2

137 13 4
                                    

 - Cine era? - intreb, glasul meu un pic tremura de frica, si imi imbratisez picioarele cu miinile, incercand sa alung toate gandurile rele ce imi apareau in fata ochilor. Nu stiam nimic despre acest loc, despre cine mai locuieste aici, si frica mea era normala. Cred.

 Luke intra in camera cu sprancenele incruntate, tinind in mina lui masiva o cana argintie, cu un desen rosu, rau mazgalit cu acuarela. Nu am putut vedea ce reprezenta desenul din cauza degetelor lui, care parca special il acoperea, iar asta m-a intrigat mai tare. Auzind intrebarea mea, el doar da nevinovat din umeri, in timp ce ii transmite lui Jack cana misterioasa.

 Muream de curiozitate ce era asa de interesant la ea, insa am hotarit sa tac, urmarind totul dintr-o parte. Inca nu stiam nimic de locul acesta, si ma temeam sa nu spun cumva ceva gresit, sau sa gac ceva gresit, si sa fiu alungata de aici. Jack rotise cana in mina timp de cateva secunde, in timp ce Luke cu atentie urmarea fiecare miscare a lui.

 Fetele lor erau serioase, ceea ce ma facuse sa ma simt foarte incomod in prezenta lor, ca a cincea roata la caruta. Jack se uitase la Luke, parca vorbindu-i, insa buzele lui nu se miscau, si asta ma cam baga in sperieti. Peste cateva secunde de acest contact vizual, ce a trecut o vesnicie dupa parerea mea, Luke a dat lent din cap, aprobind ceva.

 - Chm - isi curatase Luke gatul si se intoarse cu fata catre mine, in timp ce brunetul iesise in graba pe usa, nechinuindu-se sa imi arunce un scurt la revedere. Asa si nu am vazut ce era desenat pe acea cana, si nu am inteles de ce dispozitia buna a lui Luke a devenit brusc total opusul - Trebuie sa plec, deoarece am niste treburi de facut. Imi cer scuze ca sunt nevoit sa te las, chiar nu mai pot ramine, desi imi doresc asta forte mult. - nici nu am reusit sa deschid gura, ca el deja iesise pe usa, aruncandu-mi un '' ne vom vedea mai tarziu '', si trantise usa.

 Mi-am lasat capul pe perna moale, si mi-am inchis ochii, oftind din greu. Aveam nevoie de aceste minute de liniste si pace inca de la inceput. Insa comportamentul lui Luke mi-a furat dorinta de a dormi si mi-a ocupat toate gandurile. Ce mama naibii era cu dispozitia lui si cana aia? 

 Fosnindu-ma un pic in pat si gasindu-mi pozitia mai comoda, mi-am deschis ochii si am inceput a privi incaperea in care ma aflam. Niciodata nu am vazut o camera atat de frumoasa. Peretii erau din lemn intunecat, ca si podeaua. Pe jos se afla un covor alb, ce parea foarte moale si pufos. Un dulap tot din lemn se afla in coltul stang din fata mea, iar in partea dreapta se afla o usa alba, ce cred ca ducea catre baie.

 As dori sa ma scol si sa privesc totul de aproape, sa simt podeaua rece sub picioarele mele. Sa imi plimb miinile peste cartile de pe rafturi si sa admir fiecare detaliu, de parca m-as teme ca toate astea vor disparea. Insa eram prea obosita, iar durerea din cap si burta nu planuia sa ma paraseasca prea curand. Asa ca am hotarit sa ramin in patul cald si ma gandesc la tot ce s-a intimplat astazi.

 Cu siguranta, ziua aceasta va lasa o amprenta vizibila in viitorul meu apropiat, insa nu mai este cale de intoarcere. Alegerea a fost facuta, si sunt nevoita sa ma impac cu asta, si sa incerc sa ma acomodez aici. Parerea mea este ca mai bine aici decat pe strada, unde nimanui nu-i pasa de mine si eram doar un punct negru pe strazile alea periculoase, unde cu greu supravietuiam. 

 Mi-am scuturat capul incet, deoarece nu puteam face miscari bruste, si am hotarit ca niciodata nu imi voi mai aminti de acele vremuri, de orfelinat. Este in trecut. Acum am o alta viata, am noi prieteni. Se incepe o noua viata.

 Gandul acesta ma facut sa zambesc, si o caldura mi-a strabatut tot corpul. Cu siguranta aici ma voi simti ca acasa, si ma voi gasi pe mine insumi. Voi putea face noi prietenii, ma voi distra, si voi primi placere de la viata. Voi acumula experienta si voi deveni cineva.

 Nu imi doresc dusmani aici, chiar nu am nevoie de ei, de aceea am hotarit sa fiu buna cu toti. Orice nu mi-ar spune, voi zimbi doar si nu voi atrage atentie la toate limbile lungi si ascutite de aici. Sunt sigura ca Luke nu va permite nimanui sa ma supere. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 18, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Secret | Harry Styles |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum