Bl - O zaman gerçekten Brit'i göremeyeceğiz.
Niall ile Bella tam içeriye geçerken o sırada Zayn geldi.
............
Z - Geciktim sanırım üzgünüm Anna.
A - Tam zamanında geldin aslında.
Arabaya doğru yürümeye başladık. Arabaya bindikten bir müddet sonra konuşmaya başladım.
A - Olamaz! Brittany'e haber vermeyi unuttum.
Z - Ne için?
A - Akşam Harry ile yemeğe çıkacaklarmış ve ben aldığım elbiseyi akşam giymesi için ona verecektim.
Z - Okula gidebiliriz istersen.
A - Hayır telefondan mesaj atabilirim.
Z - Tamam. Peki nereye gidiyoruz?
A - Burayı sen biliyorsun ben değil. :)
Z - O zaman ilk önce London Eye'a gidelim.
A - Tamam olur.
Konuşmamız bittikten sonra telefonu elime alıp Brit'e mesaj yazmaya başladım."Akşam Harry ile yemeğe giderken ne giyeceksin?" "Alışveriş yapacağım herhalde." "Gerek yok yatağın üzerine bakman yeterli." "Sen ciddi misin?" "Tabikide" "Zayn ve sana iyi eğlenceler ve çok teşekkür ederim
Z - Brit ile mi konuşuyorsun?
A - Evet ve sanırım akşam eve gittiğimizde onu göremeyeceğiz. Gece gelirler sanırım.
Z - Sanırım.
A - Bu arada siz bugün bizim evde mi kalacaksınız?
Z - Evet ,yani bir sakıncası yoksa.
A - Yok ne olabilir ki?
Kalması benim için de iyi olabilirdi. Tanıma fırsatı bulurdum. Tanımanın bir sakıncası olmaz öyle değil mi?
A - Zayn şarkılarınızı daha önce hiç dinlemedim açabilir misin?
Z - Tabii ki.Zayn şarkıyı açtığında şarkının adının More Than This olduğunu söyledi. Sonlara doğru o söylüyordu. Tanrım hepsinin sesi mükemmeldi.
A- Bayağı başarılısınız. :)
Z - Directionerlar sayesinde.
A - Direc.. Ne?
Z - Directionerlar. :D Hayranlarımızın adı bu. Hayatımızın bir parçası da onlar.
A - Anlaşılan size tutkulu bir şekilde bağlılar. Peki sevgilin? Onu da seviyorlar mı?
Z - Sevgilim mi? 4 ay önceye kadar vardı. Şimdi yok..
Gelmiştik. London eye dönme dolabın büyük versiyonu gibi bişeydi. Bir bölümüne 25-30 kişi girebiliyordu. Biz gittiğimizde nedense çok kalabalık değildi. Bizimle birlikte yaklaşık 15 kişi vardı. Hareket etmeye başladığında biraz korkmuştum. Bayağı büyüktü. Ve benimde sanırım biraz yükseklik korkum vardı. En yükseye ulaştığımız zaman Londra gerçekten ayaklarıızın altındaydı. Zayn'in burada çaktırmadan resmimi çekmeye çalıştığını ancak çektikten sonra anlayabilmiştim.
Z - Sadece hatıra. :)
A - Bakabilir miyim peki?
Z - Tabii.
Resmi gösterdi. Ben yine her zamanki gibi iyi çıkmadığımı düşündüm. Yüzümden anlamıştı herhalde ne düşündüğümü.
Z - Gayet güzelsin :)
Sonra ben onun bir resmini çektim ve kendine övgüler yağdırmaya başlayınca şaşırdım. "Her zamanki gibi çıkmışım vs. vs." Yarım saati geçen bir süre sonunda artık indik ve başka bir yere gitmek için arabaya bindik.
(BELLA)
Niall ile iki saattir masadaydık ve sonunda doyabilmişti. Yemek yerken bile çok tatlı.
N - Bella sen çok az yemen yemedin mi sence?
B - Ben doydum Niall.
Sende doyduysan artık kalkalım şuradan?
N - Tamam kalkalım. Peki film izleyelim mi? Ya da sinemaya gidip orada da izleyebiliriz dışarıya çıkmak istersen?
B - Film izleyelim tamam ama evde. Birde filmi sen seçer misin?
N - Senin seçmeni isterdim ama pekala madem öyle istiyorsun ben seçerim.
Niall kabul ettikten sonra film seçeneklerini önüne getirdim ve sonunda bir film seçebildi. Bende üşüdüğüm için üzerime battaniye Getirdim ve oturdum.
N - Hey bende istiyorumm!
B - Niall tekrar yukarıya çıkamam yerini biliyorsun git ve all.
N - O zaman üzerindekini alırım bende.
B - İmkansız bir şey söyledin Niall, alamazsıın :D
Üzerimdeki örtüyü hazırlıksız olduğum bir an da çekti ve oturup kendi üzerine örttü. Ona ters ters baktıktan sonra koltuğun bir ucuna gidip dizlerimi kendime çetim ve kollarımı bir birine sardım. Üşüyordum ama aynı zamanda üşeniyordumda yukarıya çıkıp örtü almaya.
N - Bella gerçekten üşüyorsun. Paylaşabiliriz. Bir ucu sende diğer ucu bende kalsın.
B - Tamam olur.
Oturdum ve örtüyü üzerime çektim. Niall'da aynısını yaptı. Fakat ben hala üşüyordum. Ve Niall yine farketmiş olacak ki biraz daha yaklaşıp bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Ve onun kokusu.. Kokusunu gerçekten hiç bir şey ile değişmezdim.
N - Bak filmi senin için seçtim prenses izle.
B - Uykum vaaar. :(
N - Bugün Bary ile ilgilenirken yorulmuş olmalısın, uyu o zaman.
Bu dediklerinden sonra bir de o güven verici sarılmasıyla gözlerimi kapatmaya başladım.
(BRITTANY)
Okuldan ders notlarımı almıştım ve eve gidiyordum. Evin bahçesine geldiğimde evdeki ışıkların açık olduğunu gördüm. Zayn ile Anna daha gelmemişlerdir herhalde. Evdekilerin kim olduklarını öğrenmek için tek yol eve girmekti. Anahtarı çevirmek üzereyken telefonuma mesaj geldi. Çantamda telefonumu aradım ve sonunda bulabildiğimde açtım. "1 saat sonra seni almak için orada olacağım." Mesaj Harry'dendi. 1 saat sonra burada olacağına göre çok hızlı davranmam gerekiyordu.
(ANNA)
Zayn ile şehir turumuz bitmişti ve her ikimizde çok eğlenmiştik. Çoğu hayran imza isteyip resim çekilmişlerdi. Bu biraz zamanımı aldı ama onun en değer verdiği şey hayranlarıydı. Bunun için saygı duyuyorduk zaten.
A - Zayn?
Z - Efendim Anna?
A - Senden son bir isteğim daha olabilir mi?
Z - İsteğine bağlı. :)
A - Lunaparka gidebilir miyiz?
Z - Tabii. Hemen gidiyoruz. :)
A - Çok eğleneceğimize eminim teşekkür ederim!. :)
........
yorum ve vote istiyorum yoksa hikayeyi bırakmak zorunda kalırım çünkü moralim bozuluyor :(