Bella pov
Ziua de astăzi prevestește ceva sumbru .. Ma voi pregăti de pedeapsa ..imi voi întâlni călăul ... In curând voi fi una dintre "ele" .. Tot ce mi-am dorit a fost sa fiu o fata normala .. In schimb ce am primit ? Care imi va fii destinul? .. Ma gândesc la o cale de scăpare însă niciuna nu imi este de folos .. Au trecut 3 zile de cand sunt închisă in aceasta temnița fara scăpare .. Singura mea alinare a fost Evelin .. Am simțit pentru prima oară sentimentul acela de siguranța si sprijinul pe care numai o prietena ți-l poate da ... As vrea sa pot face mai mult pentru ea .. As striga cât pot de tare la cer .. Poate cineva se va îndura de suferința asta .. Mi-am trecut ușor mâna prin parul meu moale si am lăsat capul in jos .. Sunt obosita , prea obosita .. Nu mai pot îndura atat.. Timpul trece si tot trecea .. 2 ore de așteptare .. Pentru ce ? Sa il privesc in ochi pe cel care imi va nenoroci viața ? Usa se deschide încet , iar in dreptul ei se afla unul dintre gorilele "șefului" .. Ma apuca cu brutalitate de Brat dintr-o mișcare ma smucește de pe podeaua rece ..Evelin văzând ca reacția acestuia imi sare in ajutor ... Însă este data imediat din drumul lui
Auuuu.. Nu crezi ca strângi cam tare ?
-taci !! Nu am chef de toate smiorcaielile si fitele unei puștoaice .. Ori alegi calea cea ușoară , ori o sa recurg la varianta 2 .. Si nu cred ca îți va placea deloc ..
Am tăcut din gura .. Pentru un moment a băgat frica in mine .. Un tip înalt de 2 metri , bine facut si cu un pistol in mâna te poate intimida ușor .. Si chiar nu vroiam sa aflu de ce este in stare ..
Mergeam mai mult trasa de el .. Vad un hol mare cu multe arme si aparate de noroc .. Iar in jurul acestor armelor se aflau Deținătorii lor .. Oameni înalți si bine făcuți .. Parca ma aflam într-un film cu mafioți .. Toți ochii erau îndreptați asupra mea .. Își dădeau coate si incepeau sa șușotească . L-am urmat pe acest bărbat pana la etaj intr-o camera întunecata ..acolo era un pat si un birou.. Eram dea dreptul terifiată .. Fusesem lăsată acolo iar usa o încuiaseră .. Eram singura intr-o camera singura cu un bărbat care imi vrea răul ..Bărbatul se apropie de mine .. Iar chipul lui mi se pare cunoscut .. Ma dau câțiva pași înapoi .. Iar spatele meu face contact cu peretele rece .. Se apropia din ce in ce mai mult de mine .. Era el .. Nu imi vine sa cred ., băiatul din liceu ..
Cccee vrei de la mine ?
B:Vei afla in curând ..
Dar de ce eu ??
B: nu tu pui întrebările aici .. Esti aici sa imi îndeplinești dorințele .. Vei traii doar pentru mine ..
Cum poți spune asta ce vrei de la mine ? Ai destule fete , ce nevoia ai avea de mine ..
Nu am apucat sa imi termin ultima fraza si buzele noastre sau unit într-un sărut haotic ..Cu cât ma zbăteam mai tare sarutul devenea mai brutal .. Își strecurase limba in gura mea fara nicio reținere .. Si începuse un joc de dominare .. Sărutul devenea din ce in ce mai pasional . Deși il uram pe acest băiat .. Sentimente ciudate se trezeau in mine .. La un moment dat reușesc sa ma desprind de el .. Avea o privire dura .. Iar ochii lui albaștrii erau hipnotizanti . Trebuie sa ma opresc .. Nu pot face asta . El mi-a distrus viața ., vrea sa ma transforme intr-o afacere .. Un obiect de care toți se vor folosi ..Brian pov:
Ii privesc chipul si într-un fel ma simt liniștit .. Daca nu o întâlneam in maniera asta poate chiar puteam începe ceva cu ea .. Este asa frumoasa .. De asta este atat de buna pentru planul meu..O sa am de câștigat de pe urma ei .. Însă înainte de asta va fii a mea .. Nu voi lasă pe nimeni sa se atingă de ea .. Va venii vremea in care ma voi descotorosi de ea .. Trebuie sa ma folosesc de ea cât mai mult ., sper doar sa nu prind drag de ea .. Ma apropii cât mai mult de ea .. După acel sărut , simt nevoia de mai mult ..
Însă nu e timp ..
Primesc un apel neașteptat si trebuie sa plec sa rezolv o treaba cât mai repede ..Ma voi întoarce păpușa .. Sa vii sigura , o sa termin ce am început ..
Ii vad privirea speriata ..într-un fel imi pare rau ca ea a fost aleasa ..
Ma detașez de gândurile mele si cobor jos unde băieții ma așteptau .
Băieții echipativa .. In seara asta dam lovitura .. Se pare ca unul din capi mafiei din Italia vine sa ia marfa noastră ..luați armele pornim spre depozit unde ne vom intâlni cu el .. Restul aveți grija ca mica mea comoara sa nu facă prostii .. Daca este nevoie legatio si ocupați-vă de celelalte fete in seara asta avem clienții..
Imi pornesc mașina un BMW i8 de culoare neagră si pornesc alături de echipaj la locul stabilit ..
Ella pov:Ma gândesc de ore cum pot scapă de aici .. Daca nu voi reuși nenorocitul asta va profita de mine .. Trebuie sa fie o cale de scăpare .. Inca simt gustul Sărutului .. Primul meu sărut ..
Încep sa tip si sa arunc cu tot ce imi sta in cale .. Nu mai rezist ..
De ce sunt asa blestemata ..
Odata in viața vreau sa simt si eu putina fericire .. Încep sa am sentimente pentru omul care ma tine închisă aici ... Simt o mâna care imi acoperă gura cu ceva .. In secunda doi totul injurul meu devine alb ...Evelin pov :
De ore întregi nu mai stiu de Bella .. Oare unde o fi .. Este bine? .. Sunt îngrijorată .. Este o puștoaica .. Cine stie ce ia facut bruta aceea ..
Este prietena mea .. Ea este singura cu care pot vorbii si eu .. Ea este pura si sinceră ... Vad celelalte fete cum rad si fac haz de situația in care ne aflam .. Însă una a îndrăznit sa vorbeasca urat la adresa bellei .. Numele ei este Rocky este cea mai mare parașută din acest loc .. Are parul negru si este artificiala din cap pana in picioare .. Se crede cea mai importantă însă ii voi da eu o lecție ..
R: asculta eve unde este micul tau gândac ? Cumva șeful șterge acum podeaua cu ea ?
Asculta Ricky daca odata ii mai pomenești odata numele .. Eu voi fii cea care șterge podeaua cu tine ..R: tu crezi ca ma poți speria ? Sa te vad ce poți .. Ma faci sa rad ..
Nu am putut sa ma abțin si am sărit la parul ei .. Cand bătaia devenise din ce in ce mai intensa .. Vine unul dintre maimuțoi si ne desparte .. Însă sunt foarte mulțumită ca am putut sa ii sparg buza si sa ii învinețesc ochiul .. Sunt foarte mândra de mine
Data viitore te las fara Dinți in gura curva ambulantă .. Bărbatul in costum negru ne anunța ca in curând noii clienți vor ajunge iar noi trebuie sa ne pregătim.. Chiar nu vreau sa fac asta însă nu am de ales ..
CITEȘTI
Dark soul
RomanceDark soul reprezintă povestea unei adolscente de 17 ani pe nume Bella , viața ei se învârte in jurul durerii si suferinței .. Încercata de prea multe ori de viața , își ia inima in dinti si hotărăște sa schimbe totul .. Insa ghinionul este prezent p...