Privirea

30 1 0
                                    

Brian pov

Dintr-o data am zărit-o .. O vad cum privește asfaltul .. Pfff .. Ce ciudata , ma face sa rad ..  Ar fii perfecta pentru planul meu .. Ma opresc din tot ce fac si ma îndrept cu repeziciune spre ea .. Trebuie sa o cuceresc.. Nu va fii greu , având in vedere ca toate fetele ma adora ... O privesc , iar ea ridica timid privirea..  Remarc din prima acei ochi mari si negri.. Pot sa citesc prin ea .. Imi place inocenta ei.. In curând mi se va supune .. Aștept cu nerăbdare ziua in care ii voi lua inocenta , o sa ma hrănesc cu durerea si suferința ei .. Este perfecta .. In curând o sa joace după cum cant eu .. Voi savura cu plăcere.. Un zâmbet malefic imi apare pe fata .. Este speriata ma privește cu mirare .. Patetic , este timpul sa acționez ..
Buna
Ia imi Răspunde cu jumătate de gura .. Parca ar vrea sa între in pământ .. Ma amuz la auzul cuvintelor ei ..
Bella: mmmh buuna
Ce face o fata asa frumoasa ca tine singura intr-o zi asa superba
B: eu .. Euuu trebuie sa plec ...
R: stai puțin .. Unde crezi
ca pleci ?? Ți-am dat voie eu sa te miști ??

Bella pov

Il priveam si ceva in mine se declanșase .. Un soi de sentimente ciudate pe care nu le mai trăisem pana in momentul de viața .. Ma privea cu ura .. Aștepta ceva din partea mea .. Nu știam de ce din atâtea fete tocmai la mine sa oprit .. De ce?? Toate privirile erau ațintite asupra mea ...

Dau sa plec dar in zadar.. Mâinile lui puternice ma trag înapoi .. Ma strânge puternic de mâna ... Ma privește ca pe un obiect..  Ma analizează din cap pana in picioare si pentru un moment ma rușinez .. La vederea reactiei mele , pe fata ii apare un ras malefic care devenea din ce in ce mai isteric .. Am fugit , in urma mea se auzeau hohote de  ras .. Eram doar o ținta pentru el .. Serveam drept amuzament ..  Siroaie de lacrimi imi apar pe fata .. In momentul asta vreau sa fiu singura ..
Pe tot parcursul zilei am fost ținta glumelor celorlalți .. Simt cum pământul imi fuge de sub picioare.. Doamne daca exiști acum este momentul sa te arați ..  In sfârșit ziua asta se încheie .. Plec spre casa ..  Privesc spre fereastra .. Întunericul începe sa se aștearnă .. Ma îndrept cu pași lenți spre ea .. Mereu m-am întrebat cum ar fii sa zbori .. Mereu am vrut sa reprezint întunericul .. Sa fiu luna care veghează asupra tuturor .. Martorul iubirii si a suferintei.. De nenumărate ori am vrut sa devin una dintre stele. Am avut gânduri sinucigașe , am încercat diferite modalități de a pleca de pe acest pământ rătăcitor .. Dar totul a fost in van..  Nu am înțeles niciodata sensul vieții .. Si nici nu am sa o fac prea curând .. Simt aerul curat ce intra in camera mea .. Si simt nevoia de mai mult .. Nu trece mult timp si ma hotărăsc sa ies la o plimbare nocturna ..  Sunetul vântului cald ma liniștești , foșnetul ierbii .. Simt ca sunt una cu natura ..  Ceva distruge armonia.. Se aud țipete si focuri de arma ..
Reușesc sa ma ascund la timp ..însă curiozitatea ma împinge sa ma apropii din ce in ce mai mult de locul unde se aude .. Cu mișcări lente reușesc sa adăpostesc între copacii .. Vizbilitatea nu era una buna .. Vedeam totul in ceata nu reușeam sa disting nimic .., totul era negru .. Stai .. Vad  trei siluete bărbătești si un corp atârnând de ramura unui copac .. O doamne , nu pot sa cred .. Tocmai am asistat la o crima .. Un suspin involuntar se aude din gura mea .. Iar in secunda doi totul se încețoșaza.. Simt cum brațele zvelte ale unui bărbat ma cuprind .. Sunt tarata si băgata in mașina .. Si totul sa făcut negruuu.

Brian pov

Incompetenților !! Cum ați putut sa va lăsați spionați ..  Am nevoie de bărbați adevărați .. Greșelile nu sunt permise .. La dracu .. Ați prinșo ?? Vreau sa o vad .. Aceasta silueta imi pare cunoscuta .. Ii trag brutal cagula de pe fata si observ Frumusețea si inocenta fetei din liceu .. In sfârșit un lucru bun pe ziua de azi .. Jucărioara mea .. Totul va fii mai ușor decât credeam . Ma apropii si ii sporesc câteva cuvinte la ureche.  Ai fost fata potrivită la momentul nepotrivit .. Nu vreau sa va atingeți nici măcar cu un deget de ea! Înțeles?  O sa am nevoie de ea mai târziu .. Asigurați-vă ca nu ați lăsat urme .. Sa o duceți lângă celelalte înainte sa se trezească .. Sa nu ii Spune-ți nimic .. Ma voi întoarce peste câteva zile si o voi dresa eu ...

Bella pov
Ma simt forte amețită .. Parca am fost intr-o transă . Deschid ochii si ma sperii .. Totul este diferit .. Unde sunt? Oare am murit? Privesc in jurul meu si vad o fata blonda cu ochii albaștrii .. Încep sa pun multe întrebări .. Toate imaginile de aseară se derulează cu repeziciune in cap.. Lacrimile imi curg incontrolabil Si realizez ce sa întâmplat.. Am fost rapita si Dumnezeu stie ce voi pati.. Simt o palma rece pe fata mea care imi șterge lacrimile .. Era fata aceea .. O privesc nedumerită .. Era o fata foarte frumoasa si cu un suflet de aur .. Numele ei este Eveline .. Si din câte mi-a povestit cei care ne țin aici sunt traficanți de arme .. Dar se ocupa in paralel si cu Prostituția .. Ma îngrozea gândul ca in curând o sa ajung marfa cuiva dar cel mai tare ma durea faptul ca aceasta fata avea sa fie jucăria unui mos libidinos .. Mi-a povestit toată povestea ei .. Avea o viața frumoasa , un iubit perfect .. Pana in aceea seara ..  Iubitul ei plecase in alta tara iar ea și-a înecat amarul in alcool ..  Iar in drum spre casa a fost prinsă si violată . Mi se rupe inima ..

Dragi mei voi reveni cu un capitol si mai interesant ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ sper sa ca placa .. Orice idee este bine venită

Dark soulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum