Evadarea

5 0 0
                                    

B: Incep sa cred ca voi sfarsii rau daca nu voi găsii o modalitate de a scapă din acest infern , mii de gânduri imi năvălesc acum creierul deja prea încărcat , iar lacrimile nu întârzie sa apara , mi-am privit prietena cum era forțată sa întrețină relații sexuale cu un necunoscut , ce altceva putea fii mai rau , ii simțeam disperarea si agonia , ma privea cu teama , hainele sale erau sfâșiate iar corpul ei firav era plin de rani , sângerând abundent , imi era teama pentru ea , nu o puteam privii , imi era prea greu sa o vad in acel stadiu deplorabil , deodată toate gândurile mele se spulberasera , pentru ca unul dintre subalterni "șefului " veniseră dupa mine , ma privea cu o oarecare mila , si nu stiam de ce , ma întreaba  daca am mâncat si daca m-am odihnit pentru ca sigur or sa urmeze momente grele pentru mine , ma speriase teribil , nu stiam la ce sa ma aștept , ma roagă sa il urmez , prima oară ma împotrivesc , însă ce am invatat din toata experiența asta este ca niciodata nu trebuie sa te împotrivești , am fost pedepsita pentru incăpățânarea mea , simt cum palma rece face contact cu obrazul meu , iar pe moment imi pierd echilibrul , bărbatul care aparent ma privea cu mila acum se transformase intr-o bruta  spunându-mi " nu-ți face viata mai grea decat este , accepta si fa ce ti se spune !"  Apoi un zâmbet ii apare pe fata , la marginea holului intru in aceeași camera întunecată , unde se putea distinge doar un pat si un birou , șeful ma aștepta, iar eu încercam din răsputeri sa ma pregătesc pentru ce este mai rau , tremuram din toate încheieturile , cu o mișcare brutala ma apuca de mana si imi spune ca in seara asta voi fii a lui , ii da ordin băiatului sa plece , lăsându-ne singuri , ma apuca de par iar mana lui coboară lent pe spate ajungând pe fesa mea provocându-mi un suspin , ma strânge cu o brutalitate nemaintâlnita , apoi sunt trântită in pat , intr-o fracțiune de secunde corpul lui sta deasupra mea , eu ma zbat însă este in zadar , imi rupe hainele si începe sa ma sărute lasciv , in privirea lui pot citi setea , imi închid ochii sperând ca o sa se termine cat mai repede , însă nu se întâmpla asa cum vreau eu , se opreste brusc , ma privește adânc in ochii , pe chipul lui vad doar un zâmbet malefic si nu stiu cum sa reactionez, doar imi doresc ca totul sa se termine , imi spune ca asta o sa fie o noapte specială pentru mine , si ca a auzit ca am un comportament nepotrivit , lânga pat exista un mic dulap , din sertarul acelui dulap scoate o frânghie si un cuțit, la vederea lor scot un țipat puternic si incep sa ma zbat , acesta ma leagă de mâini si de picioare si imi acoperă gura cu o eșarfa legată la spate , si imi spune la ureche ca o sa imi placa ce va urma , incep sa plang , sunt speriata de moarte , acesta era călăul meu , cu ajutorul cuțitului imi trasează o linie fina pe abdomen parca vrând sa marcheze ceva , este o durere cumplita , ceea ce stiu sigur este ca nu se va termina aici si ca o sa îndur mai mult decat atat , lasa cuțitul jos si ma săruta pe gât , deși agonia mea era una cumplita , nutream niște sentimente pentru acest băiat inca din prima clipa , si imi blestemăm zeii pentru asta, in clipa asta il simt înăuntrul meu , durerea este prea mare , faptul ca sunt un obiect ma face sa ma simt din ce in ce mai rau , imi pierd cunoștința ..

R: Ii privesc chipul si ii zăresc inocenta din ochi ,nu ma pot oprii aici , trebuie sa mi se supună din orice punct de vedere , nu ma pot arata slab in fata unui chip frumos , trebuie sa o fac sa se teama de mine , nu poate provoaca probleme la nesfârșit, oricum trebuie sa ma detașez de ea in curand imi va aduce bani , iar dupa ce nu mai este buna o voi elimina , ii pot mirosi frica , tremura din toate încheieturile , ma gandeam doar sa ma folosesc de ea in seara asta , însă cred ca mai intai ma voi juca putin , imprim pe pielea ei catifelată inițialele mele , cat de mult imi place sa o vad asa , o admir , însă aici nu mai este vorba de ce imi doresc eu , trebuie sa imi impun autoritatea ...
O sa fie a mea ..

Cam
Atat pentru astazi dragii mei , voi reveni cu un alt capitol mai incitant !💋❤️

Dark soulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum