Coz we are Brothers :') P-2

238 40 0
                                    

Part-2

Omo!!! ဘုရားသခင္ ... အခုကြ်န္ေတာ့္ ေရွ႕မွာ ရပ္ေနတာ လူလား နတ္သားလား??
Hunnie ရယ္ ေခ်ာလာလိုက္တာ... ဓာတ္ပံုၾကည့္ ရင္ေတာင္ ရင္ခုန္ပါတယ္ဆို အခုေတာ့ အျပင္မွာ အေကာင္လိုက္ကို ျမင္ေနရေတာ့ H..Hyung ေလ ရင္ေတ အတိုင္းအဆမရွိ ခုန္လြန္းေနတယ္ Hunnie ရယ္...

###
၁၄နွစ္ ၾကာျပီးေနာက္ Luhan Seoul ကို ျပန္လာတာပါ ... ၁၄နွစ္လံုး၂ Luhan က US မွာပဲ ေနတယ္ ... Christmas ေန႔ မိသားစုေတ ဆံု စည္းတဲ႔ ေန႔ေတာင္ ျပန္မလာဘူးေလ... ဖုန္းရယ္ Online ရယ္နဲ႔ပဲ အဆက္အသြယ္ ရွိၾကတာေပါ့... Luhan & Sehun ဆို တစ္လမွ နွစ္ၾကိမ္ေလာက္ပဲ ဖုန္းနဲ႔ စကားေျပာဖူးတယ္ေလ... ဒါေတာင္ Luhan ဘက္က ၂မိနစ္ေလာက္ဆို ခ်၂သြားတယ္ ... Hun ကေတာ့ LINE ကေန သူ႔ရဲ႕ ပံုေတကို ပို႔၂ ေပးတယ္ေလ...

'Hyung... Bogoshipoe:') "
'Hyung... ဒီနွစ္လည္း မျပန္လာဘူးလားဟင္'
'Hyung... ဒီေန႔ Hun BD ေလ'
'Hyung... ဒီေန႔ Hunnie ေလ Chingu ေတနဲ႔ ေတာင္တက္သြားၾကတယ္ သိလား... ဒီမွာ ပံုကိုၾကည့္လိုက္ ေပ်ာ္စရာၾကီး ... Hyung ျပန္ေရာက္ရင္ တူတူသြားမယ္ေနာ္'

ထိုထိုသို႔ေသာ mgs ေပါင္း ေျမာက္ျမားစြာကိုေတာ့ Hunnie က ေန႔တိုင္းပံုမွန္ ပို႔ေပမဲ႔လို႔ Luhan ဘက္က ဘာမွကို စာမျပန္ခဲ႔ဘူး... :(

အခုလည္း Seoul ကို ျပန္လာတယ္ဆိုတာက ေက်ာင္းပီးေတာ့ Omma တို႔က Korea မွာပဲ အလုပ္၂ေစခ်င္တယ္ဆိုလို႔ပါ...

တကယ္ေတာ့ သူျပန္မလာခ်င္ဘူး... သူတစ္ခုခုကို စိတ္ထစ္ေနတယ္ေလ... သူျငင္းပါေသးတယ္... ဒီမွာပဲ အလုပ္၂မယ္ဆိုပီးေတာ့ေပါ့... ဒါမယ့္ မေအာင္ျမင္ခဲ႔ဘူးေလ... Uncle ကေတာင္ ဘာေၾကာင့္လည္းေမးေနေသးတယ္... သူေျဖရမွာတဲ႔လား?

ဒါေၾကာင့္ ပထမဆံုးအႀကိမ္ Korea ကို ျပန္လာတယ္ ဆိုပါေတာ့...
သူရဲ႕ ခံစားခ်က္ကိုလည္း ဘယ္သူ႔ကိုမွ ေပးမသိ ေစခ်င္တာလဲ ပါတာေပါ့ေနာ္...
###

" Hyung!!!!! "

Hunnie က Luhan ကို ေျပးဖက္လိုက္တယ္။

အခုဆို Sehun က ၁၈နွစ္ျပည့္ျပီးေပါ့ေနာ္။
Luhan က ၂၂နွစ္ေပါ့။

" Omma တို႔ကလည္း Hun ကို နႈိးပါဆို... Hyung ကို ေလဆိပ္မွာ ၾကိဳခ်င္လို႔ပါဆို... တစ္ေယာက္တည္းထားခဲ႔တယ္ ဟြန္႔ "

Coz We are 'Brothers :')Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon