Na obrázku je Max (Lili brácha).
Koukla jsem se co máme poslední hodinu.
,,Tělák." Koukla jsem se znuděně na Emily. Emily udělala naštvaný výraz a odfrkla si. Vzali jsme si věci a šly se převlíct. Museli jsme nasadit největší rychlost protože jsme měli být v tělocvičně už za necelou minutu.Kluci byli na druhé půlce.
I když mi tělák šel moc dobře tak mě nebavil. Na své staré škole jsem byla u všech mistr. Pche!,,Dáme si rozcvičku!" Zavolala na nás paní učitelka Odstrčilová. Jen jsme se protahovaly zatím co kluci nám čuměly na zadky. Jak jsem si všimla tak Kevin ze mě nespouštěl oči. Musela jsem být celá červená.
,,A teď šest koleček!"
Fajn musím přiznat že mě překvapilo jak některé holky dokážou být pomalé. Sedla jsem si a pozorovala jak dělají ještě dvě kolečka. Asi mě začal tělocvik bavit. Kluci se zájmen hleděli jak je pozoruji. Usmála jsem se na Kevina a to mělo asi nějaký vliv. Byl červený jak něco...rajče by bylo oproti němu bledé. Doslova.Když zazvonilo rychle jsem se oblékla. Rozloučila se z Emily a běžela do skříňky pro boty.
Kevin na mě čekal před školou obklopen holkami. Nedaleko čekal i můj brácha. Šla jsem pomalu za Kevinem a udělala svůj milovaný úsměv.
,,Ahoj."
,,A-ahoj." Koukl se do země.
,,Myslel jsem si že bych tě mohl doprovodit domů."
Usmála jsem se.
,,Klidně ale půjde s námi i Max."
Zarazil se.
,,Vádí ti to?"
,,N-ne! N-nevadí!" Usmál se.Celou cestu jsme si s bráchou dělaly naschvály. Párkrát jsem zkusila na Kevina vtípek ale ten se jen vždy usmál a pokračoval dál.
Konečně jsem přišly na místo určení.
,,Děkuju ti že jsi mě doprovodil... Ahoj" Usmála jsem se a zamířila do svého pokoje.
,,Čau..... Bitka!" Rozběhl se za mnou Max.
,,Ahoj." Odpověděl Kevin a šel pomalu domů.
,,Tak on k ní šel na návštěvu a mě nepozvala." Řekl si naštvaně.Tahleta kapitola je trochu krátká ale ta další bude delší. :D