Birleşme Partisi

3 0 0
                                    

Merdivenlerden çıkarken hala o sarışının mavi gözleri aklımdaydı.

Efes " sen iyimisin bir şeydi oldu " dedi.

Bende " yok bir şey öyle işte keşke hiç ayrılmasaydık okulumuzdan aklıma geldi de. " dedim.

Efes koluma girdi " hiç bir şey öylemi sence ben buna inandımmı " dedi.

Kolunu elimden çektim ve " hiçbir şeyim yok benim sadece üzülüyorum o kadar. " dediğimde sustu ve önüme geçerek yürümeye başladı.

Biz salona geçtiğimizde hareketli bir parça çalıyordu ve Efes'e dönerek " hadi dans edelim " dedim ve cevabını almadan onu dans pistine sürükledim.
Efes sadece benim belimden tutarken ben çılgınlar gibi dans ediyordum.
Efes kulağıma eğilerek " ben bi bardak içecek alacağım sende istermisin " dedi.

Bende evet anlamında başımı salladım. Efes giderken içmekten vazgeçmiştim ve geri dönecekken ayağım birinin ayağına takıldı ve arkama doğru düşmeye başladığımda belime birinin kadife elleri sardı.

Benim gözlerim kapalıydı hala ve gözlerimi açtığımda o mavi gözleri gördüm karşımda."teşekkür ederim " dedim.

Bana hafif sırıtarak baktı ve pişkin pişkin " siz karanlık taraf lılar teşekkür etmesini de mi biliyorsunuz " dedi.
Bende ona o şekilde bakarak " teşekkür ettik işte daha ne istiyorsun" dedim.
Efes elindeki bardağı bana uzattı bende aldım ve" bu aydınlık taraflıyla ne işin var senin" dedi.
Ben ne diyeceğimi bilemedim ama bir şey söyleyecekken mavi gözlü sarışın araya girdi ve" düşmekten kurtardım sadece " dedi.

Efes " teşekkür ettik o zaman ve şimdi ikileye bilirsin " dedi.

Mavi gözlü çocuk " sizede iyilik yapmaya gelmiyor " dedi ve gitti.

Ben Efes'in elinden tutarak " boş ver onu hadi biz dans edelim" demiştim ama hâlâ o mavi gözlü çocuk aklımdaydı.
Efes " hayır biraz oturalım bence " dedi ve elimden tutarak balkona doğru yürümeye başladık.

Bana eliyle yıldızları gösterdi ve " bu yıldızları bir daha göremeyeceksin son kez görmeni istedim " dedi.
Ona sarıldım ve"sen çok iyi bir arkadaşsın " dedim ve ardından elini tutmaya başladım oda bana " sende öylesin canım " dedi.

Gökyüzündeki yıldızlarda o mavi gözleri görüyordum. Bir anons geldi ve o yöne gittik adam " artık taraflar yeni okullarına " dedi ve bizi yönlendirerek kütüphaneden çıkmamızı sağladı.

Karanlık Ve Aydınlık TarafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin