabaya doğru yürümeye başladım.Arabanın arka koltuğuna geçtim ve öylece uzandım. Yol haddinden fazla uzaktı ve artık yorgunluğumu bastıramıyordum.
Uykuya daldığımda rüyamda karanlık bir ormanda casmin in (yarı at yarı insan mitolojik bir hayvan ve karanlık tarafın kurucusudur.)beni aydınlık tarafa çektiğini ve güllerden yapılmış bir kraliçe elbisesi giydirdiğini gördüm.
Araba şiddetli bir biçimde sarsılınca uyandım . Efes'e dönerek "yavaş sürsen şu arabayı ölmezsin " dedim.
Efes'te Arabayı durdurdu ve "şu manzarayı görüyormusun " dedi.
Ben koltuktan başımı kaldırdığımda güneşi ilk kez görüyordum. Karanlığın
ve aydınlığın birleştiği şatoyu süzmeye başladım.Artık geri dönüşü yoktu aydınlık tarafa geçecektim.