Na obrázku Kevin.
,,Konečně doma!" řekla jsem si a šla do svého pokoje.
,,Ahoj! Jak bylo první den ve škole!?"
,,Příšerně!" Odpověděla jsem mámě která seděla v kuchyni. Slyšela jsem jam se zasmála a pustila se do nádobí. Vytáhla jsem si školní věci, udělala úkoly, nachystala věci na zítra a sundala si svojí školní uniformu. Dala jsem si na sebe ćerne tílko a bílé graťase.Šla jsem se rychle kouknout do kuchyně co máme za dobroty.
,,Máme ještě džus?" Automaticky jsem se zeptala.
,,Jasně! Koukni se do ledničky! Měla by tam být ještě kapka!"
,,Záleží zpátky do své díry! Obludo!" Opětovala jsem mému blbějšímu o rok staršímu bráchovi.
Mimochodem můj debilní brácha se jmenuje Slimák... Ne kecám Max.
Mamka se jmenuje Silva a můj taťka Petr.
,,Musím zajet do obchodu. Hned budu zpátky." Zvedla se mamka od stolu a šla ke dveřím.
,,Hlavně žádná rvačka jak minulé!" Varovala jako vždy.
,,No jo." řekli jsme současně. Nalila jsem si džus, vypila ho na jeden hlt a šla do svého pokoje. Švihla jsem sebou na postel a přemýslela o Kevinovi. Najednou se rozletí dveře a v nich můj blbý brácha.
,,Rvačka!"
,,Hej! Počkej!" Skočil na mě a začala pranice.
Samo sebou jsem ji vyhrála!
Poraženě sedl na postel a mnul si bolavé koleno. Do kterého jsem ho kopla.
,,Kopat si fakt nemusela." Zasténal.
,,Neměl si na mě skočit! Byla to sebe obrana!"
,,Hmm!" Koukl se na mě a měl zvláštní výraz.
,,Dnes ve škole jsem potkal hezkou holku. Jmenuje se Emily. Moc se mi líbí. Chtěl bych poradit." Řekl rozpačitě.
,,A proč zrovna chceš moji radu?" Zeptala jsem se ho zmateně a po vytáhla obočí.
,,Protože jsi holka a navíc si to už zažila ne?" Řekl rychle.
,,Prostě sní promluv, zkamaraď se s ní a potom jí můžeš vyznat lásku. Třeba v kině. Dáš jí krásnou hubičku." Usmála jsem se a ještě dodala.
,,A teď vypadni z mého pokoje!" Vyplázla jsem jazyk a už ho strkala ven že dveří.
,,Díky ségra!" Usmál se vlepil mi pusu na levou tvář a utekl.
Utřela jsem se.
,,Ble! Za to by měli zabíjet!"
Lehla jsem si zpátky na postel.Kdysi jsem měla kluka. Jmenoval se Sam. Ale dal mi kopačky kvůli jiné holce. Byla to má láska a asi aji poslední. Od té doby se totiž bojím zamilovat. Čučela jsem do stropu a pak ani nevím jak jsem usla.
Když jsem se probudila bylo kole. Šesti. Ještě tři hodky a musím jít spát. Ach jo. Protáhlá jsem se a sešla do prvního patra. Zamířila jsem hned do kuchyně. Dala si džus a pořádnou sprchu. Šla jsem si lehnout a usnula jsem dřív než jsem plánovala.
Probudila jsem se, oblékla se, po snídala a šla do školy.
Hned jsem sebou praštila na své místo.
,,Ahoj jsem Emily." Otočila jsem se a za mnou byla nějaká dívka.
Emily?
,,Ahoj jsem Lili ale říkej mi Lil." Tak to je ta holka která se líbí bráchovi. Je vážně hezká.
Usmála se.
,,Mám tě tu provést po škole."
,,Aha." usmála jsem se.
Zazvonilo na první hodinu. A tentokrát Kevin přišel včas. Nebo spíš o minutu po zvonění. Ale přece jen dřív než včera.
,,Ahoj."
,,Ahoj." Usmála jsem se svým milovaním provokativním úsměvem.
,,Já za to nemůžu! Nešlo je setřást!"
,,Holky?" Usmála jsem se ještě víc. Jak já dokážu být krutá.
Sčervenal.
,,Jo!" Otočil se a udělal svůj nej pozdrav s kamošema a ještě oplatil mávaní holkám.
Otevřeli se dveře a přišel učitel.
První hodina matika. No bezva! Ach jo! Taková krutos! Ne že by mi nešla jen mě nebaví.
Uvelebila jsem se na židli a začala čmárat příklady a poznámky do sešitů. Druhý den ve škole začíná slibně. Doufám že tak půjde celý den.Tak to je druhá kapitola.
:D Mám nápady už na třetí. ;D Doufám že se líbila. :) A omlovám se za chyby můj mobil si dělá co chce. ;)