Stăteai in hol,asteptând ca mama ta sa iasă din biroul avocatului.
Pe obrajii tăi rosii se vedeau încă urmele lacrimilor. Buzele iti tremurau,iar corpul ti se părea ca de plumb. Insa,incercai să iti stapanesti emoțiile. Pentru mama ta.
Si chiar atunci ai vazut-o iesind,avocatul fiind in spatele ei.
Mama ta se apleca in fața bărbatului in semn de mulțumire,apoi veni spre tine.
-Sa mergem, (P/T). iti zise,încercând sa schițeze un zâmbet.
Ai dat din cap,rămânând tăcută.
Erați aproape de iesire când ati auzit vocea pe care tu ajunsesei sa o urasti. Vocea tatălui tau.
-(P/T)!
Ti-ai încordat pumnii si maxilarul când bărbatul a ajuns langa voi.
-(P/T),scumpa mea,hai sa clarificăm lucrurile! Poți veni sa stai cu mine. Sunt sigura ca Myeung Ji te va iubi ca pe propria ei fiica! încerca tatăl tau sa te induplece ,având glasul calm si cald.
Ti-ai ridicat ochii spre el,privindu-l furioasă. Ti-ai deschis gura sa zici ceva,dar erai prea obosită.
-Stii ceva? Las-o balta! ai spus,intorcandu-te pe călcâie si iesind din clădire.
Începând de astăzi, cuvântul "tata" nu va mai fi rostit de buzele tale.
***
-Draga mea...Ne vom muta in Seoul.
Ti-ai asezat cartea pe birou,privindu-ti mama.
Ochii ei încă erau rosii. Plansese. Din nou.
Te durea inima sa o vezi asa...
-Atâta timp cat asta te face sa te simti mai bine,eu nu ma opun deciziei tale. ai raspuns zâmbind.
Mama ta veni langa tine,sarutandu-ti afectuoasă fruntea.
Erați doar voi doua. Trebuia sa va sprijiniți una pe cealalta.
***
A fost un weekend extrem de încărcat pentru tine si mama ta. Cu mutarea in Seoul,noua casă care trebuia asezată,despachetarile si tot restul,abia ati avut timp sa va odihniti.
Abia după ce ati facut ca noua casă sa se simtă ca "acasa" ,ati zâmbit mandre si fericite,fiecare ducandu-se in camera ei.
Te-ai întins in patul tau,privind tavanul. Te gandeai ca iti va lipsi casa din Daegu. Dar poate asa era mai bine. Aici tu si mama ta puteati avea un nou inceput. Puteati lăsa in spate toate amintirile neplăcute.
In plus,maine aveai scoala. Noua scoala,noi colegi si noi profesori.
Desi erai agitată din cauza asta,după câteva momente ai adormit,fiind răpusă de oboseala.
***
Inaintai pe coridorul larg si lung al scolii,cautandu-ti clasa. Primisei orarul si tot ce iti trebuia,acum mai trebuia doar sa iti găsesti noua clasa.
-Oh,aici e! ai spus fericită, văzând numărul clasei.
Ai inspirat adânc,ciocanind cu doua degete în usa.
Dinăuntru se auzi un "intră" rostit de o voce feminină.
Ti-ai umflat pieptul,căpătând curajul de care aveai nevoie,deschizând usa si pasind înăuntru.
Doar câteva perechi de ochi erau îndreptate spre tine,cativa dormeau sau nu le păsa. Si asta te făcea fericită. Nu iti plăcea sa atragi atenția.
Nu ai apucat sa deschizi bine gura ca sa spui ceva ,ca femeia de la catedra începu sa vorbească.
-Oh,tu trebuie sa fii (N/T) (P/T),nu-i asa? întreba femeia cu un zambet.
I-ai urmat exemplul,zâmbind si tu la rândul tau si aproband.
-De ce nu te introduci singura?
Ai dat din cap,intorcandu-te spre elevi.
-Annyeonghaseyo, numele meu este (N/T) (P/T) si voi fi noua voastră colega. Va rog sa aveti grija de mine. ai spus zâmbind,făcând apoi o plecăciune.
-Ei bine (P/T) eu sunt diriginta acestei clase, Hyun Jae Min. Sper sa te integrezi. zise doamna Hyun.
Ai zâmbit din nou spre ea,deja placandu-ti de ea. Părea o persoana foarte caldă si de treabă.
-Asa...Sa vedem unde vei sta...Hmm...Poți sta langa Jungkook,chiar acolo! iti spuse ,indicand locul de langa un băiat brunet,ce zambea.
Ai dat din cap,mergând cu pasi repezi spre locul tau.
Te-ai asezat langa asa-zisul Jungkook,scotandu-ti pe masa cărțile.
-Buna,eu sunt Jeon Jungkook. Îmi pare bine sa te cunosc. zise brunetul,vocea lui fiind atât de calda.
-Eu sunt (N/T) (P/T). Si mie îmi pare bine de cunoștință. ai raspuns,păstrând pe chip un zâmbet micuț.
Iti plăcea de acest Jungkook. Părea o fire prietenoasă si amabilă. Sa nu mentionezi faptul ca era...superb!
-Cum esti noua aici,nu ai vrea sa iti arat împrejurimile? se oferi Jungkook,sprijinindu-si bărbia in palma.
Ai facut ochii mari si aproape ai sărit de pe locul tau.
-Serios?! Chiar ai vrea asta? ai intrebat fericită, zâmbetul tau largindu-se.
Jungkook chicoti si aprobă printr-o miscare a capului.
-Multumesc mult! ai spus,fiind total entuziasmată de faptul ca ai reusit sa iti faci deja un prieten.
Brunetul iti zâmbi,intorcandu-si apoi atenția spre diriginta care continua sa vorbească.
Chiar putea exista im băiat ca el? Era atât de dulce si adorabil! Exact ca un iepuras!
Zâmbind, ti-ai concentrat si tu atenția asupra a ceea ce vorbea diriginta când deodată,usa clasei se deschise larg,lovindu-se de perete.
Ai tresărit la zgomotul produs,uitandu-te mirată spre usa.
Pe aceasta intra in băiat îmbrăcat in negru,având gluga hanoracului pe cap si mâinile înfundate adânc in buzunarele pantalonilor.
-Kim Taehyung! Este a nu stiu cata oară când întârzii! Daca se mai intampla odată,vei face o scurtă vizită în biroul directorului. Din nou. il mustra diriginta,incruntandu-se la el.
Băiatul nu schita nicio emoție,ci trecu nepăsător pe langa femeie,având capul plecat.
Il analizai din cap pana in picioare,privindu-l ciudat. Nu avea de gand sa isi ceară scuze?
Trecu pe langa banca,atingandu-se in mers de marginile cărților tale,daramandu-le.
Nu se obosi sa le ridice de jos sau sa se scuze,ci doar isi continua drumul spre banca lui,care era chiar in spatele tau.
Te-ai încruntat,aplecandu-te pentru a-ti lua cărțile de jos.
"Asta a fost nepoliticos" ai murmurat tu in sinea ta,asezandu-ti cărțile din nou pe banca.
Te-ai întors subtil intr-o parte,aruncând o privire spre băiatul din spatele tau. Nu isi dăduse gluga jos,nu isi scosese cărțile pe masa,ci doar privea absent pe geam.
Dintr-odata,se întoarse cu fața spre tine.
Ai înghițit in sec când i-ai vazut ochii. Erau atât de tristi.
Nu ai apucat sa il privesti prea atent,fiindcă băiatul isi puse capul pe banca,astfel ascunzandu-si chipul.
Te-ai încruntat,intorcandu-te la banca ta.
Jungkook se apleca spre urechea ta,soptindu-ti:
-El e Kim Taehyung. Sper sa nu te fi supărat atitudinea lui... Doar ca asa e el.
L-ai privit in ochi pe brunet,in minte repetandu-se numele băiatului.
Ai scuturat din cap,asigurandu-l pe Jungkook ca nu ai fost deranjata si ti-ai întors atenția inapoi spre tabla.
In minte iti rămăsese imprimant numele celui din spate. Kim Taehyung...
YOU ARE READING
Out of the Dark ( Kim Taehyung )
Fiksi PenggemarIntunericul il acoperise. Ii acoperise in intregime sufletul si inima. Ochii lui,caprui si blanzi odata, erau acum goi si indurerati. Zambetul lui,ce odinioara era larg si plin de fericire,disparuse in totalitate. Nimeni nu ii intelegea suferinta...