Upssz. Ez gáz..

100 11 1
                                    

Helló!! Igen tudom tudom..egy kis mocskos vagyok. De most itt vagyok. Sorry :'( . De most jöttem új rèsszel meg minden ès remèlem tetszeni fog. Ha igen ne szègyeld megbökni a csillagot. :*


Mèg egy kis időt azzal töltöttem , hogy Dylannel a kanapèn ülve sok hülyesèget beszèltünk.

-Nem kèrsz valamit inni?-kèrdezte D.

-Dee. Leszel olyan cukker ès hozol?

-Pedig már remèltem, hogy te hozol nekem.. na mindegy.- mosolygott, kiment a konyhába.
Hamar vissza is jött.

-Hallod asszem a telódon ültèl - nevettem fel.

-Hupsz. Akkor most visszaülök rá. -vigyorgott- Tèssèk dobozos narancslè. -mondta majd a telóját az asztalra dobta.

-Ès te mit iszol?-kèrdeztem miközben törökülèsbe vágtam magam.

-Hideg citromos sör. Nekem ez jár hahaa.

-Miii? Nem fer. Te kis köcsög adod ide.. -nevettem. Letettem a naracslevet. -Na.

-Nem kapol seeemiiit. -mondta miközben leült velem szembe.

-Dede.-mondtam ès mikor bele akart inni a sörösdombozt alulról kicsit meglöktem.

-Most nèzd meg mit csináltál jaaaj. -nevetett - Rám boritod a sört te kis izè..

-Ha nekem nem jár neked sem. Ennyiiii.

-Most megfizetsz..-mondta. Letette az italat ès elkezdett csikizni..

-Neeee.. -röhögtem. Elkezdtem rugdolózni. Vègül vèletlenül lefejeltem..mind a ketten elkezdtünk hangosan nevetni. Egyszer csak egy csaj jött be..
Ahogy kirántotta az ajtót èn leestem az ágyról.

-Jah.. már látom mèrt nem tudod felvenni a telót.. mostmár mindent èrtek. -lèpett beljebb. Az ajtót becsapta maga mögött, hogy a többiek ne hallják mi zajlik.

-Hèy . Ez.. nem.. hívtál.?

-Jah.. kb 26x . De látom annyira elfoglalt vagy hogy nincs időd rám. De akkor szolhattál volna... akkor nem megyek fodrászhoz. Jah ès nem hivogattam volna a kedvenc èttermedet 1000x hogy sikerüljön asztalt foglalni. De te látom tojsz magasról rám. Ès itt vagy ezzel a borzos kis izèvel ès hancuroztok.. csak tudnám mivel jobb mint èn .. ugy nèz ki mint aki 3hete nem zuhanyzott ès a kukából öltözött volna..-mondta lenèzően.

Esküszöm ugy megmondogattam volna annak a kis..hm de nem akartam semmi rosszat csinálni Dylannak.

-Figyelj..Lia..-mondta de a lány már sarkon fordult ès huzott kifele..- Francba. -mondta ès levágodott a kanapèra.

-Huzzál már utánna te idióta.-mondam ès a kezèbe vágtam egy csokor virágot amit a polcon lèvő vázában találtam.

-Liaa.-szaladt kifele a szobából.

Ő kiment èn meg hát gondoltam jobb lesz ha veszem a sátorfám mert csak gondot fogok okozni a fiuknak..
Már èpp lèptem ki a szobából mikor összefutottam Zekyvel.

-Hová? Hová?

-Szerintem jobb lesz nektek nèlkülem. Csak gondot okozok.

-Ne csináld már. Mègis hová akrsz menni..

-Miattam nem kell aggódni.-mondtam . Egy puszit nyomtam az arcára. -Szia.

-Ne már.. -mondta de már nem fordultam vissza.

Èrdekes . Eddig nem is láttam hogy fiuk közel laknak egy erdőhöz. Kb 30perc alatt oda is èrtem. Fogtam magam bementem, leültem, elővettem egy könyvet ès olvasni keztem. Igen minden normális ember ezt csinálná. (Irónia)...

Meg is született a rèsz. Remèlem tetszik. Ezt jelezzètek. Ès szoljatok a barátaitoknak, barátaitok barátainak, azoknak testvèrènek.. testvèrek macskáinak. Ès barkinek aki el tudja olvasni. Puszó. Mèg jelentkezem.

7 nap, 4 srácWhere stories live. Discover now