6.kapitola

80 20 0
                                    

Tak tady je ta slíbena kapitola. :) Bude trochu kratší abych stihla učení. ;)

Povečeřeli jsme, vypili si čaj a šli se jeden po druhém sprchnout. Když konečně přišla řada na mě vlezla jsem si do vany a sprchla se. Vzala jsem si na sebe pyžamo a vešla do pokoje. Kevin a Emily už všechno potřebné nachystali. Měli kvalitní pohodlí spacák.

,,A co by se mělo vůbec..." Ani jsem to nedořekla a už jsem zaslechla na zahradě kroky. Koukly jsme se z okna ale nikdo tam nebyl.
Potom náhle kamínek praštil o okno.
,,Co to?"
,,Pšt!" Instinktivně mi dal ruku přes pusu.
,,Takže ty tam vyšplháš a provedeš můj plán."
To byl určitě Mates!

,,Musíme se schovat!" Pošeptal a rychle Emily a už se chtěla schovat pod postel.
,,Počky! Mám lepší nápad!" Vytáhla jsem vodní balónky a naplnila je rychle vodou. Každému jsem dala pět. Udělala jsem svůj milovaný úsměv a zkusila aji ďábelský smích ale moc mi to nešlo. Ten necham radši Emily. Rozesmála jsme se a už jen vyhlížel kdy budou na mušce.
,,Už léze!" Zašeptala mi do ucha Kevin.
Čekaly jsme až bude v polovině a...
,,Teď!" Otevřely jámě pólo otevřené okno dokořán a vodní balónky jsme hodily šplhounům na hlavu. Začali jsme se smát jak blázni.

,,To vám nedaruji!" Vykřikl Mates a dal se na útěk. Když jsme se konečně přestaly smát tak jsme usnuli.

Další kapitola by mohla být v pátek.

Cesta za láskou 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat