Befogadtak

343 22 3
                                    

- Nem èrdekel , hogy zárora nem megyek sehova !- veszekedtem egy lepukant kocsmában , egy idóta kocsmárossal.
  Bár tiszta rèszegre ittam magam ,de mèg mindig minden  szar , ès szomorú èrzès ott kavargott bennem. Pedig èn abban remènykedtem ha jól berugok legalább nem fogok semmit èrezni , minden happy lesz , ès alhatok nyugisan a hid alatt..már ha eltalálok odáig.

-Cicám , huzzál szèpen haza. Vagy hívjak neked egy taxit?

-Nem kell taxi , mègis hova vigyen. Semmim nincs , se házam , se családom , se szerencsèm , sőt mèg a zoknim bal felèt is elhagytam , meg az aranyhalam..- magyaráztam , közben ide-oda dülöngèltem..

-Èn szivesen hazavinnèlek hozzám , de van felesègem , ès ahogy elnèzlek egèsz èjjel durván horkolni fogsz.

-Nem vagyok èn horgász..

-Ki beszèlt itt horgászokról. Figyelj. -kinlódott velem tovább az a szerencsètlen- Ha nem lèpel ne èn ki kellesz tegyelek a parkba , csak sajnos esik az eső szóval ott sem lesz túl jó helyed..

-Fizetni szeretnèk- mondta egy pasi , aki beleszól az èrtelmes csevegèsünkbe. Odanyújtotta a pènzt , a kocsmáros pedig a visszajárót keresgette.

-Hallod haver- szólntam neki- van egy disznósólad ahol elalhatmèk?

-Jah , nincs , csak tyukól ami sajnos foglalt.

-Semmi baj - mondtam miközben valami arra kèsztetett , hogy simogatni kezdjem.

-Kössz , viszlát Bili -momdta a vendèg ès elindult kifelè.

-Ez èletem legszarabb napja..Mondjuk bisztos mással is megtörtènt már , hogy egy nap alatt mindent elvesztett-mondtam a kocsmárosnak, majd röfögve kezdtem el nevedtni.

-Figyelj , menned kell sajnálom. Örülj neki , hogy ingyen itt ihattál az èn számlámra , mert ahogy elnèzem egy vasad sincs..

-De , várj fizetek..-mondtam majd elkezdtem levenni a jobbos cipőmet. Miközben ezt csináltam , visszajött a srác.

-Gyere haza velem , nem alhatol a bokorban .. mèg reggel arra èbredsz , hogy hagyák mászkálnak a seggedben.-nevetett.

-Most csak szórakozol velem mi?-nèztem  rá idegesen..

-Nem , komolyan beszèlek . Figyelj vagy velem jössz ès remènykedel benne , hogy nem duglak meg a bokorban , vagy nem jössz , ès patkányok mellett èbredel a sárban. -mondta ès valahogy úgy , hogy a reakcióm az lett , hogy a nyakába ugrottam.

-Ezt egy igennek veszem . -mondta majd köhögött egyet.- De ma este azèrt meg kell fürödj , pia ès ázott kutya szagod van..

-Ohj de ari vagy. Felveszem a cipőm , fizetek , ès lèpünk.-mondtam , levettem a zoknim , felvettem a cipőm . A zoknit az asztalra tettem. -A visszajáró a tied , álohá.

Bili furán nèzett rám , de nem zavart. Èn balra , a srác egyenesen ment.

-Hèhèhè-mondta mikor èszrevett.-Nem arra , nem megyünk a pincèbe.

-Jol van nah.

-Kiè az a bőrönd?-kèrdezte

-Az az enyèm-mondtam ès utánna mentem.

-Hozom èn .

-Nem kell , elbírok vele.

-De kell, ugyanis egy cserèp virágot huzol magad után.-mondta. Visszavitte a virágot , elhozta a bőröndöm , majd kezetfogott Bilivel ,aki visszafogott nevetèssel nèzett ránk.

Kimentünk, ő pedig azt az utasítást adta , hogy szálljak be a kocsiba , míg ő beteszi a hátsóülèsre a cuccom. Követtem a parancsot.

-Úgy gondoltam az anyósülèsre ülsz , nem pedig a csomagtartóba.-állított meg , mikor èn a beszállásra kèszültem.

-De hisz , nekem nincs is anyósom , nem vettem felesègül se fèrjül senkit. Bár volt egy szexy vènember , aki.. -mondtam de beültetett , bezárta az ajtót szóval nem hiszem , hogy hallotta..

Ha tetszett akkor ne feledd megbökni azt a kis csillagocskát, vagy dobj egy kommentet.. köszi , hogy elolvastad !!*-*

7 nap, 4 srácWhere stories live. Discover now