BAB 19

13.5K 541 14
                                    

"bie..bie...jomlah teman sayang jalan-jalan kat kampung"rengek Nurin

"kejaplah sayang..bie ngantuk nie "balas Nizam lalu memeluk pinggang Nurin..

"bie ni.....tulah dah dua hari kita kat sini asyik main playstation je!sayang asyik ditinggal je...esok kita dah nak balik KL kan?!"Rajuk Nurin lalu meninggalkan Nizam yang sedang meraup pelahan mukanya...

"yerlah sayang...jomlah kita pergi..vie minta maaf yer.."pujuk Nizam lalu mengucup ubun-ubun Nurin..

"bie janji erkk?teman sayang jalan-jalan kat kawasan Kampung nie. "

"janji sayang!kejap bie cucu muka dulu"

******

"hoi!kamurang mau pigi mana tue?"soal Mazlan yang sedang asyik main playstation dengan Hakimi abang ipar Nurin..

"round kampunglah bah.."

"baguslah tu...hari nie hari terakhir kamurang sudah kan?"soal Inan.

"ya inan...."

"sayang kita nak pergi mana nie?"soal Nizam..

"kita pergi sungai nak?"ajak Nurin..

"nak!!jom sayang..bie tak pernah mandi sungai lagi nie!"kata Nizam bersemangat..

"kesian juga tu bie!hahaha...maklumlah mamat KL"balas Nurin sambil ketawa terbahak-bahak...

"jahatnya sayang.....tapi bie nie kira untunglah juga sebab khwin minah yang ada kampung macam sayang nie...kalai bie tahu ada sungai dari awal...bie hari-hari mandi sungai je"

"lepas tu tinggalkan sayang kat rumah kan?"

"taklah...bie angkut sekalilah sayang ....sapa nak mandikan bie..."balas Nizam

"ape-ape jelah"

********

"bie!cukup lah berenang tu!demam nanti!"jerit Nurin

"sakai betullah mamat nie....laki siapalah tu?laki aku juga..heheheh"Nurin bermonolog sambil mengeleng-geleng kepalanya.

gambar nurin dengan nizam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


gambar nurin dengan nizam....cute kan??sis pun nak ada hubby mcm nie sweet sangat! :-)

VOTE N COMMENT...
SORRY PENDEK JE..NNTI SIS UPDATE LAGI YER KALU ADA IDEA ..

kalau membosankan sis mintak maaf sangat2...

Ketua kelasku,suami aku?!Where stories live. Discover now